farsi beauty

عادات صبحگاهی که مانع از کاهش وزن و لاغری می شوند

عادات بد مانع از لاغری و کاهش وزن

تمامی کار هایی که در صبح انجام می دهید می تواند بر کاهش وزن شما اثر بگذارد و تلاش های شما در این جهت را بی ثمر کند. هر انتخابی که در صبح پس از بیدار شدن از خواب انجام می دهید تمامی کارهایتان در آن روز و روز های آینده را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین شناسایی عادات غلط در صبح، رفع آنها و ایجاد عادات صحیح می تواند به رسیدن به وزن مطلوبتان کمک بسیاری کند و به آن سرعت ببخشد.

رسیدن به وزن مطلوبتان به دلایلی همچون سلامت و تندرستی یا تناسب اندام نیازمند به وجود آمدن عادات سالم و حذف عادت غلط است. در این مسیر شما نیاز به نظم و انظباط دارید تا دسترسی به هدف برایتان میسر شود. در ادامه عادات بدی که هر روز صبح شاید آنها را انجام دهید را شناسایی خواهیم کرد تا بتوانید برای ترک آنها اقدام کنید. با سایت فارسی بیوتی همراه باشید.

 

دیر بیدار شدن از خواب مانع کاهش وزن می شود

دیر بیدار شدن از خواب سبب می شود شما ساعت های مهم روز خود را از دست بدهید و به دنبال آن سرعت کاهش وزن شما کند شود. در ساعاتی که شما در خواب هستید کار های مهم تری همچون ورزش، مدیتیشن، تحرک و هرکار مفیدی که برای ذهن و جسمتان می توانستید انجام دهید ولی از انجام آنها باز مانده اید. برای اینکه به وزن مورد نظرتان برسید نیاز است به اندازه کافی و خوب بخوابید زیرا کم خوابیدن هم سبب افزایش وزن و چاقی می شود. بدن شما با کم خوابی و بی خوابی هورمون کورتیزول که مربوط به استرس است را تولید می کند و سبب افزایش اشتهای شما می شود. بنابراین توجه به میزان خواب یک عامل مهم در رسیدن به لاغری و کاهش وزن است.

دیر بیدار شدن از خواب

نوشیدن آب به لاغر شدن کمک می کند

قبل از خوردن صبحانه یا قهوه و چای، نوشیدن یک لیوان آب به بیداری بدن و افزایش سوخت و ساز آن کمک می کند. اضافه کردن آب لیموترش تازه به آب نیز بسیار مفید است، زیرا آبلیمو PH خون را متعادل می کند و جذب مواد مقوی و مغذی را افزایش می دهد.

نوشیدن آب در صبح

آغاز کردن روز با اخبار منفی مانع کاهش وزن می شود

شاید گمان کنید این عادت منفی چنان تاثیری بر لاغری و کاهش وزن شما ندارد و چک کردن تلویزیون، گوشی و اخبار موجود در آنها را یک امر طبیعی و عادتی جدا نشدنی ببینید، اما باید بدانید تاثیر منفی این کار بسیار زیاد است. چک کردن اخبار منفی و وارد شدن این انرژی منفی به روتین روزانه ی شما سلامت روحی و روانی شما را تحت الشعاع قرار می دهد و همچنین با ضرر رساندن به سلامت جسمی شما مانع از کاهش وزن می شود.

چک کردن اخبار در موبایل

مصرف کربوهیدرات در صبحانه ممنوع

از مهم ترین وعده های غذایی در طول روز، وعده صبحانه است. وعده صبحانه می تواند دیگر وعده های غذایی در طول روز را تحت تاثیر قرار دهد و تنظیم کند. شما می توانید در وعده صبحانه از غذاهایی که حاوی کربوهیدرات هستند استفاده کنید اما نباید این غذاها کاملا سرشار از کربوهیدرات باشند. بر اساس تحقیقات افرادی که در وعده صبحانه غذاهایی با پروتئین بدون چربی، کربوهیدرات و کمی شیرین کننده معادل با 600 کالری مصرف کرده اند نسبت به افرادی که در وعده صبحانه ی کم کربوهیدرات خود 300 کالری دریافت کرده اند، احساس گرسنگی کمتری داشته اند.

صبحانه سالم

وزرش کردن در صبح کلید لاغری

انجام تمرینات ورزشی پس از بیدار شدن می تواند به کاهش وزن کمک کند. نیازی نیست حتما به باشگاه بروید می توانید ورزش هایی ساده همچون پیاده روی، دویدن و حرکات کششی انجام دهید. پس از خوردن صبحانه بهتر است فعالیت بدنی داشته باشید تا علاوه بر افزودن بر حس خوب و انرژی مثبت سوخت و ساز بدنتان را بهبود ببخشید. پس از فعالیت بدنی می توانید به کار های خود با حس بهتری برسید. با انجام ورزش روزانه علاوه بر کمک به کاهش وزن و سوخت و ساز بدن کمک شایانی به افزایش سلامتی و شادابی هم خواهید کرد.

ورزش در خانه

در انتها با این عادات که مانع از کاهش وزن هستند آشنا شدید بنابراین با کار کردن بر آنها و رسیدن به یک نظم و تعادل در برنامه صبحگاهی علاوه بر لاغری و تناسب اندام می توانید به یک تناسب و تعادل در زندگی برسید. همچنین رژیم غذایی برای لاغری و فعالیت های بدنی باید همراه هم باشند تا شما بتوانید به یک نتیجه مطلوب و وزن ایده‌آل خود برسید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
فاطمه دیوسالار

فاطمه دیوسالار

نویسنده این مطلب

91 مطلب