farsi beauty

فواید روغن آرگان برای پوست صورت

روغن آرگان برای پوست صورت

روغن آرگان یک روغن خارق العاده جهت استفاده برای موهای سر، پوست دست و پوست صورت می باشد، این روغن از هسته درخت آرگان به دست می آید. روغن هسته آرگان یک روغن نسبتا گران قیمت است و در صنعت آرایشی و بهداشتی به آن لقب طلای مایع را نیز داده اند. در این روغن مقدار زیادی اسید های ضروری و آنتی اکسیدان به همراه ویتامین Е یافت می شود، درواقع این روغن یک لایه محافظتی روی پوست سر، پوست دست و صورت و حتی موها ایجاد میکند‌.

خواص روغن آرگان برای پوست و اجزای صورت

بهبود ترک های پوستی

این روغن به دلیل داشتن محتویات ویتامین Е یک ضد التهاب عالی می باشد، با ماساژ روغن آرگان روی پوست می‌تونین جای ترک ها، زخم ها و کنده شدگی روی پوست را از بین ببرید.

ضد موهای زائد

داشتن بدنی کم مو آرزوی هر بانوی خوش سلیقه می باشد، نیاز نیست نگران باشید این روغن فوق العاده برای از بین بردن موهای زائد به صورت خاصی عمل می کند، پس نیاز به خرید دائمی کرم های موبر نخواهید داشت.

ضد بیماری های پوستی

بیماری هایی مانند اگزما و آبله مرغان یا حساسیت های پوستی با ماساژ دادن روغن آرگان قابل درمان می باشد.

نرم کنندگی پوست

این روغن خواص نرم کنندگی و هیدراته کردن پوست را هم بر عهده می گیرد.

ضد آکنه صورت

خواص طبیعی که روغن آرگان دارد می تواند جهت از بین بردن مشکلات جوش و آکنه نیز موثر واقع شود، شما میتوانید در هنگام خواب صورت خود را با این روغن کاور کنید.

ضد پیری زودرس

وجود آنتی اکسیدان در این روغن می تواند خواص جوان کنندگی، کلاژن سازی و روشن کنندگی پوست صورت را داشته باشد، بنابراین پوست شما از چین و چروک های مزاحم در امان است.

نرم کننده لب ها

اگر روغن آرگان را با مقداری وانیل مخلوط کنین و روی لب ها بمالید می توانید لب های خوش بو و نرم داشته باشید؛ درواقع این ماسک یک اسکراب طبیعی برای پوست لب های آسیب دیده و خشک می باشد.

تکرار این امر سلول های مرده یا خشک شده لب های شما را از بین خواهد برد.

تقویت و درخشان کننده ناخن ها

برای تجربه داشتن ناخن هایی سالم و محکم کافی است دستان خود را با روغن آرگان مرطوب کنین یا روغن را در ظرفی ریخته و هر شب به مدت چند دقیقه ناخن هایتان را توی این ماده نگه دارید تا ناخن ها تقویت و درخشان شوند. این کار به رشد ناخن هایتان کمک زیادی می کند.

روغن آرگان

معجزه روغن آرگان برای موی سر

این روغن معجزه گر میتونه خواص زیادی برای موی سر و پوست سر هم داشته باشه، در ادامه به خواص روغن آرگان طبیعی برای موی سر و پوست سر اشاره می کنیم:

  • حالت دهنده موهای وز
  • درخشان کننده موی سر
  • ضد موخوره
  • درمان کننده شوره شدید سر
  • حالت دهنده موهای آسیب دیده
  • ترمیم موهای رنگ شده و سوخته
  • بهبود گردش خون در پوست سر
  • کمک به رشد موها

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

483 مطلب