farsi beauty

چه ساعت‌هایی مناسب دختران بین ۱۶ تا ۲۳ هست؟

ساعت

می‌گویند استایل هر فرد، نشان دهنده شخصیت و جلوه‌ای از روح او است. ظاهر، لباس و اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنیم؛ در دیدار اول همیشه بیش‌ترین تأثیر را خواهند داشت. به همین سبب مرد و زن در دنیای مد، محصولات طراحی شده مختص به خود را دارند که بنا به سلیقه‌شان نشان دهنده شخصیت آن‌ها خواهد بود. هرچند امروزه بحث جنسیت در دنیای مد؛ کمرنگ‌تر شده است. اما این طبیعی است که به عنوان یک دوست، مادر، پدر، برادر و یا نامزد گاهی، هنگام خرید هدیه برای یک دختر؛ آن هم در سنین نوجوانی تا جوانی دچار تردید شویم. اگر شما هم می‌خواهید، برای هدیه دادن به یک دختر 16 تا 23 ساله، خرید ساعت‌مچی دخترانه را امتحان کنید؛ کافی است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

موافقم که انتخاب ساعتی که مناسب استایل شما باشد؛ در خانم‌ها بسیار مهم است. ساعت شما می‌تواند یک عضو مؤثر برای ظاهر شما باشد؛ یا حتی می‌تواند نماد شخصیتِ وقت‌شناس شما شود. با این حال، باید بگویم ظاهر تنها یکی از معیارهایی است که خانم‌ها هنگام خرید ساعت باید در نظر بگیرند. در این پست وبلاگ، من 4 نکته مهم برای کمک به دختر خانم‌های عزیز در انتخاب مناسب‌ترین ساعت‌مچی در سنین 16 تا 23 سال می‌نویسم.

نکات مهم در خرید ساعت‌مچی دخترانه

در دهه‌های اخیر، ساعت‌های مچی بیشتر و بیشتر در بین خانم‌ها و آقایان محبوب شده‌اند. یک واقعیت جالب، ساعت‌های مچی قبل از قرن بیستم؛ عمدتاً فقط توسط زنان آن هم برای اهداف تزئینی و نه عملکردی که داشتند استفاده می‌شد. من حدس می‌زنم که امروزه هم، برخی بانوان از ساعت به عنوان یک اکسسوری جهت تکمیل استایل خود استفاده می‌کنند؛ نه برای عملکردی که دارد. از آنجایی که خانم‌ها ساعت‌های‌مچی را به‌عنوان یک نوع اکسسوری در نظر می‌گیرند، بیشتر به ظاهر ساعت اهمیت می‌دهند.

  • فناوری و ساخت ساعت‌

به عنوان یک دختر، از تجربه خود می‌دانم که خانم‌های زیادی علاقه‌مند به مشخصات فنی یک ساعت نیستند. با این حال، درک این نکته مهم است که شما برای خرید یک ساعت هزینه می‌کنید و چه بهتر که بهترین‌ها را تهیه کنید. بدون ساخت و دقت خوب، ساعت به درستی کار نمی‌کند. شکی نیست که ساعت‌های سوئیسی همچنان بهترین هستند. وقتی صحبت از نوع حرکت و فناوری به کار رفته در ساخت ساعت می‌شود، می‌توانید بین کارکرد مکانیکی یا کارکرد کوارتز یکی را در نظر بگیرید. در بازار ساعت‌‌مچی دخترانه باکیفیت و خوش‌طرح، در برندهایی همچون کاسیو هم هستند که با تکنولوژی کوارتز ساخته شدند.

یک ساعت با تکنولوژی ساخت مکانیکی، باتوجه به سطح بالای ساخت و کیفیت برتر جزئیات فنی؛ مناسب به نظر می‌رسد. با این حال، این نوع ساعت‌مچی نیاز به تعمیر و نگهداری بیش‌تری در طولانی مدت دارد. ساعت‌های کوارتز که با باتری کار می‌کنند، دقیق‌تر و ارزان‌تر از ساعت‌های مکانیکی هستند. با این نوع جابجایی، فقط باید بعد از 2 تا 3 سال بر اساس دستورالعمل سازنده یا زمانی که باتری ضعیف شده است، باتری را تعویض کنید. پس اگر به دنبال خرید ساعت‌مچی دخترانه دانشجویی هستید؛ ساعت‌های کوارتز مقرون به‌صرفه‌تر می‌باشند.

  • متناسب با رنگ پوست شما

بسته به لباس و موقعیت خود، می‌توانید صفحه ساعتی را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است. اگر در طول جلسات یا فعالیت‌های غیررسمی لباس اداری به تن دارید، یک ساعت مینیمال با صفحه ساده می‌تواند انتخاب خوبی باشد. درست مانند انواع دیگر لوازم، من معتقدم انتخاب ساعتی که با پوست شما مطابقت داشته باشد؛ زیبایی ظاهر شما را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.

1. راه‌هایی برای تعیین رنگ پوست

رنگ پوست به طور کلی در یکی از دو دسته قرار می‌گیرد: سرد یا گرم. با مشاهده رنگ رگ داخل بازوها می‌توانید رنگ پوست خود را تشخیص دهید.

رنگ پوست سرد با رگه‌های آبی رنگ مشخص می‌شود. اگر رنگ پوست سردی دارید، ممکن است هنگام نگاه کردن در آینه متوجه ته رنگ‌های صورتی یا قرمز متمایل شوید. گفته می‌شود که اکثر مردم پوست سرد دارند، از جمله آن‌هایی که پوست تیره و پوست برنزه دارند.

از طرف دیگر، رنگ پوست گرم با رگه های سبز رنگ تشخیص داده می‌شود. وقتی در آینه نگاه می‌کنید، فردی با رنگ پوست گرم ممکن است ته رنگ زرد یا زردآلوی طلایی را مشاهده کند. افراد با پوست روشن معمولاً رنگ پوست گرم دارند. بنابراین بهتر است، هنگام خرید ساعت‌مچی دخترانه به رنگ قاب و بند ساعت توجه کنید. اگر شما ساعتی متناسب با رنگ پوست خود تهیه کنید؛ می‌توانید آن را در هر مکانی با هر لباسی بپوشید.

ساعت مچی دخترانه

2. جنس قاب ساعت

دخترخانم‌هایی با رنگ پوست سرد با پوشیدن ساعتی با بدنه استیل، نقره‌ای یا طلای سفید بهترین ظاهر را خواهند داشت. در مقابل، ساعت‌های مچی با قاب طلایی یا رزگلد بهترین انتخاب برای دخترهایی که رنگ پوست گرم دارند؛ خواهد بود.

3. سنگ‌های قیمتی

رنگ پوست‌های سرد با الماس‌ها و سایه‌های سنگی مانند صورتی، آبی، قرمز و سرخابی مناسب خواهد بود. بنابراین، صفحه ساعت تزئین شده با الماس، یاقوت، یاقوت کبود آبی، آکوامارین یا زمرد می‌تواند انتخابی جذاب باشد. زنان با رنگ پوست گرم باید طراحی‌هایی قیمتی با رنگ‌های خاکی مانند الکساندریت، سیترین، گارنت یا الماس زرد را در نظر بگیرند.

  • چه سایز ساعتی برای دختران مناسب است ؟

برای یک خانم، اندازه صفحه نباید خیلی بزرگ باشد، اما واضح است که باید با اندازه مچ دست شما مطابقت داشته باشد. ما در یک نظرسنجی متوجه شدیم که بیشتر خانم‌ها ساعت‌هایی با قطر صفحه 34-38 میلی‌متر را ترجیح می‌دهند. من فکر می‌کنم که باید ساعت دخترانه ظریف باشد؛ تا به خوبی روی دست شما جلوه کند.

خرید ساعت مچی دخترانه دانشجویی

همانطور که از عنوان مقاله پیداست؛ ما علاوه بر پیدا کردن مشخصات یک ساعت‌مچی دخترانه خوب برای شما؛ می‌خواهیم بدانیم چه ساعت‌هایی مناسب دختران بین 16 تا 23 ساله می‌باشد. معمولاً دخترانی که در این رنج سنی هستند؛ دانش‌آموز یا دانشجو می‌باشند!

نوجوانان و جوانان در این سن نیازمند ساعتی هستند که علاوه ‌بر زیبایی و طراحی منحصربه‌فرد، دارای قابلیت‌هایی مناسب سن آن‌ها نیز باشد. مدیریت زمان، یک امر مهم در این سنین می‌باشد. ساعت‌مچی دخترانه در این سن، فقط یک اکسسوری برای زیبایی و داشتن استایل کامل نیست. یک ساعت به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد زمان را مدیریت کنند و اطمینان حاصل کنند که به موقع به کلاس می‌رسند و تکالیف را در مهلت‌های تعیین‌شده انجام می‌دهند. آن‌ها با استفاده از ساعت، یاد می‌گیرند که برای اندازه گیری زمان به خودشان تکیه کنند و مستقل‌تر شوند.

به نظر می‌رسد، ساعت‌مچی‌های دیجیتال و هوشمند، بهترین گزینه برای دختران دانشجو و دانش‌آموز باشند. این نوع ساعت مچی‌ها علاوه بر نشان دادن ساعت به کاربردهایی مجهز هستند که به شما در مطالعه و مدیریت زمان برای یک قدم نزدیک‌تر شدن به هدف‌تان؛ کمک می‌کنند. همچنین ساعت‌های اسپرت برای دانشجویان رشته تربیت‌بندی گزینه عالی خواهند بود و به عنوان هدیه مطمئناً با عملکردی که دارند؛ یک هدیه کاربردی است.

خرید ساعت‌مچی دخترانه دانشجویی، بهترین انتخاب برای هدیه دادن به خود و دختران زیبارو و مسئولیت‌پذیر اطراف شما است. امروزه بیش‌تر دانشجویان با استایل دانشجویی، ساعت‌های هوشمند و اسپرت را می‌پوشند. این‌که دانشجویی از اکسسوری‌های پرزرق و برق در دانشگاه استفاده کند؛ کمتر دیده شده است. جهت خرید ساعت‌مچی دخترانه دانشجویی، شما باید قیمت ساعتی که می‌خواهید هم در نظر بگیرید و برای این کار می‌توانید به سایت گالری عباسی مراجعه کنید. در گالری عباسی انواع ساعت‌های دیجیتال هوشمند و اسپرت در رنج قیمتی ارزان، میان‌رده، رده‌بالا و لوکس اورجینال از برندهای محبوب و معتبر وجود دارد که با مقایسه ویژگی‌هایی که دارند؛ به راحتی می‌توانید ساعت‌مچی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چرا ساعت‌مچی‌های هوشمند و اسپرت برای دختران دانشجو مناسب است؟

این نوع ساعت‌‌ها برای کمک به دانشجویان کالج، در انجام یک سری وظایف ضروری روزانه کمک می‌کنند.‌ تعدادی از دلایلی که به عنوان دانشجو؛ نیاز به یک ساعت هوشمند و اسپرت دارید عبارتند از:

  1. به تناسب اندام شما هنگام ورزش کمک‌ می‌کنند.
  2. گوش دادن به موسیقی بدون نیاز به گوشی هوشمند
  3. کنترل دوربین تلفن خود از راه دور برای کلیک کردن بر روی تصاویر و عکس گرفتن از تخته و جزوه
  4. مدیریت تمام تماس‌های ورودی و خروجی به طور مستقیم از مچ دست خود
  5. پاسخ فوری به پیام های متنی دریافتی و تنظیم پاسخ سریع‌
  6. جستجوی سریع و وب‌گردی
  7. مراقبت بهتر از سلامت خود از طریق چندین ابزار ردیابی سلامت
  8. مدیریت زمان هنگام درس خواندن و تست زدن

اگر به عنوان یک دانشجو، نمی‌توانید هزینه زیادی را صرف خرید ساعت هوشمند و اسپرت کنید؛ جای نگرانی نیست. شما می‌توانید برای خرید ساعت‌مچی دخترانه؛ ساعت‌های کلاسیک را انتخاب کنید. ساعت‌های کلاسیک ساعت‌هایی هستند که از نظر کاربرد تنها ساعت و یا ساعت را به همراه تقویم نشان می‌دهند. ساعت‌مچی‌های کلاسیک دخترانه ظریف و در عین ساده بودن شیک هستند.

نمونه اسپرت/هوشمند:

ساعت مچی زنانهBA-110X-1AD از برند کاسیو

سبک طراحی

اسپورت

نوع کاربری

روزمره

نوع نمایش

دو زمانه؛ آنالوگ + دیجیتال

نشانگر تاریخ

نمایش دیجیتال تاریخ | تقویم هوشمند پیش‌تنظیم تا سال 2099

زنگ هشدار

دارای پنج زنگ هشدار مجزا | قابلیت فعال‌سازی سیگنال هشدار راس ساعت

زمان‌سنج

کرونومتر دیجیتال با دقت صدم ثانیه و بازه زمان‌سنجی 24 ساعت

تایمر

تایمر معکوس با دقت ثانیه و حداکثر سیکل 24 ساعت

روشنایی صفحه

روشنایی صفحه LED به رنگ کهربایی (قرارگیری دیود در محل ساعت 6)

ساعت جهانی

ساعت جهانی با قابلیت نمایش زمان در 29 ناحیه زمانی استاندارد (48 شهر مهم جهان شامل تهران)

قیمت

میان رده

 

نمونه کلاسیک:

ساعت مچی زنانه ROMANSON RM8274QL1JM16B از برند رومانسون

سبک طراحی

نئوکلاسیک

نوع کاربری

رسمی / نیمه‌رسمی

تکنولوژی ساخت

کوارتز

منبع انرژی

باتری

رنگ بند

دورنگ؛ نقره‌ای و رزگلد

نوع قفل بند

قفل پیوسته سه‌تکه پاپیونی از جنس استنلس استیل

قیمت

میان رده

 

 

مناسب‌ترین ساعت مچی دخترانه برای کارهای روزمره

مناسب‌ترین ساعت‌مچی دخترانه برای کارهای روزمره و استفاده در طول روز، ساعت‌های کژوال هستند که هم طراحی جذابی دارند و با هر لباسی می‌توانید آن‌ها را بپوشید. ساعت‌های روزمره با این‌که مانند ساعت‌‌مچی‌های لوکس با جواهرات تزئین نشدند اما طراحی صفحه آن‌ها خاص و عجیب است؛ برای همین در مهمانی‌های دوستانه و هنگام بیرون رفتن با دوستان‌تان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برخی از ساعت‌های کژوال ضدآب هستند و هنگام شستن دست‌ها در طول روز آسیب نخواهند دید.

ساعت‌های ورزشی/کژوال برای خانم‌هایی که از فعالیت‌های خارج از منزل مانند پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری لذت می‌برند، بهترین انتخاب هستند. این ساعت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر شرایط سخت مقاومت کنند و معمولاً در برابر آب مقاوم هستند. آن‌ها دارای طیف وسیعی از عملکردها مانند تایمر، مانیتور ضربان قلب و ردیاب تناسب اندام هستند که آن‌ها را برای زنانی که تناسب اندام و سلامت خود را در اولویت قرار می‌دهند، تبدیل به گزینه‌ای عالی می‌کند.

خرید ساعت مچی دخترانه فانتزی

طراحی ساعت‌مچی‌‌های فانتزی معمولاً عجیب و رنگارنگ است. بیش‌تر ساعت‌های فانتزی دارای بند و قاب‌های رنگی با طراحی منحصربه‌فرد می‌باشند که دور مچ دستان شما می‌توانند به صورت خاصی جلوه کنند.

نمونه فانتزی:

ساعت مچی زنانه SWATCH LK311G از برند سواچ

سبک طراحی

کژوال ~ فانتزی

نوع کاربری

روزمره

تکنولوژی ساخت

کوارتز

منبع انرژی

باتری

نوع نمایش

آنالوگ

 

ساعت‌های شیک دخترانه

هرچند ساعت‌های کلاسیک نیز ساعت‌های شیکی هستند. ساعت‌های قیمتی با طراحی‌های جزئی شیک‌تر به نظر می‌رسند. از سوی دیگر، یک ساعت دخترانه که با جواهر و سنگ‌های قیمتی طراحی شده است؛ برای مجالس خاص مناسب‌تر است تا استفاده روزانه. به همین سبب این نوع از ساعت‌مچی‌های دخترانه در دسته ساعت‌های لوکس و شیک قرار می‌گیرند که قیمت بالایی دارند. شما می‌توانید به عنوان جواهرات زینتی حتی از آ‌ن‌ها در مراسم مختلف استفاده کنید.

سخن آخر

اگر به عنوان یک دانشجو، بودجه کافی را ندارید و یا برای خرید ساعت‌مچی مطمئن نیستند چه انتخابی داشته باشید؛ می‌توانید به صورت حضوری و یا آنلاین از گالری عباسی دیدن کنید. گالری عباسی با سال‌ها تجربه در ارائه‌ ساعت‌های اورجینال برندهای معروف همچون کاسیو، سواچ، سیتیزن، رومانسون و سیکو و... اینجا در خدمت شما است تا بهترین راهنمایی‌ها را در حوزه انتخاب بهترین اکسسوری و ساعت‌مچی‌ دخترانه به شما ارائه دهد. چنانچه از گالری عباسی خرید کنید قطعاً محصولی باکیفیت به همراه گارانتی سفارش دادید.

 

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

181 مطلب