farsi beauty

بهترین برند محصولات مراقبتی پوست خارجی برای شادابی و زیبایی آن!

مراقبت پوست

استفاده از محصولات مراقبت پوست به شادابی و طراوت پوستتان کمک می کند، البته باید در روتین روزانه و شبانه و به صورت منظم و مداوم از آن ها استفاده شود. در بین انواع برند، محصولات خارجی به دلیل کیفیت بالا، محبوبیت زیادی دارند، زیرا تولیدات خود را مطابق با استانداردهای جهانی در بازار عرضه می کنند.

هر چند محصولات مراقبت از پوست بسیار باکیفتی نیز تحت لیسانس کشورهای شناخته شده در این زمینه، مانند فرانسه و آلمان، در داخل تولید می شوند. شما با خرید از برندهای ایرانی تحت لیسانس مثل کرم ضد آفتاب درماتیپیک یا برندهای خارجی مانند بادی شاپ یا لورال، به مرور شاهد تغییرات در زیبایی و سلامت پوست خود خواهید بود.

اما بهترین برند محصولات مراقبتی پوستی خارجی کدام است؟

7 برند خارجی بی نظیر برای محصولات مراقبت از پوست

لوازم بهداشتی و آرایشی مختلف با کیفیت قابل رقابت با نمونه های خارجی، اما قیمت کمتر نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد. شما می توانید با تهیه بی بی کرم درماتیپیک ، ماسک های سی وید بادی شاپ، سرم های لاکتیک اسید اوردینری و... تاثیرات چشمگیر آن ها را بر طراوت و مقاومت پوست در برابر عوامل آسیب زا مشاهده کنید.

در ادامه لیستی از بهترین برندها در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوستی ارائه می دهیم که جواب خود را پس داده اند و با استفاده از جدیدترین فناوری ها و ترکیبات فوق العاده، محصولات بی نظیری روانه بازار کرده اند:

لوازم آرایشی و بهداشتی برند بادی شاپ (body shop)

اگر به استفاده از محصولات مراقبت از پوست بر پایه مواد ارگانیک و گیاهی تمایل دارید، برند بادی شاپ را به شما معرفی می کنیم. این مجموعه در کشور آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

در 90 درصد از محصول های این برند هیچگونه ماده مضری مثل پارابن یا الکل، برای پوست وجود ندارد. از مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی بادی شاپ می توان به موارد زیر اشاره نمود که هر کدام مزیت های فوق العاده ای برای پوست دارند:

  • روغن بابونه
  • آلوئه ورا
  • روغن درخت چای
  • شیر بادام

محصولات مراقبت پوست برند اوردینری (ordinary)

اوردینری بهترین برند مراقبت از پوست خارجی است که مدت زیادی از زمان تاسیس آن نمی گذرد، اما با این حال توانسته در همین مدت کوتاه مشتریان زیادی را از آن خود کند. در واقع مجموعه اوردینری از سال 2016 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مراقبت پوستی مثبت سرم آبرسان، سرم لایه بردار، سرم ضد جوش و ... اشاره کرد.

برند اوردینری در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهانی توانسته سهم زیادی از بازار را از آن خود کند که از جمله این کشورها می توان آمریکا، سوئد یا بریتانیا را معرفی کرد. محصولات این برند به تازگی در کشور ایران نیز توسط فروشگاه های آرایشی و بهداشتی به فروش می رسند و مورد توجه بسیاری از خانم ها و آقایان قرار گرفته اند.

در ترکیبات تولیدات این برند معمولا از ترکیبات گیاهی استفاده نمی شود، اما با این حال تاثیرات شگفت انگیزی برای پوست دارند.  تولیدکننده ها در آزمایشگاه های کشور کانادا قدرت و میزان تاثیرگذاری محصولات اوردینری را بررسی و سپس آنها را روانه بازار می کنند.

روتین پوستی با برند نیتروژنا (Neutrogena)

برند نیتروژنا را می توان به عنوان بهترین مارک محصولات مراقبت از پوست خارجی معرفی کرد که به دلیل بهره مندی از مواد مغذی و فرمولاسیون پیشرفته، کوچکترین آسیب و لطمه ای به پوستتان نمی رساند. این برند از سال 1930 در کشور آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون به عنوان یکی از بهترین مارک های بازار شناخته می شود.

برند نوترژینا با تولید محصولاتی با PH نزدیک به آب، نیاز مصرف کننده را به طور کامل برطرف می کند. این مارک خارجی به استفاده از ترکیب های گیاهی در محصولات خود نیز شهرت زیادی دارد و به دلیل عدم انجام تست های حیوانی توانسته محبوبیت زیادی بین مشتری ها به دست آورد.

از جمله انواع تولیدات برند نیتروژینا می توان به کرم های دور چشم، سرم های آبرسان، روشن کننده، ضد آفتاب های قوی و مرطوب کننده های باکیفیت اشاره کرد.

برند سام بای می (SOME BY MI) برای پوست

اکنون می خواهیم یکی از برندهای کره ای محبوب بازار را به شما معرفی کنیم که قطعا با استفاده از انواع سرم پوست، کیت روشن کننده، تونر جوانساز و ... می توانید زیبایی و سلامت را به پوستتان هدیه دهید. محصولات این مارک خارجی با استفاده از انواع ترکیب های ارگانیک تاثیرگذاری خوبی روی پوستتان دارند و در مدت زمان کوتاهی شما را به نتیجه دلخواه تان می رسانند.

در محصولات برند سام بای می تست حیوانی وجود ندارد؛ بنابراین بسیاری از حامیان حیوانات به استفاده از آنها علاقه زیادی دارند. قیمت مناسب انواع لوازم آرایشی و بهداشتی آن نیز از جمله ویژگی های مثبت و نقاط عطف برند سام بای می شناخته می شوند.

لورال، برند فرانسوی محصولات مراقبت پوست

یکی از برندهای فرانسوی مشهور در زمینه تولید محصول های مراقبتی پوست لورال است که با حدود 3 دهه فعالیت، تجربه زیادی در تولید انواع ژل پاک کننده، سرم جوانساز، آبرسان و... دارد. انواع محصولات این برند، هیچگونه حساسیت و آلرژی برای پوست ندارند؛ بنابراین با استفاده از آنها، کمترین میزان آسیب را به پوستتان می رسانید.

شیسیدو (Shisseido)، برند مراقبت پوست ژاپنی

برند شیسیدو در سال 1872 یعنی بیشتر از 1 قرن پیش فعالیت خود را در کشور ژاپن آغاز کرد. این برند توسط فردی به نام "Arinbu Fukuhara" تاسیس شد. برند شیسیدو انواع محصولات مراقبتی پوست مثل لوسیون بدن به صورت مایع، ضد آفتاب، کرم دور چشم، کرم ضد چروک و ... را با کیفیت عالی تولید می کند.

برند شیسیدو در تولید محصولات خود به دلیل نوآوری در طراحی در مدت زمان کوتاهی توانست نه تنها در کشور ژاپن، بلکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان در صدر لیست بهترین برند محصولات مراقبتی پوست خارجی قرار بگیرد.

محصولات روتین پوستی برند بایودرما (Bioderma)

بسیاری از کارشناس ها برند بایودرما را به عنوان بهترین برند محصولات مراقبتی پوست خارجی معرفی می کنند. این مارک در سال 1970 میلادی شروع به کار کرد و با تولید انواع لوازم مراقبتی و آرایشی مثل تونر پاک کننده آرایش، روغن دوش، بالم اتودرم اینتنسیو و سبیوم مَت کنترل توانست بخش زیادی از بازار را از آن خود کند.

کلام آخر؛ بهترین برند محصولات مراقبتی پوست خارجی کدام است؟

از ملاک های بسیار مهم برای انتخاب و خرید بهترین محصولات مراقبت پوستی، سازگاری با نوع پوست شما می باشد و از برندهای شناخته شده در این زمینه می توان به اوردینری، بادی شاپ، بایودرما و نوترژینا اشاره نمود. البته لوازم آرایشی و بهداشتی روتین پوستی بسیار مرغوبی مانند درماتیپیک، تحت لیسانس کشورهای مطرح در داخل کشور تولید می شوند که می توانید با قیمت مناسب آن ها را خریداری کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

176 مطلب