farsi beauty

معرفی قوی ترین محصولات ضد لک

لک‌‌

معمولا در بسیاری از مواقع از پیدایش لک‌‌ به عنوان یکی از رایج‌ترین چالش‌های پوستی نامبرده می‌شود. این لک‌ها موجب تغییر در رنگ پوست شده و البته معمولا تحت‌تاثیر عوامل مختلفی مانند تابش مستقیم آفتاب، تغییرات هورمونی، پیریِ زودرس و... پدید می‌آیند. از آنجایی که این لک‌ها در مناطق مختلفی از صورت همچون پیشانی، بینی، گونه‌ها و زیر چانه ظاهر می‌شوند، به همین‌دلیل بسیاری از افراد به دنبالِ یافتن یک راهکار مناسب و در عین‌حال موثر برای درمان و از بین بردنِ کامل آنان هستند. چرا که به واسطه پیدایش این لک‌ها، پوست جلوه نامناسبی پیدا کرده و رنگ آن نیز چندین درجه تیره‌تر از حد معمول به نظر می‌رسد.

همچنین، لک‌های چهره در بسیاری از مواقع، باعث کاهش اعتماد به نفسِ شخصی و اجتماعی فرد می‌شوند. بنابراین یافتن راه‌حل مناسب برای کاهش و حذف این لک‌ها به عنوان یکی از ضروری‌ترین راه‌حل‌ها برشمرده می‌شود. از جمله این راه‌حل‌ها می‌توان به کرم‌های ضد لک اشاره کرد که در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. از جمله معروف‌ترین و موثر‌ترین سرم‌های ضد لک باید به محصولات اوردینری اشاره کرد که به واسطه فرمولاسیون مفید و موثر خود، در بازسازی و درمان لک‌های چهره به شیوه بسیار موثری عمل می‌کنند. بنابراین به واسطه استفاده منظم از این محصولات، از شرِ لک‌های صورت‌تان رهایی خواهید یافت.

 

عوامل موثر در ایجاد لک بر روی صورت

عوامل مختلفی در ایجاد و پیدایش لک‌های صورت نقش دارند. از جمله رایج‌ترینِ این عوامل، می‌توان به نور آفتاب اشاره کرد. این نور در کنار تمام مزایایی که برای افراد به دنبال دارد، اما خطرات و مضراتی هم دارد. به عنوان‌مثال برخورد اشعه‌های UV ساطع شده از نور خورشید به پوست انسان، باعث ایجاد مشکلات متعددی می‌شود. از جمله رایج‌ترینِ این مشکلات می‌توان به ایجاد لک‌های مختلف بر روی صورت اشاره کرد. بنابراین استفاده از کرم ضد آفتاب به عنوان یکی از اقدامات بسیار ضروری در این زمینه به شمار می‌رود.

عامل دیگری که منجر به پیدایش لک بر روی پوست صورت می‌شود، بالا رفتن سنِ فرد است. لک‌های ناشی از افزایش سن به‌طور معمول در سنین 30 تا 40 سال ظاهر می‌شوند و در برخی از موارد نیز نتیجه‌ بروز بیماری‌های خاصی مانند آسم، روماتیسم و مشکلات کبدی هستند. بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشید که مصرف برخی از داروها از جمله داروهای ضد سرطان و ضد مالاریا و... می‌توانند احتمال بروز لک‌های پوستی را تقویت کنند. به علاوه، لکه‌های ناشی از بارداری نیز به صورت موقت ظاهر شده و پس از زایمان به تدریج از بین می‌روند.

سرم نیاسینامید اوردینری

قیمت و خرید سرم پوست دی اوردینری مدل نیاسینامید حجم 30 میلی لیتر

سرم نیاسینامید اوردینری یکی از بهترین و در عین‌حال مفید‌ترین محصولات پوستی است که در راستای بهبود سلامت و زیبایی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. نیاسینامید یک ترکیب طبیعی‌ست که به عنوان یک آنتی‌اکسیدان و ضد‌التهاب برای پوست شناخته شده و به همین‌دلیل، به تسریع فرآیند ترمیم و بازسازی پوست کمک بسیاری می‌کند. علاوه بر آن، این سرم در بهبود تولید کلاژن و الاستین پوست نیز موثر بوده و باعث کاهش خطوط و چین‌وچروک‌های پوست می‌شود. بنابراین استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری برای تمامی پوست‌ها مناسب است و به مرور زمان، منجر به شادابی و طراوت آن می‌گردد.

سرم پیلینگ اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری لایه بردار قوی

اوردینری؛ به عنوان برندی نام آشنا و محبوب در دنیای محصولات پوستی به شمار می‌رود. از آنجایی که در طی سال‌ها فعالیت، موفق به تولید محصولاتی باکیفیت و در عین‌حال موثر شده است، به همین‌دلیل از آن به عنوان برندی مفید و کارآمد یاد می‌شود. سرم پیلینگ اسید اوردینری نیز یکی از بهترین و در عین‌حال کارآمد‌ترین محصولات آن به شمار می‌رود. این سرم در درمان و حذف لک‌های صورت به شیوه موثری عمل می‌کند و در واقع به همین‌دلیل، به صورت روزانه حدودا هزار عدد از آن در فروشگاه‌های سراسر جهان به فروش می‌‌رسد!

هرچند نمی‌توان کارایی و اثرگذاریِ این محصول را تنها در درمان لک‌های صورت خلاصه کرد! جالب است بدانید این سرم برای افرادی که به دنبال رهایی از جوش و آکنه‌های خود هستند هم به عنوان گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود. بنابراین در صورت استفاده از آن، پوست صورت‌تان یکنواخت شده و لایه‌برداریِ آن نیز به خوبی صورت خواهد گرفت. ( بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشید که سرم پیلینگ اسید اوردینری به دلیل رنگ قرمز خود، به عنوان سرم قرمز اوردینری نیز شناخته می‌شود. )

سرم رتینول اسید اوردینری

قیمت و خرید سرم پوست دی اوردینری مدل رتینول

سرم رتینول اسید اورینری به عنوان یکی از محصولات موثر و پرطرفدار برای درمان لک‌های صورت به شمار می‌رود. وجود ترکیبات منحصر‌به‌فرد و با خواص آنتی اکسیدانی بالا در این سرم، منجر به کاهش لکه‌های رنگی و نقاط تیره روی صورت می‌شود. این سرم با فرمولاسیونِ غنی از ویتامین A و C و عصاره‌های گیاهی، به نقاط مختلف پوست نفوذ کرده و با افزایش تجدید سلول‌های پوستی، لکه‌های رنگی را بازترمیم می‌کند. در این‌صورت، شفافیت و زیباییِ پوست‌تان به چندین درجه افزایش می‌یابد.

استفاده از سرم رتینول اسید اورینری بسیار ساده است. بهتر است هر شب، پس از شست‌و‌شوی کامل صورت و خشک کردن آن، چند قطره از این سرم را بر روی پوست خود مالیده و به آرامی آن را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست‌تان شود. پس از مدتی، می‌توانید یک کرم مرطوب‌کننده را هم بر روی پوست خود بزنید. استمرار این روش، همگام با رعایت مراقبت‌های پوستی برای محافظت از نور خورشید، به مرور زمان منجر به ایجاد نتیجه‌ای مطلوب خواهد شد.

 سخن پایانی

از آنجایی که مدت‌هاست بسیاری از افراد با مشکلات پوستی و به ویژه ایجاد لک مواجه شده و حتی از آن به عنوان نوعی چالش و دغدغه نیز نام می‌برند، بنابراین در همین‌راستا می‌توان به معرفی یکی از برترین وبسایت‌های فعال در زمینه فروش محصولات مراقبت از پوست پرداخت. وبسایت « دکتر شیم » با تجربه چندین سال فعالیت در زمینه فروش محصولات مراقبت از پوست ( و به ویژه محصولات اوردینری ) و با درک دغدغه مشتریان خود، تلاش دارد تا محصولات مراقبت از پوست را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه کند. بنابراین با انتخاب این مجموعه، در سریع‌ترین زمان ممکن و با پرداخت هزینه‌ای مناسب، موفق به تهیه محصولات مراقبت از پوست خواهید شد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

172 مطلب