farsi beauty

8 عطر برتر مشترک زنانه و مردانه + نت ها و مقدار ماندگاری

عطر

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که رایحه ای به مشام شما برسد و از آن لذت ببرید. آنقدر کنجکاو شوید که از شخص مقابلتان نام آن عطر را جویا شوید. بعد از بررسی متوجه شوید که این عطر به صورت مشترک (اسپرت)یا زنانه و مردانه است.

معمولا این عطرها چون به صورت مشترک استفاده می شوند خیلی گران قیمت نیستند به همین دلیل خرید آن ها بسیار آسان است. با این حال بهتر است بدانیم که برترین عطرهای مشترک کدام ها هستند. ما در این مقاله می خواهیم به بررسی کامل از 8 عطر و  اسانس محبوب و معروف مشترک میان خانم ها و آقایان بپردازیم.

 

جووی پاریس پرایوت لیبل(Jovoy Paris – Private label):  

 در سال 2011  این خوشبو کننده توسط برند جوووی پاریس متعلق به کشور فرانسه تولید شد. عطار معروف آن به نام سسیل زاروکیان است. که توانست با ترکیب نت های مختلف رایحه شرقی چوبی را در آن ایجاد کند.

همچنین با توجه به ترکیبات خاص ادوپرفیوم جووی پاریس می توان گفت که این خوشبو کننده بهترین انتخاب برای مهمانی های رسمی و مجالس شبانه است . بیشترین افرادی که از جووی استفاده می کنند بالای 25 سال سن دارند.نت های ادوپرفیوم جووی پاریس به ترتیب زیر است:

نت آغازین: خس خس، چرم، پاپیروس

نت میانی: نعناع هندی، چوب صندل سفید

نت پایانی: لابدانیوم

با توجه به ترکیباتی که در بالا ذکر شد، طبع گرم ادوپرفیوم جووی پاریس کاملا واضح است. به همین دلیل خانم ها و آقایانی که علاقه زیادی به حس مستقل بودن، آزادی عمل، قدرت داشتن، نیرومند بودن دارند این عطر بهترین انتخاب برایشان است.

افرادی که به کار خود اطمینان دارند و دارای اعتماد به نفس بالایی هستند کافی است فقط یک بار از این خوشبو کننده به خود اسپری کنند. چرا که قدرت پخش بالا و ماندگاری طولانی مدت این عطر می تواند آنها را کاملا قدرتمند نگه دارد.

 

تام فورد لاست چری ( Tom Ford – Lost cherry):

عطر و اسانس تام فورد در سال 2018 در کشور ایالت متحده تولید شد. تام فورد متعلق به گروه بویایی گلهای شرقی است .ادوپرفیوم تام فورد یک خوشبو کننده ای است که بسیار اغواکننده و سیری ناپذیر می باشد. به همین دلیل دارای ماندگاری طولانی مدت و قدرت پخش بالایی است .نت های ادوپرفیوم تام فورد لاست چری به ترتیب زیر است:

نت آغازین:بادام، آلبالو

نت میانی:رز،یاس، آلبالو

نت پایانی: دانه تونکا، خس خس، سدر، چوب سفید صندل و بلسان پرویی

ترکیب شیرینی میوه ای و تلخی بادام توانسته یک رایحه بسیار روح نواز را برای آقایان و خانم ها به صورت مشترک ایجاد کند. به همین دلیل استفاده از این ادوپرفیوم در مهمانی ها و مجالس رسمی شبانه بسیار عالی است.

اگر به دنبال عطری با اسانس گلهای شرقی هستید که به صورت مشترک استفاده کنید و مبلغ آن برای شما اهمیتی ندارد تام فورد لاست چری یکی از آن عطر هایی است که بسیار گران قیمت تر از عطر های مشترک دیگر است. جهت خرید کلیک کنید .

تام فورد لاست چری

کلایو کریستین جامپ اند کیس می هدونیستیک(Clive Christian – Jump Up and Kiss me Hendonistic):

در سال 2021 عطر ساز معروف انگلیسی به نام جولی پلوچت عطری با رایحه چوبی شرقی را تولید کرد و در اختیار آقایان و خانم ها قرارداد . او تمام تلاش خود را کرد تا با اسانس های مختلف بتواند رایحه ای دلنشین برای عطر بازان یونیسکسی بیافریند.نت های کلایو کریستین جامپ اند کیس می هدونیستیک به ترتیب زیر است:

 

نت آغازین:ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، بهار نارنج، گریپ فوروت، سالویا اسکالاریا، برگ بنفشه، چای میت، آلبالو

نت میانی:ریشه زنبق، یاس ، تنباکو، پاپیروس

نت پایانی:دانه تونکا، مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس خس، چوب صندل، چرم، لابدانیوم ، چوب کشمیر

با توجه به ترکیبات بسیاری که در این عطر به کار برده شده است می توان گفت طبع گرمی را به همراه دارد و بهتر است که در فصول سرد سال از آن استفاده شود. همچنین دارای ماندگاری بالا حدودا 8 ساعت است و قدرت پخش طولانی مدت دارد.

کریستین جامپ

اورتو پاریسی مگاماره(Orto Parisi Megamare):

الکساندرو گولتیری عطر ساز معروف ایتالیایی توانست در سال 2019 موفق شود تا پرفیوم معطرآبزی را در اختیار عطرفروشان قرار دهد. با توجه به شکل ظاهری و ترکیبات خاص این خوشبو کننده احساس آرامش و سکوت در افرادی که به دنبال حس رها بودن، آزاد بودن هستن اورتو پاریسی بهترین انتخاب برایشان است.نت هایاورتو پاریسی مگامارهبه ترتیب زیر است:

 

نت آغازین:آب دریا، پرتقال ، بنفشه، آب، فلفل

نت میانی:آب دریا، اسطوخودوس، ترکیبات سبز ، جلبک دریایی، چای ، نمک

نت پایانی:مشک، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید و عنبر

ترکیبات مختلف و خاص این پرفیوم توانسته قدرت ماندگاری طولانی مدت و پخش بالایی را برای آن ایجاد کند. به همین دلیل بسیاری از زوج های جوان از این ادکلن برای استفاده روزانه خود مصرف می کنند.

اورتو پاریسی مگاماره

زرجوف آربا پورا (Xerjoff – Erba Pura):

زرجوف برند معروف ایتالیایی در سال 2019 با کمک دو عطر ساز متعهد به نام های لورا سانتاندر و کریستین کاربنل توانست ادوپرفوم زرجوف را تولید کند. ترکیبات خاص زرجوف به خاطر خاص بودنش جای خود را به خوبی در بین طرفداران خود پیدا کرد . نت هایزرجوف آربا پورابه ترتیب زیر است:

 

نت آغازین:ترنج، پرتقال ، لیمو ترش

نت میانی:میوه های مدیترانه ای

نت پایانی:مشک ، کهربا و وانیل

می توان گفت زرجوف یکی از ادوپرفیوم هایی است که می تواند بهترین انتخاب شما برای استفاده روزانه باشد. ماندگاری آن بین 8 تا 10 ساعت است و قدرت پخش بالایی دارد.

زرجوف آرباپورا

پارفومز دمارلی هالتین (De Marly Haltane) :

ادکلن دمارلی هالتین تولید کشور فرانسه در سال 2021 است. چوب معطر به خوبی در این ادکلن مشهود است. به همین دلیل بهترین انتخاب برای مجالس رسمی و بزم های شبانه می باشد. ماندگاری و قدرت  پخش بالای آن توانسته به خوبی در بین خانم ها و آقایان جای خود را باز کند.به همین دلیل افرادی که علاقه زیادی به زندگی اشراف زادگان و نجیب زادگان دارند از داشتن آن یا هدیه گرفتن بسیار لذت می برند.نت هایپارفومز دمارلی هالتینبه ترتیب زیر است:

 

نت آغازین:ترنج، اسطوخودوس، سالویا اسکلاریا

نت میانی:پرالین، زعفران

نت پایانی:سدر، عود

با توجه به ترکیبات عطر پارفومز دمارلی هالتین طبع گرم آن می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در فصول سرد سال برای مجالس رسمی و گاها استفاده روزانه باشد.

 

فردریک مال کارنال فلور( Frederic malle Carnal Flower):

برند فرانسوی فردریک در سال 2005 میلادی توانست یک ادکلن با ترکیبات خاص رایحه گلی تولید کند.طبع خنک آن توانست جای خود را به راحتی در بین طرفداران مشترک خود به عنوان یک عطر خوشبوی یونیسکس باز کند.عصاره گل مریم به صورت طبیعی در تمام نت های آن مشهود است. ظاهر طلایی مشکی آن به راحتی توجه هر خانم و آقایی را به خود جلب می کند. به همین دلیل بیشتر طرفداران آن به صورت روزانه و یا درمهمانی های رسمی و جلسات مهم خود از آن استفاده می کنند.

باکارات رژ540 سفید(Baccarat Rouge 540):

میسون فرانسیس کورکجان یکی از عطرسازان معروف فرانسوی که در سال 2015 توانست ادکلن باکارات رژ 540 سفید را تولید و در اختیار بسیاری از مردم قرار دهد. کهربا یکی از بهترین نت هایی است که در تمام مدت استفاده از آن می توانید احساس کنید. حس ظرافت ، زیبایی را می توانید کاملا بر روی پوست بدنتان لمس کنید. با این حال قدرت پخش بالا و ماندگاری طولانی مدت از مهمترین ویژگی های این ادوپرفیوم است.

بطری باکارات رژ قرمز با اطراف طلایی رنگ است. به همین دلیل در اولین نگاه توجه خانم ها را به خود جلب می کند. برهمین دلیل است که بیشترین طرفداران این ادکلن خانم ها هستند و در مهمانی های شبانه یا جلسات مهم خود از آن یک بار به خود اسپری می کنند و تا 8 ساعت بر روی پوست و اطرافشان باقی می ماند.

 

نتیجه گیری...

عطرهای مشترک زنانه و مردانه می تواند جذابیت شما را در بین دوستان ، همسر، همکار و مواردی از این قبیل بیشتر می کند. خرید این ادکلن ها به صورت عمده یا تکی می تواند برای مدتی زیاد شما را خوشبو نگه دارد به شرط آنکه از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.همچنین شما می توانید با استفاده از سایت حس سوم به صورت آنلاین کلیه عطر ها و اسانس های معرفی شده در این مقاله و حتی شیشه ادکلن و عطر را خریداری کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

219 مطلب