farsi beauty

بهترین کرم پودر دنیا

کرم پودر

شما اگربخواین یک میکاپ کامل با پوستی صاف، یکدست و مخملی انجام بدین نیاز به یک زیرساز برای پوستتون دارین که اون رو کاملا کاور و یکدست کنه . برای این کار میتونید از محصولات مختلفی مثل پنکک، مرطوب کننده های رنگی ، کرم پودر و... استفاده کنید.

اما بین این محصولات اگر میخواین که کاور خیلی خوبی بگیرین، باید از کرم پودر استفاده کنید، که انتخابِ درست این محصول بستگی به دو نکته ی خیلی مهم داره :

  1. نوع پوست شما
  2. میزان کاوری که میخواین کرم پودر برای شما داشته باشه.

اگر نوع پوستتون رو نمیشناسید، وارد سایت مای سفورا بشین و اونجا خیلی کامل با انواع پوست آشنایی پیدا کنید و روتین و محصولات مناسبتون رو پیدا کنید .

در ادامه میریم سراغِ میزان کاور کرم پودر که اهمیت خیلی زیادی داره. برای مثال ممکنِ کرم پودری که تهیه کردین، کاور لایتی داشته باشه ولی شما بخواین از اون پوشانندگی فولی بگیرین، برای همین هم به اشتباه مقدار خیلی زیادی از کرم پودر رو استفاده میکنید که همین باعث میشه پوست شما سنگین بشه ، کرم و روغنِ ناشی از اون زیاد از حد باشه و در نتیجه اصلا ظاهر زیبایی به شما نده.

بعد از این که این دونکته رو متوجه شدین و فهمیدین چه ویژگی برای شما مناسبه، میریم سراغِ انتخاب کرم پودر. امروز میخوایم به شما 5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو معرفی کنیم، با خوندنِ ویژگی و مزایای هرکدوم میتونید متوجه بشین که کدوم کرم پودر برای شما بهترین انتخاب هست ، پس اگر میخواین یک میکاپ عالی + بهترین محصول رو داشته باشین تا انتهای این مطلب همراه ما باشین.

کرم پودر استی لادر

اولین معرفی کرم پودر استی لادر هست، محصولی فوق العاده گه مناسب برای پوتس های چرب و مختلطه که کاور و ظاهر بی نظیری رو به پوست میده.

ویژگی های اصلی کرم پودر استی لادر:

  1. 24ساعت موندگاری روی پوست
  2. ضد آب
  3. ضد تعریق و رطوبت
  4. ضد جوش و غیر آکنه زا
  5. مقاوم در برابر اکسید شدن
  6. تست شده توسط متخصص پوست
  7. کنترل چربی پوست
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. کاور بسیار عالی
  11. ظاهر نهایی مات و طبیعی

این کرم پودر میتونه پوست رو به عالی ترین شکل ممکن کاور کنه و تمام عیوب مثل لک ، جوش و... رو از بین ببره و در کنارش اجازه بده پوست ظاهر طبیعی خودش رو حفظ کنه. در واقع میتونیم بگیم کرم پودر استی لادر مثل پوست دوم و بی عیب و نقص برای ما عمل میکنه.

24 ساعت موندگاری داره و تا آخرین لحظه مات، بی نقص و بی عیب باقی میمونه چرا که علاوه بر این فرمولاسیونِ اون به شکلی طراحی شده که میتونه چربی پوست رو خیلی خوب کنترل کنه که ویژگی بی نظیری برای افرادی هست که پوست چربی دارن و در طول روز میکاپشون براق، چرب و درخشان میشه.

این کرم پودر دارای تستِ متخصص پوست و فاقد هر نوع مواد مضر هست به همین خاطر حتی پوست های حساس هم از اون استفاده میکنن.

استی لادر ظاهر منافذ و خطوط پوستی رو خیلی خوب کاهش میده و همه ی این ویژگی های بی نظیر باعث شده این کرم پودر یکی از محبوب ترین محصولات بین میکاپ آرتیست های حرفه ای بشه.

اگرهم پوست تیره ای دارین و از کدر و خاکستری شدنِ کرم روی پوستتون خسته هستین ، این محصول مشکل شمارو بر طرف کرده کافیه نزدیک ترین رنگ رو انتخاب کنید و خیالتون راحت باشه که نه تنها کدر و خاکستری نمیشه بلکه در طول روز روی پوست اکسید (تیره) نمیشه و تغییر نداره.

برای انتخاب رنگ بندی و دیدن قیمت کرم پودر استی لادر ، وارد سایت مای سفورا بشین. اگر هم نیاز به راهنمایی داشتین میتونید با مشاورین سایت در تماس باشین.

کرم پودر نارس

محصول بعدی بر خلاف استی لادر برای افرادی که پوست خشک و نرمالی دارن مناسب هست. این کرم پودر علاوه بر پوشانندگی و کاوری که به پوستتون میده اون رو خیلی شاداب ، با طراوت و جوون نشون میده.

ویژگی های اصلی کرم پودر نارس:

  1. 16 ساعت ماندگاری روی پوست
  2. ضد تعریق و رطوبت
  3. بدون اکسید (تیره) شدن در طول روز
  4. رطوبت رسان
  5. دارای ترکیباتی مفید برای بهبود ظاهر پوست
  6. کاور مدیوم تا فول
  7. ظاهر نهایی طبیعی و درخشان
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. تست شده توسط تخصص پوست
  11. ضد جوش و غیر آکنه زا

این کرم پودر دارای ترکیبی از عصاره های سیب، هندوانه و تمشک هست که همین ترکیب باعث میشه به مرور زمان بافت پوستتون بهبود پیدا کنه و خیلی درخشان و زیباتر دیده بشه. در کل کرم پودر نارس ، دارای ترکیباتی مفید و رطوبت رسان هست که باعث میشه پوست خیلی درخشان و جوان دیده بشه.

یکی از بهترین ویژگی های این کرم پودر اینه که برخلاف خیلی از محصولاتِ دیگه، هر چقدر بیشتر روی پوست شما بمونه خیلی زیباتر میشه، چرا که فرمولاسیونِ اون باعث شده کرم رنگ اصلی پوست رو تقلید کنه به همین خاطر به نزدیک ترین حالتِ رنگ پوست درمیاد.

برای استفاده بهترین حالت به این شکل هست که مقداری از کرم پودر رو بین انگشتاتون گرم کنید، بعد اون رو روی پوستتون اپلای و با یک براش مخصوص یا اسفنج آرایشیِ مرطوب اون رو فید کنید. حواستون باشه اون رو دور چشمتون استفاده نکنید و اگر پوستتون دارای خطوط عمیق هست ، حواستون باشه این نواحی رو مقدار کمتری از کرم استفاده کنید.

کرم پودر هدی بیوتی

محصول بعدی یکی از فول کاورترین کرم پودرهاست که برای افرادی با پوست چرب و مختلط تولید شده، برای کسایی که محصولی با کاور بالا برای کاور جوش، لک، بافت ناهموار و...میخوان که پوستشون رو به هیچ عنوان سنگین و چرب نکنه.

ویژگی های کرم پودر هدی بیوتی:

  1. 24 ساعت موندگاری روی پوست
  2. فول کاور
  3. ظاهر نهایی مات و مخملی
  4. ضد آب
  5. ضد تعریق و رطوبت
  6. گیاهی
  7. مقاوم در برابر اکسید شدن
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. غیر آکنه زا

این کرم پودر رو میتونید توی هر هوایی حتی شرجی و گرم ترین هوا هم استفاده کنید و خیالتون راحت باشه که تا آخرین لحظه به همون شکل اولیه ی مات و یکدست خودش باقی میمونه.تکسچری مایع داره و فیدش روی پوست خیلی راحت هست.

برای استفاده هم قبلش از یک پرایمر مناسب استفاده کنید و بعد مقدار کمی از کرم پودر هدی بیوتی رو اپلای و فید کنید، حواستون باشه این محصول کاور به شدت قوی داره و 1 الی 2 پمپ اون پوشانندگی خیلی قوی رو به شما میده پس به هیچ عنوان در مرحله ی اول مقدار زیادی از کرم پودر رو استفاده نکنید چرا که فید اون روی پوست سخت میشه و در نهایت کرم ظاهری کیکی و ماسیده به خودش میگیره.

کرم پودری گیاهی ، فاقد مواد مضر و بدون ترکیباتی کمدوژنیک(جوش زا) که میتونه یک محصول عالی و مطمئن برای پوشانندگی بینظیرِ پوست شما باشه.

رنگ بندی و قیمت کرم پودرهدی بیوتی رو میتونید در سایت مای سفورا ببینید و محصولتون رو به صورت اورجینال خریدری کنید.

کرم پودر مک

مک، با داشتن ویژگی های عالی برای انواع پوست مناسب هست. کرم پودر که میتونه هر کاوری که دوست دارین رو به شما بده بدون این که ظاهرش روی پوستتون بد بشه.

ویژگی های اصلی کرم پودر مک:

  1. 24ساعت موندگاری روی پوست
  2. ظاهر نهایی مات و مخملی
  3. آبرسان پوست
  4. کنترل ترشح چربی پوست
  5. کاهش خطوط ریز و منافذ پوستی
  6. ضد تعریق و رطوبت
  7. فاقد مواد مضر
  8. ضد جوش و غیر آکنه زا

مک میتونه به مدت 8 ساعت پوست رو آبرسانی کنه که این ویژگی باعث میشه کرم روی پوست شما خشک و کیکی نشه و در کنارش به دلیلِ داشتن خاصیت کنترل چربی پوست ، اجازه نمیده پوستتون در طول روز چرب، براق و درخشان بشه. اما اگه پوست خیلی خشکی دارین پیشنهاد میدم کرم پودر مک رو با محصولی مثل اسنشیال اویل مک ترکیب کنید، این کار باعث میشه رطوبت کرم پودر بیشتر بشه و روی پوستتون خیلی بهتر قرار بگیره و مات نباشه و ظاهری دخشان به اون بده.

کاوری قابل ساخت داره و با توجه به میزانی که از اون استفاده میکنید. برای همین بهترین حالت اینه که مقدار کمی از اون رو روی پوستتون اپلای و فید کنید، اجازه بدین کرم پودر خشک بشه ، وقتی کرم خشک شد تازه کاور و رنگ اصلی خودش رو نشون میده ، بعد از اون اگر نیازی به پوشانندگی بیشتری داشتین میتونید به اون اضافه کنید و مطمئن باشین که روی پوستتون ماسیده و کیکی نمیشه.

این محصول در طول روز بدون تغییر باقی میمونه و در منافذ و خطوط پوست فرو نمیره.

کرم پودر لورال

و آخرین معرفی یکی از سبک ترین کرم پودرهاست که بازهم انواع پوست میتونن اون رو استفاده کنن.

ویژگی های اصلی کرم پودر لورال:

  1. موجود در دو مدل 24و32 ساعته
  2. فوق العاده سبک روی پوست
  3. کاور مدیوم تا فول
  4. تست شده توسط متخصص پوست
  5. حاوی آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر آلودگی ها
  6. مقاوم در برابر اکسید شدن

کرم پودر لورال ، منافذ رو به هیچ عنوان مسدود نمیکنه برای همین هم به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش و لک نمیشه. این کم پودر رو میتونید با خیال راحت روزانه استفاده کنید و مطمئن باشین که به پوستتون آسیبی وارد نمیکنه.

ترکیباتی مفید داره مثل SPF که میتونه تا حد خوبی از پوست شما در برابر اشعه های مضر محافظت کنه.

با هم 5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو بررسی کردیم، شما میتونید با توجه به نیاز پوست و سلیقتون یکی از این محصولات رو انتخاب و استفاده کنید.

میدونید که محصولاتِ بیشتری میتونن توی این لیست قرار بگیرند، پس برای آشنایی با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت میتونید با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدین، مای سفورا نمایندگی بهترین برندها ست و تمامی محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده.

WWW.MYSEPHORA.IR

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

203 مطلب