farsi beauty

طرز تهیه ساندویچ چافل ( ساندویچ وافل پنیری ) خوشمزه

ساندویچ چافل

ساندویچ وافل پنیری نوعی ساندویچ خوشمزه ای است که طرفداران بسیاری داشته و به سادگی آماده می شود. به ساندویچ وافل پنیری ساندویچ چافل هم گفته می شود. برای مشاهده ی آموزش ساندویچ وافل پنیری در بخش آموزش آشپزی سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

مواد لازم برای دو نفر :
سینه مرغ۱۰۰ گرم
سس مایونز۱ قاشق غذاخوری
سس خردل۱ قاشق سوپخوری
جعفری۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و پودر سیربه میزان لازم
مواد لازم برای وافل پنیری :
پنیر چدار۳ ورق
آرد۲ قاشق سوپخوری
پنیر موزارلایک دوم پیمانه
تخم مرغ۲ عدد
فلفل سیاه، پودر سیر و پودر پیازبه میزان لازم

دستور پخت ساندویچ چافل

مرحله ی اول، پخت مرغ و ترکیب تخم مرغ با باقی مواد :

در ابتدای کار مرغ را داخل قابلمه ای مناسب قرار داده و به مقداری که روی سطح مرغ را آب بگیرد. آب اضافه می کنیم و قابلمه را بر روی حرارت متوسط می گذاریم و زمان می دهیم قابلمه چهل و پنج دقیقه بر روی حرارت بماند تا مرغ به خوبی بپزد.حالا کاسه ای مناسب انتخاب کرده و تخم مرغ ها را شکسته و به کاسه اضافه می کنیم. سپس به کمک همزن دستی تخم مرغ را هم می زنیم تا از لختگی خارج شود. در ادامه پودر سیر، پودر پیاز و فلفل سیاه را داخل کاسه ی حاوی تخم مرغ ریخته و مجدد به کمک همزن دستی آن را ترکیب می کنیم تا موادمان کاملا یکدست شود.

مرحله ی دوم پخت وافل ها :

در مرحله ی دوم دستگاه وافل ساز را روشن می کنیم تا به خوبی گرم شود. سپس پنیر چدار را به شکل ریز خرد کرده و به همراه پنیر موزارلا داخل کاسه ی مخلوط تخم مرغ ریخته و به خوبی هم می زنیم تا موادمان یکدست شود. حالا مواد وافل را داخل دستگاه ریخته و درب آن را می بندیم. و اجازه می دهیم وافل ها به خوبی پخته و برشته شوند. 

مرحله ی سوم، ترکیب سس مایونز با باقی مواد :

در مرحله ی سوم سینه مرغ را پس از چهل و پنج دقیقه از روی حرارت برداشته و ریش ریش می کنیم. سپس وافل را از دستگاه خارج کرده و کاسه ای مناسب انتخاب می کنیم. و سس مایونز را داخل کاسه ریخته و به کمک چنگال هم می زنیم تا یکدست شود. حالا سس خردل، نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و پودر سیر را به کاسه ی حاوی سس مایونز اضافه می کنیم و به خوبی هم می زنیم تا موادمان کاملا یکدست شود.

مرحله ی چهارم، آماده کردن نهایی مواد میانی و قرار دادن آن داخل وافل :

در مرحله ی چهارم جعفری را شسته و داخل آبکش می ریزیم تا آب اضافی اش گرفته شود. سپس جعفری را به شکل ساطوری خرد کرده و داخل کاسه ی حاوی سس ریخته و ترکیب می کنیم. سپس سینه ی مرغ ریش ریش شده را به موادمان اضافه کرده و به خوبی ترکیب می کنیم تا یکدست شده و سس به خورد مواد برود. حالا مواد میانی را بر روی وافل ریخته و یک وافل دیگر بر روی آن قرار می دهیم. در پایان هم وافل را داخل ظرف مورد نظرمان قرار داده و به همراه سس کچاپ یا سس مایونز میل می کنیم. ساندویچ وافل پنیری ما حاضر است. نوش جان
منبع تصویر jt_keto_and_fasting

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب