farsi beauty

همه چیز درباره عمل جراحی پروتز سینه و عوارض احتمالی آن

پروتز سینه

پروتز سینه چیست؟

اندام های تمامی افراد در نقاط جهان به طور یکسان رشد نمی کند، برخی از افراد رشد بیش از اندازه اندام را در برخی نواحی را تجربه می کنند و برخی افراد رشد کمتری را در اندام هایشان تجربه می کنند.

یکی از روش هایی که می تواند به سینه افراد فرم دلخواه را بدهد پروتزهای سینه می باشد، ممکن است برخی افراد به دلایل سوء تغذیه، شیردهی، کاهش وزن و.. کاهش حجم سینه را تجربه کنند و این امر موجب ناراحتی افراد شود.

جراحی پروتز سینه چیست؟

جراحی پروتز سینه به منظور رفع نواقص سینه انجام می گیرد با این جراحی نواقص سینه برطرف می شود و می توان به سینه ها حجم داد، در حقیقت پروتز یک بافت مصنوعی برای اصلاح فرم سینه های شماست، این کار می تواند موجب افزایش اعتماد به نفس افراد شود و خطر افتادگی سینه را از بین ببرد.

چگونه پروتز سینه را انجام می دهند؟

پروتز سینه یک عمل کم تهاجمی و ایمن برای بیماران می باشد، در این جراحی که حدود دو ساعت طول می کشد، پزشک با تزریق یا قرار دادن پروتز در سینه افراد می تواند مشکل نقصانی سینه آنها را برطرف کند.

در جراحی پروتز سینه برشی به طول 4 الی 5 سانتی متر در قسمت زیر سینه انجام می شود تا پروتز به آن وارد شود.

بافت های اطراف پروتز می تواند بافت های سینه را نگه دارد، تغییر اندازه سینه ها توسط پزشک جراح انتخاب می شود و این کار با دقت انجام خواهد گرفت.

پروتز سینه

چه کسانی مجاز هستند از پروتز سینه استفاده کنند؟

انجام جراحی سینه برای افراد مانعی ندارد، تمام بانوانی که دوست دارند فرم سینه خود را تغییر دهند یا نواقص سینه خود را برطرف کنند می توانند از پروتز استفاده کند.

افرادی که سینه افتاده دارند و یا سینه های آنها بسیار کوچک یا بزرگ است و همچنین افرادی که در اثر برخی سرطان ها به خود را از دست دادند متناسب است.

جنس پروتز از چیست؟

جنس پروتز سینه از مواد مختلفی ساخته می شود که از لحاظ کیفیتی با هم تفاوت دارد، تفاوت اصلی جنس پروتزهای سینه در احساس راحتی و محل برش جراحی آنها از یک به سه دسته پروتز سینه ثابت، پروتز سینه آب نمکی و پروتز سینه سیلیکونی تقسیم می شود.

عوارض پروتز سینه برای بانوان چیست؟

پروتز سینه می تواند موجب سردرد، سرگیجه، تورم سینه ها شود که این از رایج ترین مشکلات گزارش شده توسط بیماران است، ممکن است که احساس حساسیت سینه، التهاب و خارش در سینه ها ظاهر شود و در طول زمان این عوارض بدتر شود که نشانه حساسیت افراد به پروتز سینه می باشد.

پروتز سینه

قبل از پروتز چه کارهایی انجام دهیم؟

  • در صورت ابتلا به بیماری خاص به پزشک اطلاع دهید.
  • به نسخه و آزمایشاتی که توسط پزشک و ماموگرافی نوشته شده را به خوبی انجام دهید
  • ده روز قبل از جراحی از مواد رقیق کننده خون داروها و مکمل های گیاهی ضد التهاب استفاده نکنید.
  • اگر در دوران شیردهی هستید باید تا پایان این دوران صبر کنید و پس از 8 هفته از تمام شدن میزان شیر در سینه ها تصمیم به انجام پروتز بگیرید.

چه عوارضی پس از پروتز سینه می تواند خطرناک باشد؟

برخی عوارض می تواند نشان دهنده یک زنگ خطر مهم برای بیمار باشد، می تواند عوارض خطرناکی مانند ترشحات بد بو، بی حالی و ضعف داشته باشد یا شخص را دچار تنگی نفس، تب بالا و ضربان نامنظم قلب کند.

پروتز سینه

میزان ماندگاری پروتز سینه چقدر است؟

بر خلاف تصور عموم پروتز سینه دائمی نیست و تا پایان عمر باقی نمی ماند، عوامل زیادی وجود دارد که ممکن است مدت زمان ماندگاری پروتز سینه را کم کند.

ممکن است در جراحی پروتز سینه پزشک به شما بگوید که استفاده از پروتز خاص شما چه مدت با بدن شما سازگاری دارد.

در آخر

قبل از انجام پروتز های سینه اطلاعات کافی را داشته باشید تا به طور کامل و به روشی ایمن داشتن سینه های خوش فرم و زیبا را تجربه کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب