farsi beauty

این سه نکته را قبل از مراجعه به روانشناس تهران جدی بگیرید!

روانشناس

طبق پژوهشی که به‌تازگی از سوی نهاد رسمی منتشر شده، تهران برای سال دوم به‎عنوان ابرشهر افسرده‌ها معرفی شده است. به نقل از پایگاه خبری انصاف حدود 99.7 درصد مردم پایتخت سرزنده نیستند و درگیر افسردگی شده‌اند. این شرایط نابسامان تهران باعث اختلال در سلامت روان افراد شده است و بیشتر ساکنان این شهر خواه‌ناخواه با اختلالات روانی مانند افسردگی روبه‌رو خواهند شد.

در این شرایط مراجعه به روانشناس و شخصی که بتواند راهکارهای لازم را برای داشتن سلامت روان به افراد پیشنهاد دهد، ضروری است. اما پیش از مراجعه به روانشناس تهران، باید نکاتی را در نظر بگیرید؛ در ادامه قصد داریم سه نکته مهم که در این راستا ضروری‌ست را بیان کنیم تا قبل از مراجعه به روانشناس تهران آن‌ها را جدی بگیرید!

چرا مراجعه به روانشناس در این وضعیت ضروری است؟

همه‌ی ما در زندگی فارغ از اینکه در چه شهری ساکن هستیم، لحظات سختی را تجربه خواهیم کرد. اما در این شرایط تهران که روانِ ما به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد، کنترل و مدیریت احساسات بسیار سخت می‌شود. معمولا در این شرایط، لازم است یک فرد متخصص به کمک ما بیاید تا بتوانیم مشکلات را از زوایای دیگر هم بررسی کنیم.

روانشناس دقیقا کسی است که می‌تواند اینکار را انجام دهد و اگر فکر می‌کنید سلامت روان شما دچار مشکل شده و یا موضوعاتی از نظر روانی آزارتان می‌دهند، مراجعه به روانشناس بسیار موثر خواهد بود.

روانشناس، شخصی آگاه و متخصص است که می‌تواند در این شرایط همراه شما باشد، تا بهتر بتوانید بر اختلالات روانی غلبه کنید. علاوه‌بر این روانشناس، تکنیک‌ها و روش‌هایی که را پیشنهاد می‌دهد تا کمتر در این شرایط درگیر افسردگی و سایر اختلالات شویم.

نکاتی که پیش از مراجعه به روانشناس تهران، باید بدانید

در تهران تعداد روانشناسان بسیار زیاد است و شاید از این بابت چالش‌هایی برای شما به وجود بیاید. در ادامه برخی نکات که باید بدانید عبارتند از:

توجه به هزینه

شاید فکر کنید، هزینه‌ی مراجعه به روانشناس در تهران بالاست و به این دلیل نمی‌توانید بودجه‌ی مناسبی برای این کار در نظر بگیرید، اما اینطور نیست! هزینه‌ها معمولا در رنج مشخصی هستند، و سازمان نظام روانشناسی هم هر سال تعرفه خدمات مشاوره و روانشناسی را تعیین می‌کند. پیش از رفتن درباره‌ی هزینه‌ها و نرخ مشاوره‌ها جویا شوید و این نکته را بدانید که لزوما هزینه، تعیین‌کننده‌ی کیفیت خدمات روانشناسی نیست.

دسترسی مناسب

احتمالا اگر تاکنون به روانشناس مراجعه نکرده‌اید، فکر می‌کنید به دلیل وسعت تهران، پیدا کردن روانشناس خوب در این شهر کار سختی باشد. اما در حال حاضر پلتفرم‌های متفاوتی در حوزه سلامت روان فعالیت می‌کنند که روانشناسان مختص به هر منطقه را مشخص کرده‌اند.

انتخاب تخصص دقیق روانشناس

برای هر مسئله‌ی مربوط به سلامت روان، روانشناس مختص به آن اختلال وجود دارد؛ به‌طور مثال اگر درگیر افسردگی هستید، می‌توانید به روانشناسی مراجعه کنید که حوزه اصلی تخصص او درمان افسردگی باشد.

خوشبختانه در حال حاضر پیدا کردن روانشناس مناسب برای درمان هر اختلال کار چندان سختی نیست و برای هر اختلال، درمان دقیق آن و تخصص متناسب با آن وجود دارد. سایت‌های حوزه سلامت روان مانند پزشک خوب، امکان جستجو روانشناس را با توجه به نوعِ اختلال در سایت قرار داده‌اند تا افراد از بابت پیدا کردن روانشناس مناسب دغدغه‌ای نداشته باشند.

پلتفرم‌های حوزه سلامت روان و امکانات آن‌ها

پلتفرم‌های متفاوتی در حوزه روانشناسی فعالیت می‌کنند و امکانات متعددی را در اختیار افراد می‌گذراند. پزشک خوب، یکی از وبسایت‌های معتبر در این زمینه‌ است که آسان‌سازی دسترسی به خدمات روانشناسی اولویت اصلی آن بوده است. اگر ساکن تهران هستید و به‌دنبال روانشناس خوب می‌گردید، به‌راحتی می‌توانید وارد این سایت شوید و چالش‌هایی که در گذشته داشتید، برطرف کنید.

در پزشک خوب، هزینه ویزیت هر روانشناس مشخص شده است، تا شما با مشاهده‌ی آن بتوانید گزینه‌های مناسب را پیدا کنید. علاوه‌‌بر این اگر امکان مشاوره به‌صورت حضوری را ندارید، در این پلتفرم روانشناسانی هستند که به‌صورت آنلاین و تلفنی جلسات مشاوره را برگزار می‌کنند.

دیگر چالشی که در این سایت برای افراد برطرف شده، دسترسی به روانشناسان در هر نقطه از تهران است. شما می‌توانید در پزشک خوب، روانشناسانی که نزدیک به محل کار و یا محل زندگی‌تان هستند را انتخاب کنید، و مشکلی از بابت مراجعه نداشته باشید. اگر سری به این سایت بزنید، علاوه بر حوزه‌های کاری هر روانشناس که مشاهده می‌کنید، فیلترهای دیگری مانند براساس منطقه و محدوده هم قرار دارند، که کار یافتن روانشناس را برای شما آسان کرده‌اند. برای رزرو نوبت روانشناس تهران کافیست به سایت پزشک خوب مراجعه کنید تا بتوانید با بیش از 5000 روانشناس تهران آشنا شوید.

منبع: عصر سلامت

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

172 مطلب