farsi beauty

طالع بینی متولدین ماه ها در رابطه عشقی

عاشقانه

اگر متولدین ماه های مختلف عاشق شوند چگونه می شوند؟

متولدین فروردین ماه :

متولدین فروردین به افرادی خودخواه و خودرای معروف اند. اما این خصوصیت در ارتباط با کسی که آن ها عاشق او می شوند صدق نمی کند. اگر شما مهم ترین فرد فروردینی ها باشید آن ها خودخواهی را کنار گذاشته و بسیار بخشنده و مهربان بوده و هرچه که بخواهید برایتان آماده و محیا می کنند.

 

متولدین اردیبهشت ماه :

اردیبهشتی ها افرادی سختگیر هستند که به سادگی از اشتباهات دیگران نمی گذرند. اما این راجب کسی که آن ها عاشق او هستند صدق نمی کند. در این شرایط اردیبهشتی ها بسیار بخشنده و با گذشت می شوند و برای عشقشان فداکاری های زیادی می کنند. اردیبهشتی ها ممکن است گاها خیلی لج باز شوند اما سعی می کنند سریع شرایط را کنترل کرده و حتی زمانی که از شما بدقولی می بینند خونسرد و بخشنده باشند.

 

متولدین خرداد ماه :

احتمالا شنیده اید که خردادی ها افرادی تنوع طلب و خوش گذران هستند. اما این خصوصیت در ارتباط با کسی که آن ها عاشق او هستند نیست. در صورتی که آن ها عاشق شما شوند می توانید تمام توجه، عشق و محبت او را در کلام و رفتارشان نسبت به خودتان متوجه شوید. آن ها در این مواقع اصلا تنوع طلب نبوده و شما برایشان کافی خواهید بود. آن ها زمانی که عاشق شما شوند به قدری به شما نزدیک بوده و با شما صادق خواهند بود که حتی با خانواده اش اینگونه نخواهند بود.

 

متولدین تیر ماه :

خیلی از افراد، از احساسی بودن زیاد تیر ماهی ها می گویند و معتقدند آن ها حتی گاهی لوس به نظر می رسند. اما نگران نباشید در صورتی که متولدین این ماه عاشق شما شده باشند پشت تمام حرف ها و قول هایشان جدیتی کم نظیر را مشاهده خواهید کرد. آن ها می توانند مشکلات را کنترل کرده و به شکلی فوق العاده نسبت به شما عشق بورزند. اما مراقب باشید که تیر ماهی ها هیچ علاقه ای به قسمت کردن چیز های مورد علاقه شان ندارند. و اگر عاشق شما شوند نسبت به افراد اطرافتان حساس خواهند بود و هیچ علاقه ای به شریک کردن شما با دیگران نخواهند داشت.

 

متولدین مرداد ماه :

خیلی از افراد مرداد ماهی ها را افرادی بسیار مغرور می بینند که از نظرشان آدم کاملی وجود ندارد. اما این در ارتباط با کسی که مردادی ها عاشقش هستند نیست. در صورتی که آن ها عاشق شما باشند تمام رویاها، فکر و خواب هایشان به سمت و سوی شما خواهد بود. آن ها حاضرند خودشان را به کلی فدا کنند تا شما در آسایش و آرامش باشید.

 

متولدین شهریور ماه :

احتمالا شنیده اید که متولدین شهریور افرادی دم دمی هستند. و از آن دسته از افرادی هستند که اگر نزدیک به آن ها باشید شاید پیگیر شما باشند اما اگر از آن ها دور شوید هیچ سراغی از حالتان نمی گیرند. اما این ها راجب فردی که شهریوری ها عاشق او هستند صدق نمی کند. شهریوری ها اگر عاشق شما باشند در هر حالت و زمانی چه زمانی که به آن ها نزدیک باشید و چه زمانی که دور باشید، پیگیر حال شما خواهند بود و با شما ارتباطی فوق العاده و صمیمی خواهند داشت. اگر آن ها عاشق شما باشند حتی بدترین حالشان هم به دست شما بهتر خواهد شد و شما علاوه بر اینکه می توانید آن ها را آرام کنید، تنها کسی هستید که شهریور ماهی زندگی تان از شما حرف شنوی دارد.

 

متولدین مهر ماه :

مهرماهی ها افرادی هستند که عموما از اینکه فردی همیشه نزدیک آن ها باشد و آن ها را مجبور به انجام کار های مختلف کند خوششان نمی آید. اما این موضوع راجب عشقشان نیست. اگر آن ها عاشق شما باشند از اینکه هر لحظه کنار آن ها باشید نه تنها بدشان نمی آید بلکه از این شرایط لذت می برند. و هر کاری که بگویید را انجام می دهند. این افراد کنار شما سرزنده ترین خودشان خواهند بود و احتمالا شما شاهد شیطنت های زیادی از طرف او خواهید بود.

 

متولدین آبان :

آبانی ها اکثرا افرادی هستند که سخت می توانند راجب حس های درونی شان در جمع صحبت کنند. اما این خصوصیات در ارتباط با عشقشان درست نیست. اگر آن ها عاشق شما باشند به سادگی می توانند حرف های قلبشان را به شما بگویند و با گفتن جمله ی دوستت دارم هیچ مشکلی ندارند . آن ها در صورت دوست داشتن شما آنچنان به شما توجه می کند و شما را غرق در محبت می کند که نیازی به فرد دیگری نداشته باشید. آن ها نزد عشقشان هیچ شباهتی به آن آدم مرموز همیشگی ندارند.

 

 

متولدین آذر ماه :

مردم معتقدند آذر ماهی ها افرادی هستند که از تعهد می ترسند و از اینکه در یک رابطه حبس بشوند فراری اند. اما آن ها در ارتباط با عشقشان اصلا اینگونه نخواهند بود. آن ها در این مواقع به شما خواهند گفت که به وجودتان در زندگی شان نیاز دارند و معتقدند بودنتان می تواند آن ها را از ترس ها و افکار منفی دور کند. شما حتی در رفتارشان می توانید متوجه شوید که چقدر از دست دادن شما می ترسند. و به چه اندازه از یک مشکل و بحث کوچک بهم می ریزند.

 

متولدین دی ماه :

شاید شنیده باشید که دی ماهی ها افرادی سرد هستند، اما نه در ارتباط با عشقشان. در صورتی که فرد دی ماهی عاشق شما باشد شما می توانید تمام او را صاحب شوید. اگر شما معشوقه ی یکی از متولدین دی ماه باشید، احتمالا باید منتظر هدایای مختلفی از سوی او باشید. این افراد جزو دست و دل باز ترین ها هستند و به دنبال فرصتی هستند که زمان بیشتری را کنار شما باشند. در این صورت شما احتمالا همه چیز آن ها خواهید بود.

 

متولدین بهمن ماه :

افراد معتقدند بهمن ماهی ها خودشان را درگیر عشق و عاشقی نمی کنند و سخت پیش می آید که عشقشان را بروز دهند. اما این نظر اشتباه است. اگر آن ها عاشق شما شوند، دیگر هیچ نشانه ای از آن فرد سردی که تصور می کردید نخواهید دید و او ترسی که برای بیان حس هایش داشت را کنار خواهد گذاشت. در این صورت بهمن ماهی ها به قدری به شما عشق می دهند و از جملات فوق العاده برای بیان حسشان استفاده می کنند که شما هر لحظه بیش از گذشته از آنکه مخاطب عشق و محبت آن ها هستید به خودتان ببالید.

 

متولدین اسفند ماه :

حتما شنیده اید که اسفندی ها یا بسیار خوبند یا بسیار بد. اما اگر عاشق شما باشند در تمامی مواقع حتی وقتی عصبی هستند و شروع به داد و فریاد می کنند همچنان عاشق شما خواهند بود. و سعی می کنند خصوصیات بد شما را نادیده بگیرند. آن ها از افرادی هستند که اگر کسی را دوست بدارند از اشتباهش می گذرند و بار ها به او شانس دوباره می دهند.

فروردین ماهی اردیبهشت ماهی خرداد ماهی تیر ماهی مرداد ماهی شهریور ماهی مهر ماهی آبان ماهی آذر ماهی دی ماهی بهمن ماهی اسفند ماهی

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
هانیه طهماسبی

هانیه طهماسبی

نویسنده این مطلب

155 مطلب