farsi beauty

فاکتورهای مهم برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر

هدف از این مقاله کمک به کلینیک های زیبایی برای انتخاب بهترین گزینه از بین انبوه دستگاه های لیزر است. برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد نیاز است که به گزینه های مختلفی توجه کنید. این موارد شامل : لیزر بار – هندپیس – طول موج – کولینگ – توان خارجی و داخلی است. در ادامه برخی از این موارد را بررسی می کنیم.

سه نکته مهم برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید به سه نکته مهم توجه کنید:

طول موج

در این مقاله قصد داریم برخی از مهم ترین عامل ها را برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد بررسی کنیم. در ادامه به نقل از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب، این عوامل را توضیح می دهیم. اولین موردی که باید به آن توجه کنید، طول موج دستگاه است. با توجه به این که دستگاه های موجود در بازار از کشورهای مختلف می آید، طول موج در این دستگاه ها متفاوت است. برای مثال طول موج دستگاه های اروپایی با دستگاه های تولید آسیا متفاوت است.

در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید به طول موج مناسب دقت کنید. انتخاب طول موج مناسب برای دستگاه لیزر به رنگ و نوع پوست مراجعه کننده های شما ارتباط دارد. به همین علت است که طول موج مورد نیاز برای اروپایی ها و آسیایی ها با یکدیگر متفاوت است. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاهی است که به شما حق انتخاب میان دو طول موج را بدهد. این گونه بهترین عملکرد را نشان خواهید داد؛ چرا که بر اساس رنگ پوست هر مراجعه کننده می توان طول موج مخصوص را انتخاب کرد.

سیستم کولینگ

مورد بعدی سیستم کولینگ است. برای توضیح این سیستم نیاز است که با لیزر بار آشنا بشوید. لیزر بار قطعه ای از دستگاه لیزر است که نور تولید می کند. با استفاده از همین نور است که می توان موهای زائد را از بین برد. برای این که لیزر بار به خوبی کار کند، نیاز است که توسط سیستمی به اسم کولینگ خنک بشود. برای خنک کردن لیزر بار، در دستگاه گردش آب کمک می کند. علاوه بر لیزر بار، احتمال داغ شدن دهانه هندپیس وجود دارد. برای خنک کردن دهانه از قطعه نیمه هادی استفاده می شود.

در خرید دستگاه لیزر موهای زائد توجه ویژه ای به کولینگ دستگاه داشته باشید. هر چه کولینگ قوی تر باشد، طول عمر دستگاه و لیزر بار بیشتر خواهد بود. همچنین با توجه به این که دهانه هندپیس را خنک می کند، مراجعه کننده دردی حس نمی کند و تجربه بهتری خواهد داشت.

اگر به دنبال یک دستگاه لیزر مناسب هستید ما به شما دستگاه لیزر الکساندرایت را معرفی میکنیم 

توان خروجی

منظور از توان خروجی دستگاه، همان توان لیزر است. هر چه بیشتر باشد، دستگاه در حذف موهای زائد قوی تر عمل می کند. برخی از کلینیک های زیبایی در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد به این نکته بسیار مهم توجه ندارند. به همین علت نمی توانند نتیجه خوبی را به مراجعه کننده های خود ارائه بدهند. این کلینیک ها معمولا در جلسه اول بهتر از جلسات بعدی عمل می کنند. این عملکرد بهتر به خاطر این است که در جلسه اول، توان خروجی زیادی نیاز نیست. اما در جلسات بعدی که قرار است موهای زائد سرسخت را از بین ببرند، توان خروجی بیشتری نیاز است. توصیه ما این است که حداقل توان خروجی دستگاه لیزر هزار وات باشد تا بهترین نتیجه را در تمام جلسات ارائه بدهید.یکی از دستگاه لیزری که شما معرفی میکنیم دستگاه لیزر دایود است

متاسفانه دستگاه های تقلبی زیادی در بازار وجود دارند. ممکن است حتی به عنوان دستگاهی با توان هزار وات معرفی شوند؛ اما در عمل توان خروجی کمتری باشند. اگر به دنبال خرید دستگاه لیزر موهای زائد با توان خارجی بالا هستید، شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب را انتخاب کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

176 مطلب