farsi beauty

آشنایی با محبوب ترین و پرطرفدارترین عمل های جراحی

عمل های جراحی پرطرفدار

در دنیای امروز مردم زیادی در سراسر جهان تمایل به عمل های زیبایی دارند تا بتوانند اندام و ظاهر خود را زیباتر کنند. اما در بین تمامی عمل های زیبایی که افراد انجام می دهند، برخی از عمل ها هستند که طرفداران زیادی دارند. در این مقاله می خواهیم درباره 7 عمل جراحی زیبایی پر طرفدار در دنیا صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

جراحی زیبایی بینی

یکی از عمل هایی که طرفدار زیادی دارد و بسیار رایج است عمل بینی می باشد. جراحان متخصص بلد کار می توانند با تغییر فرم بینی مطابق چهره فرد، ظاهر زیبایی را برای فرد به ارمغان بیاورند. این جراحی در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد بخصوص نوجوانان که تمایل زیادی به این جراحی دارند. بنابر توصیه جراحان بهتر است عمل بینی بعد از دوران بلوغ انجام شود. این عمل عوارضی ندارد و دوران بهبود آن یک ماه می باشد.

عمل بینی

جراحی زیبایی پلک

افتادگی پلک یکی از مشکلاتی است که می تواند بر ظاهر فرد تاثیر نامطلوبی داشته باشد که جراح زیبایی پلک می تواند این مشکل را حل کند. در این روش چربی و پوست اضافه برداشته می شود تا پلک صاف تر و تنگ تر شود. همچنین برای برطرف کردن پف زیر چشم جراح می تواند چربی را از یک ناحیه به ناحیه دیگر منتقل کند. دوران بهبود این جراحی حدود یک هفته می باشد و عوارض آنچنانی ندارد.

لیفت پلک

لیزر پوست

با استفاده از اشعه نور لیزر می توان برای نابودی سلول های آسیب دیده پوست استفاده کرد. بعد از برداشته شدن لایه خارجی پوست، خط های ریز و لکه هایی که بر روی پوست وجود داشت ناپدید می شوند. معمولا لیزر را بر روی پوست هایی که در مدت طولانی زیر نور خورشید بودند یا جوش های زیادی دارند استفاده می کنند که بسیار موثر است. دوره بهبود و درمان بسته به نوع لیزر بین یک الی دو هفته به طول می انجامد.

لیزر پوست

جراحی لیفت گردن

جراح لیفت گردن می تواند با تنظیم عضلات موجود در گردن و برداشتن چربی های اضافه از آن مشکل شما را حل کند بنابراین اگر مشکلی در نواحی گردن دارید به جراح لیفت گردن مراجعه کنید. به طور معمول لیفت گردن همراه با لیفت صورت انجام می پذیرد. این جراحی عوارضی ممکن است به همراه داشته باشد. دوره بهبود آن بیشتر از دو هفته می باشد.

کاشت مو

با افزایش سن چه مرد و چه زن موهای سر خود را از دست می دهند.به طور معمول موهای اطراف و پشت سر ضخامت خوشان را حفظ می کنند. این امر موجب می شود که جراح بتواند مقداری از موهای این ناحیه را به نواحی که موهای آن ضخامت خودشان را از دست داده اند نازک شده اند انتقال دهد. با پیشرفت علم انجام کاشت مو بسیار آسان تر شده است. میکروگرافت ها که هر کدام دارای یک الی سه تار مو هستند می توانند به شکل طبیعی در سر قرار بگیرند. لازم به ذکر است که در نظر داشتن روش های مراقبت از مو نیز بسیار حائر اهمیت است.

کاشت مو

جراحی لیفت بازو

با افزایش سن ممکن است بازو، مقاومت عضلات سه سر بازو را از دست بدهد. این چالش که بیشتر در خانم ها رایج است، زمانی که این اتفاق می افتد پوست های اضافی و چربی در این ناحیه دیده می شوند که موجب بد شکل شدن بازو می شوند. لیفت بازو این مشکلات را حل می کند. در این جراحی بخش زیرین بازو محکم تر می شود و چربی و پوست های اضافی برداشته می شود.

جراحی لیفت صورت

این جراحی که موجب شادابی و جوانی صورت می شود از اطراف گوش آغاز می گردد و جراح در تلاش است تا پوست اضافی را برداشته و بر روی لایه های عمیق تر پوست و عضلات کار کند. این جراحی هم مانند جراحی لیفت گردن ممکن است عوارض هایی داشته باشد و موجب عفونت شود. در دنیای امروز معمولا به جای لیفت صورت از بوتاکس و لیزر درمانی استفاده می کنند.

لیفت صورت

سایر جراحی های زیبایی

انتخاب بهترین جراح زیبایی

برای انجام جراحی زیبایی باید از توانایی های جراح اطمینان داشته باشید، یک جراح خوب باید گواهینامه های لازم برای جراحی را داشته باشد. همچنین شما باید در انتخاب جراح وسواس به خرج دهید و تحقیقات لازم را در مورد جراح انجام دهید. یک جراح با تجربه و متخصص باید بیمار خود را از بروز هرگونه عوارض و مزایای جراحی مطلع کند و همچنین به انتظارات فرد از جراحی گوش دهد.

جراحی زیبایی

ریسک عمل زیبایی

با مراجعه به تاریخ می بینیم که اولین جراحی را زنان عهد ویکتوریا انجام داده اند. آن ها دنده های تحتانی خود را بر میداشتند تا کمرشان باریکتر شود و خوش اندام تر بنظر برسند. آمار قطع عضو و فوت شدگان در اواسط قرن نوزدهم به واسطه جراحی های زیبایی زیاد بود. اما با پیشرفت علم این عوارض و مرگ و میر بسیار کاهش یافته است. برای عمل زیبایی جولانه تصمیم نگیرید و در انتخاب جراح خود وسواس به خرج دهید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب