farsi beauty

پنکک خوب چی بخرم؟

پنکیک

 

یکی از لوازم‌آرایشی پرطرفدار که خانم‌ها از آن برای یکدست کردن پوست صورت و افزایش ماندگاری میکاپ استفاده می‌کنند، پنکک نام دارد. برندهای مختلفی درزمینه تولید پنکک، مشغول فعالیت هستند. یکی از معیارهای مهمی که در زمان خرید این محصول آرایشی موردتوجه قرار می‌گیرد، قیمت پنکک است. البته علاوه بر قیمت، توجه به موارد دیگری مانند، کیفیت، میزان پوشانندگی، رنگ و برند تولیدکننده نیز، در زمان خرید پنکک، اهمیت بالایی دارد. در این مطلب، ابتدا قصد داریم در مورد عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت و ویژگی‌های یک پنکک خوب و باکیفیت، صحبت کنیم. سپس، به معرفی 5 مورد از پرطرفدارترین برندهای پنکک موجود در بازار می‌پردازیم.

 

قیمت پنکک به چه عواملی بستگی دارد؟

مهم‌ترین عواملی که قیمت این محصول آرایشی پرطرفدار را تحت تأثیر قرار می‌دهند، عبارت‌اند از:

نوع پنکک

پنکک‌ها نیز مانند سایر لوازم‌آرایشی موجود در بازار، انواع مختلفی دارند. انواع پنکک شامل، پنکک مخصوص پوست چرب، پنکک مخصوص پوست خشک، پنکک ضد چروک، پنکک آبرسان و مرطوب‌کننده، پنکک ضد تعریق و پنکک گیاهی، با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. افرادی که از براق شدن پوست خود در اثر ترشح چربی زیاد گلایه دارند، پنکک پوست چرب را خریداری می‌کنند. این پنکک، مانع از بسته شدن منافذ پوست شده و از ایجاد جوش و آکنه، جلوگیری می‌کند. افرادی که پوست خشک دارند، برای ماسیده نشدن آرایش خود، از پنکک‌های مناسب پوست خشک استفاده می‌کنند. از نام پنکک‌ ضد چروک، مشخص است که این نوع پنکک، از افزایش چین‌وچروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. در ترکیب پنکک‌های آبرسان و مرطوب‌کننده، از ویتامین‌های D ،E و C استفاده می‌شود. قیمت پنکک آبرسان به دلیل داشتن ترکیبات مفید برای پوست، نسبت به انواع معمولی، گران‌تر است. پنکک ضد تعریق، با ایجاد لایه‌ای ضد آب بر روی پوست، از عرق کردن پوست صورت بعد از آرایش، جلوگیری می‌کند. ترکیبات سبک موجود در پنکک گیاهی نیز، از پوست در برابر عوامل محیطی، آلودگی‌ها و اشعه مضر آفتاب، محافظت می‌کند.

خرید و لیست قیمت پنکیک آرایشی صورت خوب ارزان

برند تولیدکننده پنکک

دومین عامل تأثیرگذار بر روی قیمت پنکک، برند تولیدکننده این محصول است. برندهای مختلفی درزمینه تولید انواع پنکک، مشغول فعالیت هستند. معمولاً برندهایی در بین مصرف‌کنندگان معروف‌تر می‌شوند که محصولات باکیفیت‌تری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. قیمت انواع پنکک‌ تولیدشده توسط برندهای معروف و شناخته‌شده، معمولاً از قیمت برندهای متفرقه و ناشناس بازار، بالاتر است‌. البته، گاهی اوقات به دلیل استقبال خوب مردم از برندهای مطرح و باکیفیت، افراد سودجو اقدام به تولید محصولات تقلبی آن برندها می‌کنند و پنکک‌ها را با قیمت ارزان‌تری در اختیار مشتری قرار می‌دهند. بنابراین، اگر در زمان خرید‌ پنکک، به جزء روزهای حراج ویژه که فروشنده‌ها محصولات آرایشی را با تخفیف در اختیار مشتری قرار می‌دهند، قیمت انواع پنکک، به‌طور محسوسی ارزان بود، به اصل بودن آن شک کنید.

یک پنکک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

پنکک، زمانی می‌توانند به یکدست شدن پوست شما کمک کند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. پنکک‌های بی‌کیفیت نمی‌توانند پوست صاف و زیبایی را به شما هدیه دهند و مدت‌زمان ماندگاری آرایشتان را بالا ببرند. یک پنکک خوب و باکیفیت، دارای ویژگی‌های زیر است:

  • ایجاد جلوه‌ای طبیعی و شاداب بر روی پوست

  • ماسیده نشدن بر روی پوست

  • عدم ایجاد حالت پوسته‌پوسته

  • جلوگیری از براق شدن پوست

  • از بین بردن چربی ناشی از میکاپ

  • کمک به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست

  • عدم ایجاد خطوط بر روی نواحی مختلف صورت

  • کنترل‌کننده چربی پوست

  • ماندگاری و پوشانندگی بالا

  • مناسب برای استفاده روزانه

برای بهره‌مندی از این مزایا، در زمان خرید علاوه بر قیمت پنکک، به ویژگی‌هایی که اشاره کردیم نیز توجه داشته باشید. معمولاً برندهای مطرح در تولید پنکک، تمام این ویژگی‌ها را مدنظر قرار می‌دهند.

معرفی 5 مورد از پرفروش‌ترین برندهای پنکک

پرفروش‌ترین برندهای پنکک موجود در بازار، شامل موارد زیر هستند.

پنکک کالیستا

برند کالیستا، یکی از بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده لوازم‌آرایشی است. پنکک کالیستا، به‌عنوان یکی از محصولات پرفروش بازار، توسط همین برند تولیدشده است. از ویژگی‌های این پنکک، می‌توان به ماندگاری بالا و ضد جوش بودن آن اشاره کرد. قیمت پنکک کالیستا، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است‌. اگر برای مصرف روزانه خود به دنبال یک پنکک باکیفیت و با قیمت معقول هستید، کالیستا، گزینه بسیار مناسبی است.

پنکک آرایشی مای

یکی دیگر از برندهای آرایشی مطرح که با تولید محصولات باکیفیت، طرفداران زیادی را به‌سوی خود جذب کرده، برند مای است‌. پنکک آرایشی مای نیز به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات آرایشی، توسط شرکت آریان کیمیا تک و تحت لیسانس شرکت کال اند کو آلمان، در ایران تولید می‌شود. از ویژگی‌های این پنکک، می‌توان به مات‌کنندگی، پوشانندگی عالی، تثبیت آرایش و مناسب بودن برای پوست‌های چرب، اشاره کرد. قیمت پنکک مای نیز مقرون‌به‌صرفه و نسبتاً ارزان است.

پنکک لدورا

یکی از پنکک‌هایی که در بین آرایشگران، محبوبیت بالایی دارد و برای گریم استفاده می‌شود، پنکک لدورا است. قیمت پنکک لدورا، نسبتاً بالاتر از پنکک‌های دیگر است؛ زیرا در ترکیبات آن، کلاژن و ویتامین E وجود دارد. به‌منظور استفاده در عروسی و مهمانی، پنکک لدورا مناسب‌ترین انتخاب است. مواد اولیه این پنکک ایرانی، از شرکت‌های سوئیسی، فرانسوی و ژاپنی، تهیه می‌شود.

پنکک شیگلم

پنکک شیگلم، یکی دیگر از محصولات آرایشی پرفروش است. این برند چینی، به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مانند، سبک بودن، پوشانندگی بالا،‌ ضدآب بودن، پوشانندگی منافذ، ترکیبات آبرسان، داشتن پد و آینه کاربردی، کنترل ترشح چربی پوست و...، طرفداران زیادی دارد. قیمت پنکک شیگلم نیز به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مزایای بیشتر، مانند قیمت پنکک لدورا نسبتاً بالا است.

پنکک گابرینی

اگر به دنبال خرید یک پنکک خوب هستید، پنکک گابرینی نیز جزء پرفروش‌ترین محصولات بازار به شمار می‌رود. این محصول، توسط شرکت گابرینی ترکیه تولیدشده است. قیمت پنکک گابرینی نیز بسیار مناسب است. از ویژگی‌های این پنکک می‌توان مواردی مانند، مات‌کنندگی، تثبیت میکاپ، یکسان کردن رنگ پوست، آبرسانی و بافت سبک و مخملی را نام برد.

آگاهی از قیمت پنکک از طریق موتورهای جستجوگر کالا

در این مطلب، ابتدا راجع به عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت انواع پنکک، صحبت کردیم و توضیح دادیم که یک پنکک خوب، چه ویژگی‌هایی دارد. در ادامه، 5 مورد از پرفروش‌ترین برندهای پنکک را معرفی کردیم. اگر قصد دارید از قیمت پنکک گابرینی، قیمت پنکک شیگلم، لدورا، مای و کالیستا آگاه شوید، می‌توانید به وب‌سایت معتبر ایمالز مراجعه کنید. این وب‌سایت، مانند یک واسطه عمل کرده و مشتری را به وب‌سایت فروشگاهی مدنظرش، وصل می‌کنند. قیمت پنکک‌ها در این وب‌سایت، به‌صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود. شما می‌توانید پنکک موردنظر خود را با ارزان‌ترین قیمت، در موتورهای جستجوگر کالا، پیدا کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

172 مطلب