farsi beauty

مواد غذایی تصفیه کننده خون را بشناسید.

جریان خون

تصفیه خون زمانی انجام می شود که خون شما از مواد مضر پاکیزه شود. همانطور که می دانید وظیفه خون رساندن اکسیژن و مواد مغذی به اندام های بدن می باشد. همچنین مواد زائد نیز در خون وجود دارد که اگر دفع نشوند خطرات زیادی برای بدن دارند. در این مقاله بهترین مواد غذایی که به پاکیزه شدن خونتان کمک می کند را برای شما گفته ایم برای آگاهی بیشتر تا انتهای این مقاله از سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

 

انار

انار

انار یک میوه سرد و معتدل است. آب انار از بهترین میوه های تصفیه کننده خون است. زمانی که شما آب انار می نوشید خونتان پاکیزه و رنگ صورتتان روشن می شود همچنین انار برای کبد بسیار مفید می باشد. توجه کنید که نباید در خوردن آن زیاده روی کنید چرا که زیاده روی در آن موجب خرابی غذا در معده می شود و معده شما ضعیف می شود. همین طور برخی افراد به دلیل خوردن بیش از حد انار دچار باد معده می شوند و شکمشان نفخ می کند. اگر دچار این مشکلات شدید انار ترش بخورید و اگر مزاج سرد دارید از زنجبیل استفاده کنید.

 

 

کاهو

کاهو از بهترین سبزیجاتی است که به کم خونی و تصفیه شدن خونتان کمک می کند. اگر دچار یبوست هستید کاهو بخورید. کاهو منبع غنی از سلولز است که حجم مواد در روده را زیاد می کند همچنین کاهو موجب هوشیاری مغز و سالم بودن بدن می شود.

 

میوه پرتقال

پرتقال

پرتقال فایده های بسیاری دارد از جمله می توان به ادرار آور، جلوگیری از آنفلونزا، جلوگیری از دیابت و جلوگیری از سرماخوردگی اشاره کرد. اما بهتر است بدانید که یکی دیگر از خصوصیات پرتقال خاصیت آن برای تصفیه خون و درمان تشنج و خونریزی شدید می باشد.

 

شاه پسند وحشی

شاه پسند وحشی یک گیاه تلخ، سرد و خشک است که برای تصفیه خون بسیار مفید است چرا که قلب شما را تقویت می کند و شاخه های آن خاصیت دارویی زیادی دارد. همچنین این شاه پسند وحشی یک گیاه خلط آور است که بسیار برای سرماخوردگی مفید می باشد.

 

گریپ فروت

گریپ فروت

از گریپ فروت می توانید برای حل بسیاری از مشکلاتتان استفاده کنید. این میوه منبع غنی از کلسیم، آهن، ویتامین A، ویتامین C و پتاسیم می باشد که می تواند مشکل خون شما را کامل حل و تصفیه کند. گریپ فروت دارای بیوفلاونوئیدهایی می باشد که از بدن شما در برابر سرطان و بیماری های قلبی عروقی محافظت می کند و ایمنی بدنتان را افزایش می دهد. از دیگر خوبی هایی که بخواهیم برای این میوه بگوییم کمک به سریع تر هضم شدن غذا است همچنین شکوفه های آن موجب جلوگیری از تشنج می شود. اگر ایت میوه را صبح ها و ناشتا میل کنید سموم بدن به راحتی از بدن به وسیله ادرار خارج می شود.

 

خیار

خیار

از جمله میوه هایی که خون را تصفیه می کند خیار است همچنین اگر آب خیار را بنوشید مشکل زردی شما برطرف خواهد شد . توجه کنید که اگر معده ضعیفی دارید باید از خوردن بیش از اندازه آب خیار خودداری کنید. اگر بخواهیم باز در مورد خواص خیار بگوییم باید به مفید بودن آن برای دیابت، درمان صفراوی، سلامت کبد، شکوندن سنگ کیسه صفرا، حل مشکل التهاب، سنگ مثانه و فشار خون اشاره کرد. از خوبی های خیار این است که پوست آن نیز دارای خواص زیادی می باشد شما می توانید از پوست آن برای تقویت ماهیچه های قلب، پوست، زیاد کردن جریان خون و... استفاده کنید.

 

هندوانه

هندوانه

از هندوانه به عنوان بهترین میوه برای تصفیه خون نام می برند این میوه خون را رقیق می کند و همچنین در طب سنتی سفارش شده که این میوه را به همراه کمی عسل بخورید تا مشکل بلغم به کلی برای شما حل شود. اگر بدنتان در معده خود صفرای زیادی تولید می کند هندوانه بخورید.

 

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله نقرس، روماتیسم، سرطان و کم خونی فایده بسیاری دارد. گوجه سرشار از ویتامین های E و C است که خواص آنتی اکسیدانی دارد. خانم هایی که هر روز گوجه مصرف می کنند در برابر سکته مغزی و حمله قلبی مقاومت بیشتری دارند. با پختن گوجه فرنگی رسیده همراه روغن زیتون می توانید از خود در برابر مشکلات عروقی محافظت کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب