farsi beauty

فروشگاه اینترنتی یوماهوم

یوماهوم

یوماهوم در سال ۱۴۰۰ به عنوان یک پلتفرم پوشاک زنانه وارد عرصه‌ی تجارت الکترونیک شده است. با گذشت دو سال از تأسیس، ما به عنوان یک نقطه‌ی مبنای خرید آنلاین برای بانوانی که به دنبال ساده‌ترین، کاربردی‌ترین و در عین حال به‌روزترین لباس‌های غیررسمی، رسمی و اکسسوری هستند، شناخته شده‌ایم.

در یوماهوم، ما به دنبال ارائه‌ی تجربه‌ی خریدی منحصر به فرد و رضایت‌بخش برای مشتریانمان هستیم. توجه ما و طراحی‌های ساده در عین حال منحصر و به‌روز، ما را از دیگران متمایز کرده و به عنوان یک مقصد اصلی برای خرید پوشاک زنانه در دنیای آنلاین معرفی کرده است.

ما در یوماهوم به دنبال ارائه‌ی مجموعه‌ای گسترده از لباس‌ها با مدل‌های مختلف هستیم تا بتوانیم طیف گسترده‌ای از بانوان را با سلیقه‌ی شخصی‌شان مخاطب قرار دهیم. ما سعی می‌کنیم از پارچه‌های باکیفیت که ترجیحا پنبه‌ای هستند یا از درصد بالایی از پنبه برخوردار هستند، استفاده کنیم و با همکاری با خیاطان ماهر، کیفیت دوخت را از اولویت‌های کار خود قرار داده‌ایم. 

ما قصد داریم با تعهد به حفظ کیفیت و ارائه‌ی‌خدمات عالی، به عنوان یک نام قابل اعتماد در عرصه‌ی پوشاک شناخته شویم و به همراه مشتریان وفادار خود همواره به سمت موفقیت حرکت کنیم‌. برای تمامی حمایت‌ها و اعتمادتان به یوماهوم سپاس‌گزار و قدردانیم. منتظر حضور گرمتان در فروشگاه اینترنتی‌‌مان هستیم تا بتونیم تجربه‌ای خاص از خرید آنلاین را برایتان خلق کنیم‌.

پوشاک زنانه از جنس موسلین
موسلین یک جنس نرم و لطیف است که به خوبی هوا را عبور می‌دهد، ضدحساسیت و دوست‌دار محیط زیست است.  موسلین علاوه بر این ویژگی‌ها، به دلیل چروک‌های ریزی که از خود دارد، زیبایی و ظرافت و ایستایی لباس را دوچندان می‌کند. 

۱.راحتی و نرمی: موسلین باعث ایجاد حسی نرم و دلنشین بر روی پوست می‌شود. این ویژگی از آسیب به پوست جلوگیری کرده و راحتی حین استفاده را تضمین می‌کند.
۲. حاصل از طبیعت: موسلین از پنبه شده  و پارچه‌ای طبیعی و دوست‌دار محیط زیست است.
۳. تنوع طراحی: موسلین به عنوان یک جنس چاپ‌پذیر شناخته می‌شود، بنابراین می‌توان به راحتی طراحی‌های متنوع و شیک را بر روی آن اعمال کرد.
۴. سازگاری با موضوعات روز: برخی از برندها و طراحان مدرن از موسلین برای تولید لباس‌هایی با طراحی‌های مدرن و متناسب با استایل روز استفاده می‌کنند.
۵. آسانی در مراقبت: معمولاً پوشاک با جنس موسلین قابلیت حفظ شکل و رنگ خود را حتی پس از چندین شستشو حفظ می‌کنند و این امر به مراقبت آسان از این لباس‌ها کمک می‌کند.
با توجه به این ویژگی‌ها، پوشاک زنانه با جنس موسلین یک گزینه‌ی عالی برای خلق استایل شیک  همچنین حفظ راحتی در فصل‌های سال هستند.
برند یوماهوم به تازگی در کنار پارچه‌ی موسلین که تولید لباس با آن را امضای خود می‌داند تولید لباس با پارچه‌ی کرپ که پارچه‌ای ۴فصل و همه‌‌پسند و بسیار مورد استفاده‌ی خانم‌هاست را به فعالیت‌های خود اضافه کرده و علاوه بر لباس‌های روزمره، شلوارها و پیراهن‌های ساده و کاربردی کرپ را نیز می‌توانید به عنوان لباس‌های مهمانی و رسمی از یوماهوم تهیه کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

176 مطلب