farsi beauty

طرز تهیه همبرگر آمریکایی به همراه نکات مهم برای تهیه گوشت آن

همبرگر آمریکایی

یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین فست فود ها، همبرگر است که با روش های متفاوت تهیه می شود. انواع مختلفی از همبرگر مانند همبرگر گیاهی، همبرگر ذغالی و.. وجود دارد که معروف ترین آن همبرگر آمریکایی است. در تهیه همبرگر از گوشت گوسفند یا گوساله استفاده می شود.

 

مواد لازم برای تهیه همبرگر آمریکایی

گوشت گوساله چرخ کرده

۴۵۰ گرم

پیاز متوسط

۱عددورنده شده

سس ورچستر یا سس خردل یا کچاپ

۳قاشق غذاخوری

نمک و فلفل

به مقدار لازم

پودر نان باگت خشک

۴۰ گرم

گوشت گوساله چرخ کرده

۴۵۰ گرم

 

طرز تهیه همبرگر آمریکایی

مرحله اول

در اولین گام برای تهیه همبرگر گوشت چرخ کرده را با سس مورد نظرتان، ادویه ها و پودر نان خشک مخلوط کنید. آّب پیاز را به خوبی بگیرید و به گوشت چرخ کرده اضافه کنید. بهتر است نمک را در انتهای کار، هنگامی که همبرگر شما در حال سرخ شدن است اضافه کنید تا آب دار شود از سفت شدن گوشت جلوگیری شود.

 

مرحله دوم

پس از اینکه تمامی مواد را باهم مخلوط کردید و با دست ورز دادید مواد همبرگر را در یخچال به مدت دو ساعت قرار دهید و پس از طی این مدت زمان، مواد را به شکل گرد در آورده تا آن ها را سرخ کنید.

 

مرحله سوم

برای سرخ کردن این نوع همبرگر باید به یک نکته دقت شود. شما تنها باید کف ماهیتابه خود را چرب کنید و نباید روغن زیادی در ماهیتابه بریزید. برای شروع سرخ کردن تابه را کاملا داغ کنید تا همبرگر ها گریل شوند. سرد بودن ماهیتابه سبب آب انداختن همبرگر شما می شود.

 

مرحله چهارم

هر طرف همبرگر چانه زده شده را به مدت چهار دقیقه سرخ کنید. و در نهایت داخل نان باگت مقداری از سس دلخواهتان بزنید و یک برش گوجه فرنگی و یک برگ کاهو و در صورتی که علاقه دارید می توانید یک حلقه پیاز نیز در نانتان قرار دهید.

نوش جان

همبرگر آمریکایی

نکات کلیدی و مهم راجب همبرگر آمریکایی

  •  در صورتی که سس ورچستر دردسترس شما نبود می توانید از سس های دیگر مانند کچاپ و خردل استفاده کنید.
  • در صورتی که برای همبرگرتان از گوشت گوساله استفاده می کنید بهتر است آن را دوبار چرخ کنید تا همبرگر بهتری داشته باشید.
  • چانه هایی که برای همبرگر در نظر می گیرید باید 180 تا 200 گرم باشند.
  • برای تهیه گوشت برای همبرگر در صورتی که از گوشت سردست استفاده می کنید نیازی نیست که چربی اضافه به گوشت اضافه کنید. در غیر این صورت به ازای هر 450 گرم گوشت باید بین 50 تا 75 گرم گوشت قلوه گاه گوساله هم استفاده کنید.

 

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
فاطمه دیوسالار

فاطمه دیوسالار

نویسنده این مطلب

91 مطلب