farsi beauty

بزرگترین ضعف اخلاقی متولدین ماه های مختلف

ضعف اخلاقی متولدین ماه های مختلف

این را باید بدانیم همه ی آدم ها اخلاق های بد و خوب دارند همیشه سعی کنیم ضعف های خود را پیدا کنیم و به آن ها بهبود ببخشیم درواقع باید اول از خود شروع کنیم بعد نقاط ضعف دیگران.

ضعف اخلاقی متولدین فروردین

 رئیس بازی و تند مزاج، فروردینی ها در مقابل ماه های دیگر، افرادی مستقل و فعالی هستند. آن ها به تنهایی از پس هر مشکلی بر می آیند. آن ها دوست دارند مدیریت امور را در دست بگیرند؛ اگر جایی مدیر نباشند ناامید و دلسرد می شوند، شدت مهربانی زیادی دارند اما وای به روزی که عصبانی شوند در عرض چند ثانیه از کوره در می روند و همه چیز را فراموش می کنند.

ضعف اخلاقی متولدین اردیبهشت

سمج و لجباز، افراد به شدت لجبازی هستند اگر تصمیمی بگیرند هیچ چیز و هیچکس نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد، تا رسیدن به تلاششان دست از سرش بر نمی دارند. در مکالمه های آن ها من زیاد می شنوید چون عقاید خود را بیشتر از همه قبول دارند.

ضعف اخلاقی متولدین خرداد

دو شخصیته و شایعه ساز، خردادی ها افراد دو شخصیته ای هستند اما این موضوع برای آن ها آزار دهنده نیست. همه انسان ها دو جنبه سیاه و سفید دارند اما این برای خردادی ها شدیدتر است؛ آن ها در محیط کار، در محیط دوستانه و... ساکت نمی شینند و مدام در حال شایعه پراکنی هستند بهترین درس برایشان سکوت است.

ضعف اخلاقی متولدین تیر

بدبین و احساساتی، بدی افراد متولدین تیر ماه خوش بین نبودنشان است. از کاه، کوه می سازند اگر احساس کنند چیزی جایش عوض نشده باور نمی کنند و به افکار منفی خود ادامه می دهند. افراد احساساتی هستند گاهی آنقدر غرق احساسات خود می شوند که دیگر هیچ چیزی را نمی بینند.

ضعف اخلاقی متولدین مرداد

حسود و متظاهر، مردادی ها افرادی هستند که دوست دارند همه ی نگاه ها روی آن ها باشد؛ از اینکه دیگران به آن ها توجه نکنند نگران می شوند. حسادت از دیگر ویژگی بد آن ها است اگر دوستان یا خانواده مردادی ها به دیگران بیشتر از آن ها توجه کنند ممکن است حتی ساعت ها گریه کنند.

ضعف اخلاقی متولدین شهریور

منتقد و سختگیر، شهریوری ها افراد کمال گرایی هستند که دست از تلاش بر نمیدارند. آن ها نه تنها برای خود بلکه برای دیگران هم بهترین ها را می خواهند. دوست دارند جهانی بهتر بسازند و به همین دلیل همیشه مسئولیت های زیادی روی دوش شان است، توصیه ما به آن ها این است در صورت اشتباه کردن، به جای غصه خوردن راهی برای رشد و پیشرفت خود پیدا کنند.

ضعف اخلاقی متولدین مهر

مقید و دودل، متولدین ماه مهر همیشه بین دوراهی هستند، نه تنها خود را در این شرایط بلکه همه را درگیر می کنند؛ در زمان تصمیم‌ گیری نمی توانند ذهنشان را خالی کنند، آن ها ترجیح می دهند دیگران جای آن ها تصمیم بگیرند. آن ها دوست دارند دنیا همیشه روی تعادل باشد به همین خاطر تا شرایط ذره ای تغییر می کند گیج و دودل می شوند.

ضعف اخلاقی متولدین آبان

دمدمی مزاج و خسیس، هیچکس در خساست به پای آبانی ها نمی رسد. آن ها نه تنها هنگام پول خرج کردن عقب می کشند بلکه به شدت هم دمدمی مزاج هستند. رفتار هایی از آن ها دیده می شود که می تواند دیگران را به شدت خسته کند تا جایی که دچار سوتفاهم شوند.

ضعف اخلاقی متولدین آذر

بی تفاوت و پرمخاطره، آذری ها دوست ندارند که اخبار ناراحت کننده، جزئیات یک رابطه عاطفی یا درد و دل های عاشقانه دیگران را بشنوند به همین دلیل همراه خوبی برای نوشیدن یک فنجان قهوه نخواهند بود. آذری ها تن به احساسات خود نمی دهند و دوست دارند دنبال راهی برای پیشرفت و حرکت باشند آن ها عاشق مسافرت هستند از یک جا نشستن و فکر کردن بیزارند آنچه برای آن ها مهم است پیشرفت رو به جلو است.

ضعف اخلاقی متولدین دی

محافطه کار و سرد مزاج، بی تفاوتی افراد دی ماهی نشانه بی اهمیت بودن آن ها نیست، آن ها اهمیت زیادی برای اطرافیانشان قائل اند اما ترجیح می دهند که احساساتشان را کنترل کنند به اعتقاد آن ها هرچه رفتار بی تفاوت تری داشته باشی در زندگی موفق تری. آن ها زمان زیادی را صرف شناخت خود می کنند اما نتیجه همیشه کارساز نیست.

ضعف اخلاقی متولدین بهمن

دمدمی مزاج و بی ثباتی

بهمنی ها هر لحظه مشغول کارهای خود هستند، نمی توانند یک جا بند شوند آن ها کمک به دیگران را دوست دارند، راهی را که می روند را نیمه کاره رها می کنند، اگر یک بهمنی هستید و گاهی از هدف خود متوقف شده اید نگران نشوید طبیعی است ولی تنها سخت کوشی شما را به هدفتان نزدیک می کند‌.

ضعف اخلاقی متولدین اسفند

احساساتی و عاشق پیشه، اسفندی ها افرادی هستند که از ظاهر عبور می کنند و در عمق غرق می شوند آن ها در هر چیزی نشانه ای می یابند اما گاهی عکس العملی را دریافت نمی کنند؛ آن ها درد و رنج های دیگران را درک می کنند اما از اینکه نمی توانند کار مفیدی کنند ناراحت می شوند. متولدین این ماه  برای زندگی بهتر باید بیشتر به خود توجه کنند.

فروردین ماهی اردیبهشت ماهی خرداد ماهی تیر ماهی مرداد ماهی شهریور ماهی مهر ماهی آبان ماهی آذر ماهی دی ماهی بهمن ماهی اسفند ماهی

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
سوگند اسحاقی

سوگند اسحاقی

نویسنده این مطلب

22 مطلب