farsi beauty

بهترین قیمت فروش عمده رنگ مو و پودر دکلره و اکسیدان در بازار تهران

 رنگ مو

این روزها یافتن قیمت های ارزان و مناسب برای خرید رنگ موها، به یک امر محال تبدیل شده است. اغلب فروشندگان رنگ مو و اکسیدان و دکلره ها دغدغه این را دارند که بتوانند محصولی مرغوب پیدا کنند و بتوانند آن را با قیمت ارزان تهیه کنند. چرا؟ چون بتوانند از فروش آن محصول سود خوبی کسب کنند. اما متاسفانه این اتفاق کمتر پیش می آید و حتی فروشندگان عمده هم نمی توانند برای فروش محصولاتشان قیمت های کمی تعیین کنند. لازم است ذکر کنیم که این اتفاق دو علت دارد؛

دلیل اول

دلیل اول حضور واسطه گرها و دلالان است که در میان فروشنده عمده و خریدار حضور دارند. آن ها اغلب محصول مورد نیاز بازار را خریداری می کنند و پس از قیمت گذاری بیشتر از قیمت اولیه، آن محصول را در بازار توزیع می کنند. درواقع آن ها با تعیین سودی برای خودشان موجب می شوند تا قیمت ها در بازار بیشتر باشد.

دلیل دوم

علت دوم، شرایط نابسامان اقتصادی فغلی می بشد. این روزها با تغییرات نرخ ارز، کارخانه های تولید کننده هم نمی توانند محصولاتشان را با قیمت های ثابت و ارزان بفروش برسانند. و این در نهایت باعث می شود تا خریدار مبالغ بیشتری برای خرید رنگ مو، پودر دکلره و اکسیدان بپردازد.

راه حل چیست؟!

راه حل این اتفاقات پیش آمده چیست؟ آیا خریداران همواره باید اجناس مورد نیازشان را گران خریداری کنند؟ به هیچ وجه. ما برای شما راه حل مطمئن آورده ایم تا بتوانید اجناس مورد نیاز فروشگاه تان را با قیمت های بسیار ارزان خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه ایراندخت است. شما می توانید با اطمینان خاطر و بدون داشتن دغدغه های مالی، به راحتی و به هر تعداد که می خواهید از فروشگاه ایراندخت خرید عمده رنگ مو، پودر دکلره و اکسیدان را انجام دهید. این مجموعه دارای بهترین قیمت های اجناس زیبایی مو در سراسر شهر تهران است.

معرفی نمایندگی ایراندخت

این دفتر فروش، یک دفتر فروش معمولی نیست. چرا؟ چون شما در این مرکز شاهد قیمت های هستید که نظیر آن ها را در هیچ کجای ایران هم پیدا نخواهید کرد. ایراندخت یک فروشگاه خرده فروش نیست، بلکه فروش رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره در این فروشگاه به صورت عمده صورت می گیرد. مجموعه ما مخصوص خریداران عمده ای است که، می خواهند محصولات با اصالت و با کیفیت را با قیمت پایین خریداری کنند. سابقه فعالیت این مجموعه بیش از ده سال است و میزان رضایت مشتریان آن نزدیک به عدد 99 درصد است. این یعنی حدوداً رضایت همه ی مراجعینی که از ما خرید می کنند. خرید از نمایندگی ما، همان راهکاری است که فروشندگان محصولات زیبایی برای کنترل هزینه هایشان باید انجام دهند.

علت قیمت های پایین دفتر فروش ایراندخت

حتماً از خودتان می پرسید علت قیمت های پایین در این مجموعه چیست؟ حتماً این احتمال را پیش خودتان می دهید که ممکن است این مرکز محصولات تقلبی را بفروش برساند؟ اما ما می خواهیم مهر ابطال را به این نظریه های شما بزنیم.

  • دلیل اول قیمت های مجموعه ما، خرید مستقیم از کارخانه های برند محصولات است. یعنی ما این کار را بدون واسطه انجام می دهیم و به نوعی وارد کننده محصولات محسوب می شویم. از آنجایی که خودمان مستقیماً این کار را انجام می دهیم، قیمت گذاری و تعیین سود هم دست خودمان است، و بنابر صلاح دید کارشناسان قیمت گذاری و شرایط اقتصادی فعلی، ما کمترین سودها را برای محصولاتمان در نظر گرفته ایم.
  • دلیل دوم، حذف واسطه ها است. همانطور که می دانید زمانی که شما محصولی را از طریق دلال خریداری می کنید، خریدار نیز قطعا برای کسب سود، مبلغی بیشتر از قیمت اصلی محصول را به شما ارائه می دهد. بنابراین شما مجبور می شوید تا مبلغ بیشتری بپردازید تا رنگ مو، دکلره یا اکسیدان مورد نیازتان را خریداری کنید.
  • سومین دلیل، این است که این مرکز، یک فروشگاه عمده فروشی است. و براساس اصول و قواعد فروش، فروشندگان عمده سود کمتری را در هنگام فروش اجناس دریافت می کنند.

بنابراین از قیمت های ارزان مجموعه ما تعجب نکنید. این سه دلیل دلایل اصلی هستند که ما با رعایت آن ها، خدمات بهتری را به مشتریان عرضه می داریم.

نحوه خرید از بهترین نمایندگی فروش عمده رنگ مو، دکلره و اکسیدان در تهران

پروسه خرید در مجموعه ایراندخت اصلاً کار سختی نیست. یعنی نیاز نیست شما ساعات طولانی را در بازار بچرخید تا محصول مورد نیازتان را پیدا کنید. ایراندخت فراهم آورده است تا شما با چند کلیک ساده خریدتان را انجام دهید.

برای این کار ابتدا وارد سایت ایراندخت می شوید. سپس نام محصول مورد نیازتان را جستجو می کنید. ما در کنار هر محصول اطلاعات دقیقی از کاربردها و برند هر محصول را قرار داده ایم. پس از مطالعه و شناخت دقیق محصول تان، با شماره های درج شده در سایت تماس میگیرید. در زمان تماس، شما با کارشناسان فروش ما که بسیار حرفه ای و با تجربه هستند ارتباط خواهید گرفت. می توانید هرگونه اطلاعات لازم درباره محصول منتخب تان را از آن ها دریافت کنید. و در نهایت از آن ها نحوه ثبت سفارش را جویا شوید. پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ، محصولات خریداری شده شما از طریق بهترین شرکت های حمل و نقل به دستتان خواهد رسید. از لحاظ سلامت محصول و ارسال سریع آن ها نیز، اسوده خاطر باشید. چون ایراندخت در جهت ارائه خدمات بسیار ارزنده، محصولات را با کمک بهترین ماشین های حمل و نقل بسته های اینترنتی ارسال می کند.

جمع بندی

مرکز ایراندخت به عنوان بهترین مرکز فروش عمده رنگ مو از لحاظ کیفیت و قیمت پایین شناخته می‌ شود. این مرکز توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، توجه بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. بنابراین، با توجه به این موارد، خرید از مرکز ایراندخت به عنوان بهترین مرکز فروش عمده رنگ مو از لحاظ کیفیت و قیمت پایین، یک گزینه عالی برای فروشندگان محصولات زیبایی مو است که می‌ تواند به رونق و موفقیت کسب و کار آن‌ ها کمک کند.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

172 مطلب