farsi beauty

طرز تهیه کاپ کیک مغزدار با کاور شکلاتی خوشمزه به سبک قنادی

کاپ کیک مغزدار با کاور شکلاتی

کاپ کیک ها انواع متفاوتی دارند و در هر کدام از آنها مواد متفاوتی نیز جای می گیرد، این نوع شیرینی معمولاً بافتی نرم و طعم خوشمزه دارند و به عنوان یک مینی کیک ساده می توانید از آنها در مهمانی ها و مراسم های جشن استفاده کنید، بسیار واضح است که بعد از یک آشپزی طولانی، انتخاب یک دسر ساده و خوش طعم می تواند آشپزی شما را حرفه ای تر جلوه دهد، به همین  دلیل تهیه کاپ کیک مغزدار به عنوان یک میان وعده مقوی برای نوجوانان و یک دسر عالی برای افرادی می باشد که علاقه مند به شیرینی جات هستند؛ در این مقاله قصد داریم به شما پخت یکی از خوشمزه ترین کاپ کیک های مخصوص را آموزش دهیم.

مواد لازم:

تخم مرغ

3 عدد

شیر

1 پیمانه

شکر

1 پیمانه

آرد

2 پیمانه

کره یا ماگارین

125 گرم

پودر کاکائو

5 قاشق غذا خوری

وانیل

5 گرم

بیکینگ پودر

10 گرم

گردو خرد شده

4 قاشق غذا خوری

شکلات چیپسی یا شکلات تخته ای خرد شده

5 قاشق غذا خوری

دستور پخت کاپ کیک مغزدار با کاور شکلاتی

مرحله اول :

ابتدا چرا با دمای 180 درجه سانتی‌گراد گرم کنید و سپس مواد آماده کاپ کیک شکلاتی را در محیط قرار دهید تا با فضای اطراف هم دما شود.

 بعد از آن آرد، پودر کاکائو و بکینگ پودر را مخلوط کرده و سه بار الک کنید.

مرحله دوم :

اکنون تخم مرغ ها را با وانیل و شکر درون کاسه به مدت 5 دقیقه هم بزنید، بعد از آن کره را به محتویات اضافه کرده و به هم زدن خود ادامه دهید؛ بعد از اینکه رنگ محتویات کمی تغییر کرد بایستی شیر را به مواد اضافه کرده و 1 دقیقه دیگر با دور تند هم بزنید.

مرحله سوم :

آرد الک شده را به محتویات اضافه کرده و به مدت 30 دقیقه به طور تند و سریع محتویات را با هم مخلوط کنید، بعد از آن گردوی خرد شده و شکلات چیپسی یا شکلات تخته ای را به مواد اضافه کنید 《توجه داشته باشید اگر از شکلات تخته ای برای این کاپ کیک خوشمزه استفاده می کنید، بهتر است شیرین باشد و  آن را قبل از مخلوط کردن با مواد خرد کنید》

مرحله چهارم :

کپسول کاغذی را درون قالب مافین قرار داده و سپس نصف کپسول را با مایع کاپ کیک پر کنید و روی آن را شکلات بریزید.

مرحله پنجم :

اکنون مواد را درون فر قرار داده و به مدت 30 الی 35 دقیقه اجازه دهید تا کاپ کیک ها پخته شود، بعد از پف کردن کاپ کیک ها آنها را از فر خارج کنید.

اکنون شما میتوانید با تمامی این مواد ذکر شده 25 عدد کاپ کیک شکلاتی داشته باشید و برای سرو آن می توانید از خامه زده شده و سس شکلات استفاده کرده و آن را به همراه انواع نوشیدنی سرد و گرم مصرف کنید.

منبع تصویر tarte_tatie_

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب