farsi beauty

طرز تهیه سالاد کلم چینی خوشمزه

سالاد کلم چینی

سالاد کلم چینی نوعی سالاد فوق العاده و لذیذی است که مربوط به کشور چین می باشد این سالاد به علت طعم عالی که دارد در کشور چین بسیار پر طرفدار است. قطعا شما هم با امتحان سالاد چینی از طرفداران آن خواهید بود. برای مشاهده ی آموزش سالاد چینی در بخش آموزش آشپزی سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

مواد لازم سالاد چینی برای چهار نفر:

کلم یا کاهو چینی

یک دوم کلم

خیارشور

۴ تا 5 عدد

خیار تازه

۲ عدد

پیازچه

5 تا ۶ ساقه

سس مایونز یا خامه صبحانه

۳ قاشق سوپ خوری

روغن سالاد یا زیتون

۱ قاشق سوپ خوری

آب سرد

۱ تا ۲ قاشق سوپ خوری

آب لیمو ترش تازه

۱ عدد

سیر

۱ تا ۲ حبه

فلفل قرمز، نمک و فلفل سیاه

به مقدار کافی

دستور تهیه ی سالاد کلم چینی

در مرحله ی اول کلم را همراه با مواد دیگر خرد می کنیم:

در ابتدای کار کلم را به صورت ریز خرد کرده و به خوبی می شوییم و داخل آبکش می ریزیم تا آب اضافی اش خارج شود. سپس خیار را شسته و به شکل خلالی نازک خرد می کنیم. در ادامه خیار شور را هم می شوییم و به همان شکل که خیار را خرد کردیم خرد می کنیم.

در مرحله ی دوم سس سالاد را تهیه می کنیم:

در این مرحله کاسه ای بزرگ انتخاب کرده و سس مایونز یا خامه را داخل کاسه می ریزیم. سپس به کمک چنگال سس را به خوبی هم می زنیم تا بافت سس یا  خامه به خوبی باز شود. در ادامه روغن را به همراه  آب لیمو ترش ( تازه )، فلفل سیاه، فلفل قرمز و نمک داخل کاسه ریخته و به خوبی هم می زنیم تا یکدست و‌ مخلوط شود. سپس پوست سیر را جدا کرده و آن را به صورت ریز رنده می کنیم و به سس اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم. اگر سس غلیظ بود کمی به آن آب سرد اضافه کرده و هم می زنیم.

در مرحله ی سوم سس را با کلم و سایر مواد ترکیب می کنیم:

در مرحله ی سوم کلم را داخل ظرف سس می ریزیم سپس خیار و خیارشور خرد شده را داخل کاسه ریخته و به کمک قاشق مواد را زیر و رو می کنیم تا سس به همه جای موادمان برسد و به خوردشان برود. حالا پیازچه را شسته و به صورت ریز خرد می کنیم. در نهایت پیازچه را بر روی سالاد ریخته و روی کاسه ی سالاد را به کمک سلفون می پوشانیم. سالاد را به مدت یک تا دو ساعت داخل یخچال می گذاریم تا مزه ها با هم ترکیب شوند سپس در ظرف مورد نظر سرو می کنیم. سالاد ما آماده است.

منبع تصویر jasmine_babri

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب