farsi beauty

طرز تهیه فیله مرغ سوخاری به همراه پنیر

فیله مرغ سوخاری پنیری

فیله مرغ سوخاری به دلیل داشتن پنیر بسیار پرکالری می باشد اما اگر شما طرفدار غذاهای فست فودی مانند شنیسل مرغ یا مرغ سوخاری هستید، فیله مرغ سوخاری پنیری با طعم بی نظیرش حتما شمارا شیفته ی خود خواهد کرد. شما می توانید این غذای خوش طعم و ساده را برای دورهمی ها درست کنید و از طعم آن لذت ببرید.

 

مواد لازم برای چهار نفر

فیله مرغ درشت

هشت عدد

پنیر پیتزا

صد گرم

پنیر گودا

چهار ورق

تخم مرغ

دو عدد

پودر سوخاری

یک پیمانه

آویشن

نصف قاشق چای خوری

پودر سیر

نصف قاشق چای خوری

زنجبیل

نصف قاشق چای خوری

پاپریکا

نصف قاشق چای خوری

روغن سرخ کردنی

به مقدار لازم

 

طرز تهیه مرغ پنیری

مرحله اول

فیله ها را در پلاستیک فریزر قرار دهید و با استفاده از بیفتک کوب بکوبید. در صورتی که بیفتک کوب ندارید می توانید با استفاده از یک قابلمه سنگین این کار را انجام دهید تا مرغ به خوبی باز شود. بهتر است برای درست کردن فیله مرغ پنیری از فیله های درشت تری استفاده کنید تا به راحتی بتوانید پنیر را در وسط آن قرار دهید.

 

مرحله دوم، مزه دار کردن مرغ

در یک ظرف تمامی ادویه ها را با یک قاشق غذاخوری روغن ترکیب کنید و به فیله های مرغ بزنید. پس از زدن ادویه ها مرغ ها را در یک سینی بچینید و روی آن را بپوشانید و در یخچال قرار دهید. اجازه دهید یک تا دو ساعت مرغ ها استراحت کنند و طعم دار شوند.

 

مرحله سوم

پس از یک ساعت که ادویه ها به خورد فیله های مرغ رفتند آن ها را از یخچال خارج کنید. پس از آن مقداری پنیر پیتزا و پنیر گودا را در بین فیله های مرغ قرار دهید و آن را رول کنید و به خوبی فیکس کنید تا پنیر از آن خارج نشود.

 

مرحله چهارم، سوخاری کردن فیله ها

برای سوخاری کردن فیله ها ابتدا تخم مرغ را در یک ظرف بشکنید و به آن کمی ادویه اضافه کنید و به خوبی هم بزنید و در ظرفی دیگر آرد یا پودر سوخاری خود را بریزید.

 

مرحله پنجم

مرغ های رول شده را ابتدا درون تخم مرغ بغلتانید و پس از آن درون پودر سوخاری قرار دهید. این کار را برای هر رول فیله مرغ دوبار تکرار کنید. پس از اینکه تمامی فیله ها را به آرد سوخاری آغشته کردید ماهیتابه را روی حرارت قرار دهید و منتظر بمانید تا روغن به خوبی داغ شود.

 

مرحله ششم

پس از داغ شدن روغن فیله ها را در آن سرخ کنید. هنگامی که فیله ها به خوبی طلایی و سرخ شدند آن ها را از روغن خارج کنید و با دستمال روغن اضافی آن را بگیرید. مرغ های پنیری و سوخاری شده را با هر سسی که دوست داشتید میل کنید. نوش جان

فیله مرغ سوخاری پنیری

منبع تصویر: nandomaxlar

آشپزی با مرغ

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
فاطمه دیوسالار

فاطمه دیوسالار

نویسنده این مطلب

91 مطلب