farsi beauty

طرز تهیه فراپه طالبی سرد وخوشمزه ؛ خنک مخصوص روز های گرم تابستانی

فراپه طالبی

در این قسمت از آموزش آشپزی سایت فارسی بیوتی قصد داریم شما را با طرز تهیه ی فراپه طالبی آشنا کنیم. فراپه طالبی یکی از انواع نوشیدنی های خوش طعمی است که بسیار ساده آماده شده و از ترکیب شیر و طالبی تهیه می شود. این نوشیدنی بین المللی طعم فوق العاده ای دارد که می توانید در روز های گرم تابستانی تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

مواد لازم برای دو نفر :

طالبی

۶۰۰ گرم

شیر

۲ پیمانه

بستنی وانیلی

۲ پیمانه

یخ

یک دوم پیمانه

طالبی و‌ خامه ی فرم گرفته شده

به مقدار لازم برای تزئین

دستور تهیه ی فراپه طالبی ( Cantaloupe frappe )

مرحله ی اول، آماده سازی و میکس طالبی :

در ابتدا طالبی را از وسط نصف می کنیم. سپس  تخمه های آن را بیرون می آوریم و قسمت های اضافی را جدا می کنیم. حالا پوست طالبی را می گیریم و به شکل درشت خرد می کنیم. در ادامه قسمتی از طالبی را برای تزئین کنار می گذاریم و باقی آن را داخل میکسر یا مخلوط کن می ریزیم و به خوبی میکس می کنیم.

مرحله ی دوم، مخلوط شیر و‌مواد دیگر با طالبی :

در مرحله ی دوم شیر، یخ و بستنی وانیلی را داخل مخلوط کن می ریزیم تا همراه با طالبی میکس شود. پس از آنکه موادمان را به خوبی میکس کردیم فراپه را داخل لیوان های بزرگ می ریزیم.

مرحله ی سوم، تزئین فراپه :

در مرحله ی پایانی روی فراپه هایی که داخل لیوان های بزرگ ریخته ایم را به کمک طالبی و خامه فرم گرفته شده تزئین می کنیم. اگر مخلوط کن نداشتیم کافی است طالبی را رنده کنیم. سپس یخ را خرد کرده و به همراه شیر و بستنی وانیلی داخل کاسه ای مناسب ریخته و به کمک همزن دستی هم می زنیم تا میکس شوند. نوش جان

منبع تصویر moji48347

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب