farsi beauty

معرفی بهترین دمنوش های گیاهی برای صبحانه که به سلامتی شما کمک می کند!

دمنوش

صبحانه یک وعده مهم برای شروع یک روز تازه می باشد، اگر در صبحانه انرژی کافی و مواد مغذی را جذب نکنید کل روز شما می‌تواند همراه با کسالت و خستگی ادامه پیدا کند.

در این بخش قرار است به شما توضیح دهیم چه دمنوش های گیاهی برای مصرف در صبحانه مناسب است؛ همانطور که می دانید در فصول پاییز و زمستان سرماخوردگی و آنفولانزا موجب می شود که سیستم ایمنی بدن کاهش پیدا کند و افرادی که به این ضعف دچار می شوند یا به سراغ داروهای شیمیایی می روند و یا از راه های گیاهی خود را درمان می کنند.

لازم نیست حتما بیمار باشید تا به سراغ دمنوش های گیاهی بروید، جهت جلوگیری از هر نوع بیماری و بالا بردن سیستم ایمنی بدن می توانید در وعده صبحانه از دمنوش گیاهی استفاده کنید.

دمنوش گیاهی می تواند موجب کاهش وزن، کاهش استرس، تقویت قوای جنسی، بهبود عملکرد مغز، بهبود هوش و ذهن و بهبود عملکرد بدنی شود.

در ادامه می خواهیم چند دمنوش متناسب برای مصرف در وعده صبحانه را به شما معرفی کنیم :

چای اولانگ - دمنوش

1_ چای اولانگ

چای اولانگ دارای رایحه و طعم های مختلفی می باشد، در این دمنوش مقدار کمی کافئین وجود دارد و می‌تواند نیمه اکسید باشد، چای اولانگ جزو متنوع‌ترین دمنوش ها شناخته می شود و خواص زیادی برای بدن دارد، این چای می تواند متابولیسم بدن را تقویت کند و بیماری اگزما و یا برخی دیگر از بیماری های پوستی را به خوبی درمان کند، پس یکی از این انتخاب ها جهت مصرف دمنوش در وعده صبحانه می تواند چای اولانگ باشد.

 

چای سبز

2_ چای سبز

چای سبز مخصوص کاهش وزن می باشد، افرادی که دچار اضافه وزن هستند در وعده صبحانه خود می تواند چای سبز مصرف کنند، چای سبز می تواند تا حدودی بر عفونت های بدن تاثیر بگذارد و از سرطان جلوگیری کند؛ این دمنوش حاوی آنتی اکسیدان های زیادی می باشد و می تواند حتی سرطان سینه را به خوبی درمان کند، افرادی که دچار سرطان پروستات هستند نیز می توانند از این دمنوش استفاده کنند، فقط لازم است بدانید که افراد فشار پایینی باید این دمنوش را با عسل یا خرما میل کنند.

 

دمنوش بابونه

3_ چای بابونه

چای بابونه یک چای عالی برای وعده صبحانه می باشد، مصرف چای بابونه می تواند قند خون را کنترل کند و از سرطان جلوگیری کند؛ دم کردن این چای تنها 10 دقیقه زمان را از شما می گیرد، این چای خواص و انرژی زیادی را به شما می دهد.

 

چای سفید

4_ چای سفید

چای سفید یک نوشیدنی خارق العاده برای وعده صبحانه می باشد، کافئین موجود در این چای زیاد نیست اما می تواند یک چای انرژی دهنده باشد، ضد پیری پوست است و از مشکلات روده ای جلوگیری می کند، این چای خارق العاده می تواند از سرطان روده و مشکلات پوستی نیز جلوگیری کند.

 

چای استویا

5_ چای استویا و دارچین

در واقع این نوشیدنی یک دمنوش با طعم شیرین است که می تواند یک انرژی دهنده عالی برای شما باشد، استویا به صورت خشک یا عصاره ای فروخته می‌شود و یک شیرین کننده طبیعی است، لازم‌ نیست نگران قند خون خود باشید زیرا این ماده قند خون شما را بالا نمیبرد، می‌توانید از این نوشیدنی هم در وعده صبحانه استفاده کنید تا بدنتان به خوبی گرم شود و درد های سر و کمر شما رل نیز بهبود ببخشد.

نکته: به یاد داشته باشید اگر در رژیم غذایی هستید می توانید از چای کاترین، چای آبی، چای آویشن، چای قرمز و چای سنا هم مصرف کنید‌.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

481 مطلب