farsi beauty

مدل ناخن کارمندی

مدل ناخن کارمندی

اکثر خانم های شاغل به دلیل قوانین محیط کار یا سلیقه شخصی، مدل های ناخن ساده را انتخاب می کنند. اما سادگی بیش از حد می تواند گاهی خسته کننده باشد.

شما می توانید به عنوان یک زن شاغل از مدل های ناخن ساده اما با طرح های مختلف استفاده کنید. در واقع ضرورتی ندارد که حتماً یک رنگ نود و خنثی را در حین کاشت یا ژلیش ناخن انتخاب نمایید.

در این مقاله به معرفی چند مدل ناخن کارمندی می پردازیم تا بتوانید هر بار مدل جدید، ساده و زیبایی را برای ناخن های خود انتخاب کرده و باعث زیبایی بیشتر استایل خود شوید.

مدل های کاشت ناخن کارمندی

اکثر خانم های شاغل ناخن های کوتاهی دارند. برخی از این افراد به دلیل کوتاهی ناخن هایشان از روش های کاشت ناخن استفاده نمی کنند. اما با دیزاین ساده ناخن کوتاه می توانید زیبایی دست های خود را بیشتر کرده و تغییری در ظاهر خود ایجاد کنید.

در ادامه برخی از مدل های کاشت ناخن برای خانم های کارمند را خدمتتان ارائه می کنیم که با انتخاب آن ها می توانید ناخن های ساده اما دیزاین شده و زیبایی داشته باشید.

مدل کاشت ناخن کارمندی نود

رنگ های نود انتخاب مناسبی برای محیط کار هستند؛ بنابراین می توانید برای کاشت ناخن از این رنگ ها استفاده کنید. رنگ های نود تقریباً همرنگ ناخن های شما هستند و جلب توجه زیادی نمی کنند، اما با کاشت ناخن رنگ نود می توانید حالت ناخن های خود را مرتب تر کرده و باعث زیبایی دستانتان شوید.

البته شما می توانید از دیزاین ساده ای هم برای ناخن های خود استفاده کنید؛ برای مثال با استفاده از یک لاک طلایی، مشکی، نقره ای یا هر رنگ دلخواه دیگری یک یا چند خط افقی یا عمودی روی ناخن هایتان ایجاد نمایید.

همچنین می توانید با استفاده از یک یا چند لاک که تناژ رنگی یکسانی دارند چند نقطه روی ناخن هایتان ایجاد کرده و باعث زیبایی بیشتر دست های خود شوید.

برخی از خانم ها به طراحی ناخن با پولک و نگین های رنگی نیز علاقه دارند که می تواند ایده خوبی برای خانم های کارمند باشد. در واقع شما می توانید از یک یا چند نگین رنگی روی ناخن های خود استفاده کرده و به وسیله چسب مخصوص نگین را روی ناخن هایتان بچسبانید.

مدل کاشت ناخن کارمندی رنگی

برخی از خانم ها به رنگ های نود چندان علاقه ای ندارند و به دنبال مدل های کاشت ناخن کارمندی رنگی اما ساده می گردند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، می توانید رنگ های خنثی یا کمرنگ را انتخاب کنید.

برای مثال آبی آسمانی، صورتی روشن، یاسی، هلویی، سفید و... انتخاب مناسبی برای شما هستند. اما توصیه می کنیم در محیط کار از انتخاب رنگ های به اصطلاح جیغ مانند قرمز خودداری کنید.

شما می توانید با انتخاب رنگ دلخواه کمی دیزاین و طراحی روی ناخن های خود انجام دهید تا زیبایی آن ها بیشتر شود؛ برای مثال طرح بال یک پروانه را روی ناخن هایتان بکشید یا از خطوط هندسی استفاده کنید.

مدل ناخن ساده اداری

مدل های ساده انتخاب مناسبی برای خانم های کارمند هستند و معمولاً کارمندان مدل ناخن ساده را ترجیح می دهند. اما به عنوان یک خانم کارمند می توانید از طرح های ساده اداری استفاده کنید. منظور از طرح اداری طرحی است که حالت رسمی به استایل ناخن های شما می بخشد.

معمولاً برای این کار بهتر است مدل های هندسی را انتخاب کنید؛ برای مثال از یک لاک روشن به عنوان بیس کار استفاده کرده و سپس با یک لاک تیره تر یک هشت پهن روی ناخن خود بکشید. یا می توانید سه مثلث کوچک پشت سر هم روی ناخن خود رسم کنید.

طرح های هندسی ناخن بسیار متنوع هستند و شما می توانید طبق سلیقه خود هر یک از این طرح ها را انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید که ناخن اداری بهتر است به حالت مربعی یا مربعی گرد سوهان کشیده شود.

مدل ژلیش ناخن اداری

مدل ژلیش ناخن اداری نیز بهتر است ساده و زیبا باشد. در واقع توصیه می کنیم از ناخن کار خود بخواهید طرح ساده ای را روی ناخن های شما ایجاد کند.

به عنوان یک خانم کارمند نیازی به استفاده از طرح های فانتزی و شلوغ نخواهید داشت. البته اگر خودتان علاقه‌مند باشید استفاده از این طرح ها مشکلی ندارد اما اگر دنبال طرح ساده اید، می توانید طراحی آمبره سفید را امتحان کنید.

در این طرح دو لاک سفید و نود در هم می آمیزند و باعث زیبایی هر چه تمام تر دستان شما می شوند. همچنین می توانید طرح های چهارخانه را انتخاب کنید که به خصوص برای پاییز و زمستان انتخاب مناسبی هستند.

رنگ لاک کارمندی

اگر برایتان انتخاب رنگ لاک کارمندی سخت است، توصیه می کنیم رنگ های خنثی و نود را انتخاب کنید. از این رنگ ها می توان به سفید، مشکی، طوسی، خاکستری، شیری، کرم، قهوه ای و بژ اشاره کرد.

همچنین آبی آسمانی، سبز کمرنگ، یاسی، صورتی ملایم، هلویی و به طور کل تناژ کمرنگ رنگ های مختلف انتخاب مناسبی برای خانم های کارمند به شمار می روند.

فرنچ کارمندی

فرنچ کارمندی هم انتخاب مناسبی برای خانم های شاغل است. شما می توانید هر رنگی را برای فرنچ ناخن هایتان استفاده کنید، زیرا لاک رنگی بخش کوچکی از ناخن های شما را در بر می گیرد و بیس ناخن رنگ های نود و خنثی است.

شما می توانید ناخن های خود را هر مدلی که علاقه‌مندید سوهان بکشید، سپس از لاک رنگ نود استفاده کرده و در قسمت بالای ناخن هایتان هر رنگ لاکی که مورد پسندتان است بزنید.

ناخن فرنچ سالیان سال است که مورد پسند خانم ها بوده و برای هر زمان و مکانی انتخاب مناسبی به شمار می رود.

طرح ناخن برای سرکار

اگر به دنبال طرح ناخن برای سرکار می گردید توصیه ما به شما این است که طرح های ساده را انتخاب کرده و به هیچ عنوان به دنبال مدل های فانتزی نباشید.

برای مثال می توانید از طرح برگ، طرح های هندسی، طرح گل ساده، طرح پروانه و مواردی از این قبیل استفاده کنید. اما طرح های فانتزی مثل میکی موس، توت فرنگی و به طور کلی طرح های عروسکی انتخاب مناسبی برای محیط کار نیستند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با مدل های مناسب ناخن کارمندی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر قوانین محیط کار یا سلیقه شخصی خودتان اجازه نمی دهد که از طرح های ناخن عجیب و فانتزی استفاده کنید و به همین دلیل مدت هاست که برای کاشت یا ژلیش ناخن اقدام نکرده اید، حتماً این مقاله را مطالعه کنید.

در این مقاله مدل های ساده ناخن اداری را معرفی کردیم که با انتخاب آن ها می توانید زیبایی دست های خود را چند برابر کرده و در محیط کار نیز دچار چالش یا مشکلی نشوید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

172 مطلب