farsi beauty

نیم تنه چیست؟ راهنمای خرید و ست کردن انواع مدل نیم تنه

نیم تنه

انتخاب و خرید لباس زیر زنانه، به دلیل اهمیتی بالایی که در سلامتی و زیبایی بانوان دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است. نیم تنه، نوعی از لباس زیر است که علاوه بر فرم دادن سینه، نقش مهمی در استایل خانم ها، دارد.

نیم تنه چیست؟

نیم تنه، نوعی از لباس زیر زنانه است که بخش سینه را پوشش داده و از مدل اسپرت و زیبایی برخوردار بوده و در عین حال، پشتیبانی مناسبی از بافت سینه به همراه داد. از انواع مدل نیم تنه، هم به دلیل زیبایی و راحتی و هم حمایت از سینه، استفاده می‌‍کنند.

انواع نیم تنه زنانه

مدل های متنوعی از نیم تنه زنانه وجود دارند که هر کدام، برای وظیفه خاصی طراحی شده و کابرد مخصوصی دارند، در بخش زیر، علاوه بر معرفی انواع نیم تنه زنانه، روش ست کردن آن ها را آموزش می‌دهیم.

نیم تنه ورزشی

نیم تنه های ورزشی، مدلی از سوتین است که از بیشترین میزان حمایت و پشتیبانی سینه، برخوردار هست. ویژگی بارز نیم تنه ورزشی، نرمی و راحتی، حمایت از سینه در برابر تکان های شدید ناشی از ورزش کردن برای بانوان است.

در زمان خرید سوتین ورزشی و نیم تنه ورزشی، حتما به سایز، جنس و کیفیت آن توجه کنید. فروشگاه های معتبر لباس زیر، از محصولات خود فیلم تهیه می‌کنند که می‌توان به راحتی از طریق آن، به کیفیت و جنس محصول، پی برد.

نیم تنه ورزشی را با مدل های متنوع از شورت نخی که جذب رطوبت بالایی دارند، ست کنید. از نیمتنه های ورزشی، علاوه بر زمان ورزش، دویدن و فعالیت های سنگین، به صورت روزمره و همیشگی نیز، میتوان استفاده کرد.

نیم تنه فانتزی

نیم تنه فانتزی، مدلی از سوتین است که علاوه بر جنس نرم و لطیف، از زیبایی خاصی برخوردار بوده و با فرم دهی به سینه، شما را زیباتر از همیشه نشان می‌دهد. نیم تنه های فانتزی معمولا با شورت های اسلیپ و فانتزی ست می‌شود.

از نیم تنه های فانتزی نیز مانند مدل ورزشی، به دلیل حمایت خوبی که از سینه دارد، به صورت دائم استفاده کرد. مدل های متنوع از این سبک لباس زیر که در فروشگاه های معتبر و قدیمی ایران مانند Lebassecret وجود دارد، معمولا لیفت زیبایی به سینه داده و شما را خوش استایل تر، نشان خواهد داد.

نیم تنه فانتزی را میتوان با مدل های متنوعی از شلوار مانند شلوار بگ، شلوار اسکینی و دامن زنانه، ست کرد.

نیم تنه لیفت دهنده

نیم تنه های لیفت دهنده، به دلیل داشتن اسفنج و یا جک در بخش کاپ سوتین، سینه ها را گرد تر و خوش فرم تر نشان می‌دهند. این مدل از نیم تنه، به راحتی با مدل های متنوع لباس زنانه، قابل ست کردن است.

نیم تنه دخترانه

نیم تنه دخترانه، مخصوص دختران نوجوان طراحی شده و از مدل های فانتزی با میزان مناسب لیفت دهی سینه برخوردار هستند. میتوان گفت که نیم تنه دخترانه، به دلیل راحتی، نرمی، پشتبانی از سینه به خصوص در اوایل نوجوانی و راحتی در ست کردن با مدلهای متنوع لباس زنانه، از محبوب ترین مدل های سوتین به شمار می‌آیند.

راهنمای انتخاب و خرید نیم تنه

برای انتخاب و خرید انواع نیم تنه به موارد زیر دقت کنید:

  • بهتر است سایز مناسب نیم تنه را انتخاب کرده و از پوشیدن مدل های بسیار تنگ و یا بسیار گشاد، خودداری کنید.
  • در زمان خرید نیم تنه، به نظر سایر خریداران که در سایت های معتبر درج می‌شود، دقت کنید. همچنین اعتبار فروشگاه را از طریق قدمت سایت، وجود ویدیو محصول و بخش پشتیبانی آن، چک کنید.
  • در خرید نیم تنه، به میزان لیفت دهی کاپ آن، دقت کنید.
  • از راهنمای انتخاب سایز که برای هر محصول درج شده است، توجه کرده و بر اساس آن، سایز مناسب نیمتنه را انتخاب کنید.
  • جنس نیم تنه بسیار مهم است. این سبک از لباس زیر زنانه، باید بسیار نرم و لطیف، راحت و با کیفیت باشد. نیم تنه نخی، بهترین جنس از این نوع سوتین است.

فرق نیم تنه با سوتین چیست؟

اساسا نیم تنه؛ دارای دو سری بند پهن در بخش شانه ها و یک تکه در بخش سینه ها است که نیمی از تنه خانم‌ها را تا زیر سینه می‌پوشاند. از جمله تفاوت‌های نیم تنه با سوتین؛ عدم وجود فنر و یا سیم در داخل آنها، راحتی فوق العاده در بدن، انعطاف پذیری بالا و داشتن حمایت کافی از سینه ها است.

همانطور که می‌دانید، سینه بندهای عادی، معمولا دارای فنر و یا سیم هایی هستند که می‌توانند به راحتی به پوست آسیب بزنند. نیم تنه ها، اساسا راحت تر از کرست به نظر می‌رسند، اما اندازه آنها با یکدیگر فرقی ندارد.

بنابراین اگر می‌خواهید یک سوتین ورزشی خریداری کنید، اندازه آن را کمتر در نظر نگیرید و سایز سینه خود را محاسبه نمایید. برای راهنمای بیشتر به مطلب راهنمای انتخاب سایز لباس زیر، نکات مهم در مورد راهنمایی انتخاب سایز سوتین که باید بدانید، مراجعه کنید.

نیم تنه برای چه فرم بدنی مناسب است؟

باتوجه به مدلی خاصی که نیم تنه ها دارند، این سبک لباس زنانه، برای انواع فرم بدن مانند فرم بدن مثلثی، فرم بدن ساعت شنی، مربعی و گرد، مناسب است. اما اگر قد بلندی دارید، از نیم تنه های که قد مناسبی دارند استفاده کنید. همچنین اگر قد شما کوتاه است، بهتر است از نیم تنه های با قد کوتاه، استفاده کنید تا قد شما بلند تر، دیده شود.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

176 مطلب