farsi beauty

بهترین میوه‌ها برای لاغری و کاهش وزن را بشناسید!

میوه و سبزیجات

قطعاً تا به حال نام لاغری به کمک میوه به گوشتان خورده است. بله این مساله درست است. اما چه میوه هایی؟ باید توجه داشته باشید که انتخاب میوه، در این باره بسیار مهم است و شما با انتخاب میوه های مناسب، می توانید به کاهش وزن دست پیدا کنید.

بنابر این، میوه هایی با قند زیاد به دردتان نمی خورد. شما لازم است به سراغ میوه هایی بروید که دارای کالری کمی می باشند.

با فارسی بیوتی همراه باشید تا میوه های مناسب لاغری، میوه های مضر لاغری، زمان مناسب مصرف میوه ها و تاثیر آبمیوه ها برای لاغری را به طور کامل با شما به اشتراک بگذاریم.

بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده، مشخص شده است که برخی میوه ها می توانند به کاهش وزن و تناسب اندام کمک کنند.

میوه های کمک کننده برای کاهش وزن

سیب قرمز

۱) سیب:

افراد بسیار زیادی وجود دارند که با این میوه ی شگفت انگیز به لاغری دست پیدا کرده اند. سیب یکی از بهترین میوه ها برای کاهش وزن است که می تواند پس از مدتی شما را به هدفتان برساند. سیب کالری اندکی داشته و می تواند به چربی سوزی کمک کند.

شما تنها با مصرف سیب در اول صبح، علاوه بر کاهش وزن می توانید خودتان را در برابر بسیاری از بیماری ها نیز ایمن سازید.

پرتقال

۲ ) پرتقال:

پرتقال نیز یکی از میوه هایی است که می تواند در کاهش وزن افراد موثر باشد. پرتقال علاوه بر داشتن ویتامین های مفید برای بدن، می تواند با گذشت زمان باعث کم شدن اشتها شده و باعث شود میزان غذای مصرفی فرد کاهش پیدا کند. از پرتقال می توانید به عنوان جوانساز پوست نیز استفاده کنید.

خیار

۳) خیار:

قطعا نام خیار، در لیست روش های لاغری بار ها به چشمتان خورده است. خیار می تواند علاوه بر کمک به کاهش وزن به از بین رفتن سموم بدنتان نیز کمک کند.

ساقه کرفس

۴) کرفس:

کرفس هم، یکی از شناخته شده ترین روش ها برای کاهش وزن به شمار می رود که می تواند بر روی چربی های پهلو و شکم تاثیر بسیار زیادی بگذارد. از کرفس می توانید به شکل خام، آب پز و بخار پز استفاده کرده و از توانایی فوق العاده ی آن برای لاغری بهره ببرید.

گریپ فروت

۵) گریپ فروت:

گریپ فروت یکی از میوه هایی است که دارای کالری ناچیزی است و می تواند با ایجاد احساس سیری در افراد به کاهش وزن کمک کند. علاوه بر کاهش وزن از گریپ فروت می توان برای کاهش قند و فشار خون نیز کمک گرفت.

آناناس

۶) آناناس:

شاید برایتان عجیب باشد اما بله. آناناس نیز یکی از میوه های بسیار موثر در کاهش وزن به شمار می رود. این میوه می تواند در لاغری صورت و بدن تاثیر بسیاری بگذارد.

آناناس دارای بروملین است. این ماده علاوه بر چربی سوزی باعث رشد و تقویت بدن می شود.

میوه هایی که برای کاهش وزن، نباید به سراغشان بروید!!!

برای اینکه به کاهش وزن برسید تنها مصرف میوه های بالا تاثیر گذار نیستند، شما می بایست از مصرف برخی میوه ها نیز خودداری کنید. میوه هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم میوه هایی هستند که دارای قند، کالری و چربی زیادی بوده و ممکن است تلاش شما برای کاهش وزن را از بین ببرند. این میوه ها شامل موارد زیر می باشند:

  • گلابی
  • هلو
  • زردآلو
  • شلیل
  • انگور

میوه و سبزیجات

مناسب ترین زمان مصرف میوه برای کاهش وزن

شاید برایتان جالب باشد، اما باید بدانید که زمان مصرف میوه نیز بسیار مهم است. اگر در زمان مناسب، به سراغ مصرف میوه های مناسب بروید می توانید به نتیجه ی دلخواهتان برسید. با مصرف میوه در بهترین زمان، می توانید اشتهایتان را کاهش داده و مقدار کمتری غذا مصرف کنید. بهترین زمان مصرف میوه برای لاغری پیش از مصرف غذا می باشد. با اینکار می توانید معده تان را پر کرده و دیگر احساس گرسنگی نکنید.

واقعاً با مصرف میوه می توان لاغر شد؟

بله. میوه های کم کالری که میزان کمی هم قند دارند، توانایی این را دارند که به کاهش وزن شما کمک کنند. این میوه ها می توانند علاوه بر لاغری بدن، به لاغری صورت نیز کمک کنند. اگر قصد دارید که از رژیم میوه برای کم کردن وزنتان استفاده کنید، کافی است به جای استفاده از مواد مضر و آسیب رسان به سراغ مصرف میوه های مناسب بروید. تا علاوه بر کم کردن وزنتان مقدار زیادی ویتامین و مواد مفید به بدنتان وارد کنید.

آبمیوه اسموتی

آبمیوه ها هم باعث لاغری می شوند؟

بله. البته نه همه ی آبمیوه ها. به خصوص اینکه میزان قند موجود در آبمیوه ها مقداری بیشتر از خود میوه ها می باشند. باید توجه کنید که سراغ چه آبمیوه هایی می روید. شما می توانید برای افزایش قدرت لاغر کنندگی آبمیوه ها از موادی مثل زنجبیل، دارچین، عسل و زیره در آن ها استفاده کنید. از این آبمیوه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آبمیوه سیب، چغندر و هویج
  2. آبمیوه خیار و اسفناج
  3. آبمیوه سیب و گشنیز
  4. آبمیوه ی انار و چغندر

در ارتباط با آبمیوه ها برای لاغری، توجه کنید که باید آن ها را تازه تهیه کرده و در یخچال فقط تا سه روز نگهداری کنید.

* توجه کنید که فقط تا سه روز می توانید آبمیوه ها را در یخچال نگه دارید. زیرا بعد از آن ویتامین ها و مواد مفید آن از بین می روند. در ارتباط با آبمیوه ها، نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که ترکیب چند آبمیوه با یکدیگر تاثیر آن بر روی کاهش وزن را بیشتر می کند.

نکته ی آخر اینکه، اگر نگرانید که نوشیدن روزانه ی آبمیوه ها ضرری داشته باشد باید بگوییم که نگران نباشید، آبمیوه های طبیعی ضرری ندارند.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب