farsi beauty

بلید ابرو چیست و چه تفاوتی با میکرو بلیدینگ ابرو دارد؟

بلید ابرو

بلید ابرو چیست و چه تفاوتی با میکرو بلیدینگ ابرو دارد؟ میکرو بیلدینگ ابرو برای برخی از افراد تلفظ سختی دارد و برخی از زیباجویان ترجیح می دهند مخفف این کلمه را به صورت میکروی ابرو یا بلید ابرو استفاده کنند. در نتیجه هرجایی که صحبت از بلید ابرو یا میکرو ابرو در میان بود، در واقع منظور همان میکرو بلیدینگ است. میکرو بلیدینگ از نچرال ترین و بهترین تکنیک های تغییر مدل ابرو میکرو است. تغییر مدل ابروی میکرو در هر فردی می تواند متفاوت باشد. این تفاوت در شیوه میکروبلدینگ چیست؟ برخی از بانوان نیاز به تغییر جزئی دارند و ترجیح می دهند ميكرو ابرو را در داخل ابرو ها به منظور تراکم بخشی ابرو انجام دهد. اما برخی از بانوان، قصد فرم دهی ابرو را دارند و از مدل ابرو میکروبلیدینگ انتظار دارند تا تغییر بزرگی در چهره شان ایجاد کند. تثبیت رنگ بلید ابرو به روش فیبروز در بسیاری از سالن ها رایج شده است. برای انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران و کرج و مشهد و شیراز و مدل ابرو میکرو یا تعیین فرم نهایی ابرو حتما با مستر یا مشاوران حرفه ای آکادمی مریم حمزه ای مشورت کنید. مشاوره منجر به انتخاب بهترین فرم با توجه به هارمونی سایز اجزای چهره تان می شود. نکته مهم و تاثیرگذار در زیبایی چهره، هارمونی اجزای چهره با یکدیگر است.

 

مراحل تغییر فرم ابرو چیست؟

مراحل تغییر فرم ابرو چیست؟ ابتدا باید تعریفی کلی از خود این روش ارائه دهیم. میکروبیلدینگ ابرو مریم حمزه ای یک روش تتو نیمه دائم برای ابروها است. این روش برای مدت نسبتا طولانی فرم ظاهری ابرو های ما را بهبود می بخشد. در جواب میکرو بلیدینگ چیست باید گفت اتفاق اصلی در انجام میکروی ابرو طبیعی، ایجاد خطوط ریز مویی است. این کار باید با ظرافت و مهارت انجام شود تا ابرو بتواند ظاهر طبیعی خود را حفظ کند، این خطوط ریز مویی با کاشت رنگدانه ها توسط دستگاه های مخصوص تتو ابرو انجام می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد این آموزش با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید. در مراحل میکروبلیدینگ از دستگاه های بلید ابرو استفاده می شود که از سوزن های بسیار ریزی تشکیل شده اند. از این سوزن ها برای کشیدن تارهای ظریف مویی استفاده می شود و نتیجه این است که میکروابرو ، ابروهایی کاملا طبیعی و بدون نقص را برایتان به ارمغان می آورد. در صورت تمایل نیز میکرو ابرو با رنگ روشن برای شما انجام می شود که با شستن از بین نمی رود. فرق میکروبلیدینگ با میکروپیگمنتیشن ابرو در دستگاه هایی است که برای هر کدام استفاده می شود. اینکه بعد از میکرو بلیدینگ ابرو میشه بوتاکس کرد؟ یا خیر بستگی به نظر پزشک شما دارد ولی بهتر است تا بهبودی کامل زخم ها صبر کنید. اگر کار خود را به دست بهترین میکروبلیدینگ کار ابرو در تهران بسپارید، شاهد بهترین نتایج خواهید بود.

مراحل تغییر فرم ابرو

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو چقدر است؟

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو چقدر است؟ بسته به اینکه چقدر از ابروی میکرو شده خود مراقبت می کنید، ماندگاری میکرو ابرو تفاوت می کند. ولی به طور معمول تا دو سال باقی می ماند. میکرو بلدینگ ابرو یا به اختصار میکروابرو برای رفع دائمی نواقص ابرو انجام می شود. همچنین سبب می شود بانوان وسایل آرایشی چون مداد ابرو را برای همیشه کنار بگذارند. میکرو بلیدینگ روشی است که ماندگاری نسبتا دائمی دارد ولی به نوعی تاتو بلیدینگ محسوب می شود. برای اینکه میکرو ابرو مانند روزهای اول زیبا به نظر برسد، پس از گذشت چند سال نیاز است که ترمیم ابرو میکروبلیدینگ شده برای آن انجام شود. البته لوازم میکروبلیدینگ نیز در این امر بی تاثیر نیستند. انواع رنگ میکرو ابرو در تغییر چهره شما تاثیر زیادی دارند. بنابراین باید در انتخاب رنگ ابرو دقت زیادی به خرج دهید. میکرو جزء آرایش های دائمی صورت محسوب می شود. برای دریافت اطلاعات در مورد آموزش فیبروز با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید. میکروبلیدینگ به روش فیبروز تکنیک های خاص خودش را دارد. عواملی چون برند رنگ، تیره یا روشن بودن رنگ، نوع پوست و میزان نفوذ رنگ در ماندگاری میکروی ابرو و مراحل پوسته ریزی میکروبلیدینگ تاثیرگذار است. به طور کلی ماندگاری میکرو ابرو بسیار زیاد است و نیازی نیست هرچند ماه ترمیم میکرو ابرو انجام دهید. همین امر یکی از دلایل محبوبیت میکروی ابرو در بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران و کرج و مشهد و شیراز می باشد.

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

مراقبت های بعد از ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

مراقبت های بعد از ترمیم میکروبلیدینگ ابرو امری بسیار مهم است این روش از رایج ترین تکنیک های آرایشی دائم و تاتو ابرو می باشد. به همین دلیل همواره سوالات گوناگونی درباره این تکنیک وجود دارد. یکی از سوال های بسیار رایج در بین زیباجویان، مرتبط با شستشوی ابرو بعد از میکروبلیدینگ می باشد. در ادامه می خواهیم به طور مختصر سوال چند روز بعد از میکروبلیدینگ میتوان صورت را شست پاسخ دهیم. برای رعایت مراقبت های بعد از ترمیم میکروبلیدینگ ابرو به طور معمول تا 3 روز باید از تماس آب با ابروها جلوگیری کنید. زیرا آب منجر به ریزش بیشتر رنگ می شود و همین امر نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار میدهد. هرچند که برخی از مسترها با توجه به نوع پوست مشتری، توصیه می کنند تا 7 روز از شستشوی مستقیم صورت خودداری شود. برای مطلع شدن از تمام نکات مراقبتی با مستر صحبت کنید. زیرا برخی از نکات مراقبتی با توجه به نوع پوست مشتری متفاوت می باشند.

  • انجام پاکسازی مناسب با نوع پوست (مخصوصا پوست های چرب)
  • عدم مصرف نیکوتین و نوشیدنی های الکلی و کافئین دار
  • عدم مصرف دارو (درصورتی که به دستور پزشک نباشد)
  • مصرف زیاد آب

مراقبت های بعد از ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

چند روز بعد از میکروبلیدینگ میتوان صورت را شست؟

چند روز بعد از میکروبلیدینگ میتوان صورت را شست؟ طبق گفته متخصصان این حوزه از زیبایی بهتر است تا 3 روز به هیچ عنوان ناحیه ابرو با آب تماس پیدا نکند. همینطور لازم است تا 10 روز باز هم احتیاط زیادی به خرج دهید. سوالی چون میکرو بلیدینگ ابرو چیست به طور متعدد از سوی بانوان شنیده می شود. اگر بخواهیم به طور مختصر بیان کنیم نوعی تکنیک آرایش دائم است که برای کسب یک نتیجه دلنشین باید مراقبت های بعد از بلیدینگ را رعایت کرد. میکروبلیدینگ از متدهای پرطرفدار اصلاح فرم ابرو می باشد و برای کسب یک نتیجه فوق العاده با ماندگاری بالا نباید نسبت به مراحل تغییر فرم ابرو ترمیم ابرو بعد از میکروبلیدینگ مریم حمزه ای با بیشترین ماندگاری سهل انگاری کنید. مراحل ترمیم مهم ترین بخش تثبیت رنگ بلید ابرو به روش فیبروز هستند و هرگونه کوتاهی می تواند نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار دهد. میکرو بلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟ این روش می تواند تا دو سال ماندگاری داشته باشد. مراحل ریزش رنگ میکروبلیدینگ نیز بخشی از فرایند میکرو هستند و باید تا تمام شدن آن ها صبوری به خرج داد. مرکز تخصصی مریم حمزه ای از شناخته شده ترین مراکز تخصصی در زمینه میکرو بلیدینگ ابرو می باشد. برای مطلع شدن از همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو دخترانه می توانید با مشاوران حرفه ای یا مسترهای مجرب مراکز مریم حمزه ای ارتباط برقرار کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

229 مطلب