farsi beauty

قیمت بصرفه حوله‌های نخی یزدی

حوله‌ نخی

حوله، یکی از وسایل شخصی پرکاربردی است که تقریباً در همه‌جا استفاده می‌شود. هنگامی‌که در یک ظهر گرم تابستانی، به دوش آب سرد پناه می‌برید، یا روزهایی که در خانه یا باشگاه، ورزش می‌کنید یا حتی هر بار که دست و رویتان را می‌شویید، به حوله نیاز خواهید داشت. بنابراین، این وسیله جزء ضروریات است و همه افراد از آن استفاده می‌کنند. با توجه به این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب حوله مناسب، تا چه حد مهم است و باید به آن توجه شود. در این مقاله، همراه با برند یزد نساج، راهنمای کاملی را در خصوص خرید حوله تن پوش یزدی ارائه می‌دهیم. همراه ما باشید.

تفاوت حوله نخی یزدی با سایر انواع حوله‌ها

شهر یزد از گذشته تا به امروز، همواره نقش پررنگی در صنعت نساجی کشور داشته است. بخش اعظمی از کارخانه‌های پارچه‌‌بافی و نساجی، در شهر یزد واقع‌شده‌اند تا با بهره‌گیری از هنر مردمان این خطه، بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌ها را تولید کنند. این کارخانجات، حتی در صادرات نیز نقش مهمی دارند. یکی از انواع پارچه‌هایی که مخصوص شهر یزد بوده و در شهرهای دیگر به‌ندرت دیده می‌شود، «شمد» است. شمد یزدی ممکن است در شهرهای دیگر، نام‌های متفاوتی داشته باشد. این پارچه خاص، عموماً از نخ پنبه تهیه می‌شد، اما امروزه از ابریشم مصنوعی یا همان ویسکوز نیز برای تولید شمد، استفاده می‌شود. بخش عمده‌ای از تولیدات کارخانه‌های پارچه‌بافی یزد، همین شمدها هستند. کارخانه‌های نساجی، این پارچه پرطرفدار را برای به‌کار بردن در محصولات مختلف، تولید می‌کنند. جالب است بدانید که این پارچه در گذشته، بیشتر در میان عشایر، محبوب بوده است؛ آن‌ها از شمد به دلیل نازک و خنک بودن، به‌عنوان ملحفه یا روانداز استفاده می‌کردند. در حال حاضر، اگرچه استفاده از شمد به‌اندازه قبل رواج ندارد، اما هنوز هم مزایای متعدد این نوع پارچه و فروشگاه اینترنتی یزد نساج به آدرس https://yazdnasaj.com، سبب محبوبیت آن در میان مخاطبان خاص خود است.

ویژگی ظاهری خاص شمد که آن را از سایر انواع پارچه‌ها متمایز می‌کند، بهره‌گیری از چهارخانه‌های ساده در طراحی پارچه است؛ معمولاً، طرح‌های شلوغ و عجیبی را بر روی این پارچه‌ها نمی‌بینیم. همچنین، باید گفت که در پود این پارچه‌ها، از نخ طبیعی و در تار آن‌‌ها، از ویسکوز استفاده می‌شود. این شمد، همان پارچه‌ای است که هنگام خرید حوله یزدی خواهید دید؛ در حقیقت، حوله‌های نخی یزدی، از جنس شمد هستند و با سایر انواع حوله‌ها، تفاوت دارند.

حوله یزدی چه مزیتی در مقایسه با انواع دیگر دارد؟

برای اغلب افرادی که به استفاده از حوله‌های معمولی عادت کرده‌اند، این سؤال ایجاد می‌شود که چرا خرید حوله یزدی، انتخاب هوشمندانه‌تری نسبت به خرید حوله معمولی است؟! در پاسخ به این سؤال، بهتر است نگاهی به مزایای حوله نخی یزدی داشته باشیم. پس از بررسی این مزایا، به‌طورقطع، حوله نخی را به‌جای حوله‌های معمولی، انتخاب خواهید کرد.

  • نخستین مزیت حوله نخی در مقایسه با حوله‌های معمولی، حجم و وزن کم آن‌ها است. حوله‌ها و تن‌پوش‌های معمولی، حجم بسیار زیادی را اشغال می‌کنند و به همین دلیل، هنگام سفر یا رفتن به باشگاه و استخر، فضای زیادی را اشغال می‌کنند. همچنین، وزن بالای آن‌ها، سبب سنگین شدن بارتان می‌شود. حوله یزدی، بسیار کم‌حجم و سبک است و می‌توانید آن را به‌راحتی، در گوشه ساکتان قرار دهید.

  • مزیت بعدی حوله نخی یزدی، رنگ ثابت آن است. پس‌ازآنکه مدتی از حوله‌های معمولی استفاده کنید، قطعاً شاهد تغییر رنگ آن‌ها خواهید بود. این در حالی است که رنگ‌پذیری ویسکوز، بسیار بالا است و این پارچه‌ها، از انواع رنگ ثابت محسوب می‌شوند. شما می‌توانید تا سال‌ها از حوله نخی استفاده کنید، بدون آنکه کیفیت خود را از دست بدهند.

  • نکته مثبت دیگر در خصوص حوله یزدی، جذب آب بالای آن است. اگرچه در نگاه اول ممکن است یک حوله نخی، جاذب خوبی به نظر نرسد، اما حقیقت این است که می‌تواند آب را تا حد زیادی، به خود جذب کند.

  • تمام تولیدات صنعت نساجی یزد، دوام بسیار بالایی دارند و حوله نخی یزدی نیز از این قاعده، مستثنا نیست. بنابراین، می‌توانید تا سال‌ها از هرکدام از حوله‌های نخی، استفاده کنید و نگران پوسیدگی یا رنگ‌پریدگی آن‌ها نباشید.

  • آخرین مزیتی که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم، تنوع بالای حوله‌های یزدی است. تولیدی‌ها، حوله‌های نخی یزدی را با بالاترین تنوع در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، تولید می‌کنند و شما می‌توانید بسته به سلیقه خود، بهترین مورد را انتخاب کنید.

با انواع مختلف حوله نخی یزدی آشنا شوید

همان‌طور که اشاره کردیم، هنگام خرید حوله یزدی، با تنوع بسیار زیادی مواجه خواهید بود. همچون حوله‌های معمولی که با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند، حوله نخی نیز تنوع مطلوبی دارد و نیاز شما به هر نوع حوله را، برطرف می‌کند. در ادامه، به معرفی چند مورد از انواع حوله‌های نخی یزد خواهیم پرداخت.

حوله تن‌پوش

حوله تن‌پوش را این روزها می‌توان پرکاربردترین نوع حوله دانست که تقریباً همه افراد از آن استفاده می‌کنند. این حوله‌ها، درست مانند یک لباس طراحی‌شده‌اند و با داشتن آستین و کلاه، قابل پوشیدن هستند. شما می‌توانید پس از استحمام، این حوله را به تن کرده و چنددقیقه‌ای را استراحت کنید تا بدنتان خشک شود. استفاده از حوله تن‌پوش، راحت‌تر است و همه جای بدن را می‌پوشاند. حوله تن‌پوش، در انواع مردانه، زنانه و بچگانه با سایزهای مختلف، تولید می‌شود. این نوع حوله، با پارچه خاص و متفاوت یزدی نیز تولید می‌شود که نوعی حوله سبک، کم‌حجم و کاربردی است که باید حتماً آن را امتحان کنید.

حوله آشپزخانه

حوله آشپزخانه، یکی از انواع حوله یزدی است که کاربرد فراوانی دارد. این حوله‌ها، معمولاً نازک‌تر، لطیف‌تر و کوچک‌تر هستند. همچنین، می‌توان از آن‌ها برای کارهای مختلف، استفاده کرد؛ به‌عنوان‌مثال، می‌توانید گردگیری خانه را با حوله یزدی انجام دهید که بافت لطیفی داشته و به لوازم خانه، آسیبی وارد نمی‌کند. همچنین، می‌توانید برای خشک‌کردن دست‌ها پس از شستشو، از این نوع حوله استفاده کنید. حوله آشپزخانه یزدی، در رنگ‌های شاد و جذابی تولید می‌شود که برای استفاده در آشپزخانه، مناسب هستند.

حوله استخر

در خرید حوله یزدی، می‌توان حوله استخر را نیز یکی از پرطرفدارترین‌ها دانست.‌ ازآنجاکه افراد ترجیح می‌دهند با کمترین وسایل ممکن، به استخر بروند و بار سنگینی به همراه نداشته باشند، خرید حوله یزدی برای استخر، می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. این حوله‌ها، بسیار نازک، لطیف و کم‌حجم هستند‌؛ به همین دلیل، می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را در گوشه ساک خود قرار داده و به استخر ببرید.

حوله مسافرتی

به‌طورمعمول، حوله‌های مسافرتی از حوله‌های تن‌پوش، کوچک‌تر بوده و جای کمتری را اشغال می‌کنند. بااین‌حال، همچنان باید قسمتی از چمدان خود را به حوله‌های مسافرتی معمولی، اختصاص دهید؛ چراکه این حوله‌ها، بافت ضخیمی داشته و فضای قابل‌توجهی را اشغال می‌کنند. بسیاری از افراد، در زمان مسافرت به سبب آنکه به‌دفعات بیشتری دوش می‌گیرند، چندین حوله به همراه خود می‌برند. در این حالت، به فضای بیشتری نیز نیاز خواهید داشت. حوله مسافرتی یزدی، در مقایسه با حوله تن‌پوش یزدی، ضخامت کمتری دارد و انتخابی عالی برای سفرهای شما است. شما می‌توانید با خرید حوله یزدی مسافرتی، چند عدد از آن‌ها را در کمترین فضای ممکن، قرار داده و با خود به مسافرت ببرید.

ارزان‌ترین قیمت حوله نخی یزدی در کارخانه یزد نساج

اکنون‌که با حوله نخی و مزایای آن آشنا شدید، خوب است که به خرید حوله یزدی نیز، اشاره‌ای داشته باشیم. به‌طورکلی، هزینه خرید این حوله‌ها در مقایسه با حوله‌های معمولی که این روزها استفاده می‌شوند، کمتر است. بااین‌حال، قیمت حوله نخی یزدی، ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد؛ به‌عنوان‌مثال، درصد نخ پنبه و ویسکوز به‌کاررفته در پارچه این حوله‌ها، می‌تواند قیمت را دست‌خوش تغییر کند. از سویی دیگر، تنوع طرح‌ها و رنگ‌های این حوله‌ها، بسیار بالا است. در برخی از انواع حوله مانند، حوله تن‌پوش، پارچه بیشتری استفاده می‌شود؛ بنابراین، برای تهیه آن، باید هزینه بیشتری بپردازید. همچنین، قیمت حوله نخی یزدی از نوع آشپزخانه یا مسافرتی، کمتر از سایر انواع حوله‌ها است.

اگر می‌خواهید خرید حوله یزدی را با کمترین قیمت انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم که به‌صورت مستقیم، از تولیدکننده خرید کنید. شرکت معتبر و باسابقه یزد‍ نساج، سال‌ها است که در این حوزه فعالیت داشته و به یکی از نام‌آشناترین‌ها تبدیل‌شده است. انواع حوله نخی، روفرشی، فرشینه، پرده پنلی و… را می‌توانید از وب‌سایت یزد نساج، با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، تهیه کنید. این مجموعه در تلاش است تا با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا، هنر سنتی نساجی یزد را ارتقا دهد؛ بنابراین، می‌توان آن را یکی از معتبرترین فروشگاه‌های نساجی دانست.

کلام آخر

برای خرید حوله یزدی و اطلاع از قیمت انواع محصولات، نظیر پرده پنلی، روفرشی، دستمال‌یزدی و…، می‌توانید به وب‌سایت مجموعه، مراجعه کنید. بدون شک، این مجموعه باکیفیت‌ترین محصولات را، با کمترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. خرید شما از این مجموعه، ضمن بهره‌مندی از کالای باکیفیت، به‌منزله حمایت از تولید داخلی خواهد بود. همین حالا وارد وب‌سایت شده و نگاهی به تنوع بی‌نظیر محصولات داشته باشید. قطعاً حوله‌های رنگارنگ یزدی، نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. ارائه کالای باکیفیت و جلب رضایت کاربران، اهداف اصلی این مجموعه است. بنابراین، با تولید حوله‌های نخی باکیفیت، سعی بر این داریم که نظر مثبت شما عزیزان را جلب کنیم.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

176 مطلب