farsi beauty

بهترین رنگ های لاک ناخن برای فصل پاییز

بهترین رنگ ناخن برای پاییز

در روزهای پاییزی میتوانید رنگ های لاک مختلف و مخصوص این فصل را انتخاب کنید و یک تغییر کلی بر روی ظواهر و تیپ خودتان اعمال کنید. در این فصل کافی است رنگ های شاد تابستانی را حذف کنید و از برخی رنگ های پیشنهادی ما جهت لاک ناخن استفاده کنید تا از روند یکنواخت همیشگی بیرون بیایید. اگر شما هم نمی دانید چه نوع رنگ لاکی متناسب فصل پاییز است در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی چند رنگ لاک مخصوص این فصل شما را سوپرایز کنیم.

رنگ سرخابی

رنگ سرخابی بسیار براق هستش و متناسب فصل پاییز می باشد، این رنگ مثل گل های ارکیده در فصل پاییزی هستش و میتونه به معنای سرزندگی و شادی باشد، جالبه بدانید که رنگ سرخابی تاثیر خاصی روی روحیه دارد و می تواند افسردگی را کاهش دهد.

ناخن

رنگ آبی کرومی

رنگ آبی کرمی برای پوست سفید یک رنگ متناسب برای لاک ناخن شما می باشد، شما می توانید این رنگ رو با هر نوع لباسی ست کنید و آن را به صورت مات روی ناخن ها اعمال کنید، این رنگ یک رنگ ملایم هستش و حتی اگر شاغل هستید و شغل اداری دارید لازم نیست نگران رنگ جیغ ناخن تان باشید.

ناخن

رنگ سبزه یشمی

رنگ سبز یشمی تیره یکی دیگه از رنگ های مناسب فصل پاییز هستش، این رنگ از زمان قدیم در مصر باستان محبوب شده و یک رنگ خاص برای لباس های سلطنتی و درباری بوده است، رنگ سبز یشمی تیره می تواند یک رنگ لاک جذاب و خاص روی دستان شما در فصل پاییز باشد.

ناخن

رنگ نارنجی تیره

این رنگ هم رنگ پرتقال و نارنگی در فصل پاییز است که چهره بسیار جذابی به دستان شما می دهد، از این رنگ می توانید به صورت خالص استفاده کنید و یا این رنگ را با رنگ های مثل زرد و سفید مخلوط کنید و روی ناخن ها اعمال کنید.

ناخن

رنگ هلویی

این رنگ نیز محبوبیت زیادی در بین نوجوانان دارد، این رنگ به هر نوع پوست و هر نوع لباسی می آید و یک رنگ برازنده و جذاب برای ناخن های شماست.

ناخن

رنگ های اکلیلی تیره

این رنگ بسیار متناسب برای جوانان هستش، این رنگ ها مخصوص مهمانی ها و جشن ها بوده و مختص جذاب کردن ناخن های شما می باشد، شما می توانید از رنگ های طلایی اکلیلی، سبز اکلیلی، آبی اکلیلی و قرمز اکلیلی استفاده کنید.

ناخن

رنگ آمبره

آمبره یکی از طراحی های جدید روی ناخن می باشد که می توانید اسم دیگه اون رو سایه روشن بگذارید، این رنگ هم در فصل پاییز طرفداران خاصی رو به خودش اختصاص می دهد، شما می‌تواند با ترکیب کردن این رنگ با رنگ های دیگر مانند بنفش یک رنگ خارق العاده برای ناخن ها به وجود آورید.

ناخن

رنگ قرمز ملایم

رنگ قرمز ملایم می تواند شما را یاد برگ های قرمز پاییزی بیاندازد، این رنگ ظاهری مدرنی به دست ها می دهد و همچنین می توانید این رنگ رو به صورت مات روی ناخن های کوتاه و بلند اعمال کنید و از زیبایی دستتون لذت ببرید.

ناخن

رنگ هولوگرافیک

رنگ هولوگرافیک که اخیراً بسیار طرفدار پیدا کرده نوعی رنگ خاص می باشد که مورد توجه بسیاری از بانوان در سراسر کشور قرار گرفته است، این رنگ خیلی زیبا و جذاب می باشد و تفاوت زیادی با لاک های ساده ندارد؛ این رنگ یک رنگ سنگین برای بانوان هستش که شما می توانید آن را با رنگ های مورد علاقتون ترکیب کنید و یا به صورت تک رنگ از این مدل جذاب لذت ببرید.

ناخن

رنگ خردلی

رنگ خردلی نیز می‌تواند یک رنگ زیبا برای اشخاصی باشد که پوست دست سفیدی دارند و از لاک های تیره و کدر استفاده می کنند، شما می توانید با استفاده از رنگ خردلی و طراحی های سفید روی آن یک جلوه زیبا به دستانتان بدهید.

ناخن

رنگ شکلاتی

 شکلاتی رنگی است که براق و یا مات بودن آن فرقی نمی کند، در هر صورت این رنگ یک رنگ جذاب برای لاک ناخن است و طرفداران خاصی دارد، این رنگ روی هر نوع پوستی زیبا و جذاب به نظر می رسد و می توانید از آن در فصل پاییز هم استفاده کنید.

ناخن

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب