farsi beauty

10 نکته برای تهیه ضد آفتاب های رنگی مناسب

ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب بخش مهمی از روتین مراقبت از پوست به خصوص در برابر اشعه های UV است. برخی از افراد ممکن است کرم ضد آفتاب رنگی را ترجیح دهند زیرا این نوع از کرم های ضد آفتاب می تواند پوشش طبیعی و یکنواخت تری ایجاد کند. همچنین می تواند به عنوان یک زیرسازی سبک عمل کند و رنگ ظریفی به پوست بدهد. با این حال، با گزینه های بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، انتخاب و خرید ضد آفتاب رنگی خارجی متناسب با نیاز شما می تواند دشوار باشد. برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه ی شما، در ادامه به 10 نکته برای خرید کرم ضد آفتاب رنگی خارجی می پردازیم.

1. باید SPF را در نظر بگیرید

برای خرید ضد آفتاب رنگی خارجی حتما باید مقدار SPF را در نظر بگیرید. SPF معیاری است که نشان می دهد یک ضد آفتاب چقدر در برابر اشعه هایی که مسئول آفتاب سوختگی هستند، مقاوم است و از پوست محافظت می کند. هرچه عدد SPF بالاتر باشد، محافظت بهتری در برابر اشعه های مضر خواهد داشت. معمولا استفاده از ضد آفتابی که دارای SPF حداقل 30 می باشد برای استفاده روزانه توصیه میشود. ارس خرید یکی بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید کرم ضد آفتاب با SPF بالا می باشد.

2. نوع پوست خود را در نظر داشته باشید

اگر قصد خرید ضد آفتاب خارجی را دارید، باید حتما نوع پوست خود را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر پوست چرب دارید، کرم ضد آفتاب سبک و بدون چربی را انتخاب کنید. برای پوست های خشک، کرم های ضد آفتابی را انتخاب کنید که مرطوب کننده و آبرسان هستند. همچنین افرادی که پوست حساسی دارند باید به دنبال کرم ضد آفتاب بر پایه مواد معدنی با مواد طبیعی باشند.

3. نوع پوشش ضد آفتاب را در نظر بگیرید

نوع کرم ضد آفتاب می تواند در میزان محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید تفاوت ایجاد کند. از نظر پوشش، کرم های ضد آفتاب رنگی به پوشش سبک و سنگین تقسیم بندی می شوند.

پوشش سبک:

در هنگام خرید ضد آفتاب رنگی خارجی باید به نوع پوشش آن توجه فرمایید. اگر آن کرم ضد آفتاب دارای پوشش سبک بود، این بدان معنا است که دارای قوام کمتری هستند و ممکن است راحت‌تر به‌طور یکنواخت روی پوست اعمال شوند. با این حال، ممکن است احتمال شستشو با عرق یا آب نیز بیشتر باشد.

پوشش سنگین:

دیگر نوع، پوشش ضد آفتاب، پوشش سنگین است. کرم ضد آفتاب هایی که دارای پوشش سنگین هستند، ممکن است پوشش بهتری داشته باشند و مدت بیشتری روی پوست باقی بمانند، اما می‌توانند روی پوست احساس چربی یا سنگینی کنند. همچنین ممکن است اعمال یکنواخت آنها روی پوست دشوارتر باشد.

در نهایت، بهترین نوع ضد آفتاب برای شما به ترجیحات شخصی و نوع پوست شما بستگی دارد.

4.  ترکیبات ضد آفتاب را بررسی کنید

پیش از خرید ضد آفتاب رنگی خارجی شما باید ترکیبات آن را بررسی کنید تا برخی مواد مضر را نداشته باشد. برخی از مواد شیمیایی مانند اکسی بنزون ممکن است در بعضی از افراد باعث بروز آلرژی و مشکلات پوستی در برخی افراد شود. برای محافظت موثر به دنبال مواد طبیعی مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم باشید.

5.  ضد آفتابی را انتخاب کنید که ضد آب باشد

اگر قصد دارید زمانی را در آب بگذرانید یا زیاد عرق می کنید انتخاب یک ضد آفتاب ضد آب ضروری است. خرید ضد آفتاب رنگی خارجی که ضد آب باشد، تضمین می کند که محصول حتی در صورت قرار گرفتن در معرض آب یا عرق، روی پوست شما باقی می ماند و محافظت طولانی مدتی را ارائه می دهد. می توانید برای خرید ضد آفتاب ضد آب به سایت ارس خرید مراجعه کنید‌.

6.  نوع ضد آفتاب را در نظر بگیرید

ضد آفتاب در دو نوع فیزیکی و شیمیایی وجود دارد. ضد آفتاب های فیزیکی حاوی مواد معدنی مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم هستند که روی پوست قرار می گیرند و اشعه UV را منعکس می کنند. از طرف دیگر، ضد آفتاب های شیمیایی، اشعه ماوراء بنفش را جذب کرده و به گرما تبدیل می کنند. برای خرید ضد آفتاب رنگی خارجی در نظر بگیرید که کدام نوع برای پوست و ترجیحات شما بهتر عمل می کند.

7.  تاریخ انقضا را بررسی کنید

کرم ضد آفتاب با گذشت زمان اثر خود را از دست می دهد، بنابراین قبل از خرید ضد آفتاب رنگی خارجی حتما تاریخ انقضا را بررسی کنید.

8. رنگ کرم ضد آفتاب رنگی را در نظر بگیرید

در هنگام خرید ضد آفتاب رنگی خارجی، رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد، می تواند به این اطمینان کمک کند که محصول به طور یکپارچه با پوست شما ترکیب می شود و سفیدی قابل توجهی را از خود باقی نمی گذارد. به طور کلی رنگ ضد آفتاب نباید تنها عامل تصمیم شما باشد، اما می‌تواند یکی از شاخص های انتخاب ضد آفتاب رنگی مناسب برای شما باشد.

9.  ضد آفتابی را انتخاب کنید که برای سن شما مناسب باشد

با افزایش سن، نیازهای پوست ما تغییر می کند، بنابراین ضد آفتاب ما نیز تغییر می کند. اگر پوست بالغی دارید، به دنبال محصولاتی با ترکیبات ضد پیری مانند آنتی اکسیدان ها باشید. برای کودکان، یک ضد آفتاب ملایم و ضد حساسیت انتخاب کنید.

10.  از فروشندگان معتبر خریداری کنید

برای اطمینان از کیفیت و اثربخشی کرم ضد آفتاب رنگی خود، خرید از فروشگاه ها یا برندهای معتبر ضروری است. از خرید از فروشندگان خیابانی یا فروشندگان آنلاین ناشناس خودداری کنید، زیرا ممکن است محصولات آنها اصل نباشند‌. برای مثال ما در فروشگاه ارس خرید بهترین خدمات و محصولات را ارائه می دهیم تا شما با خیال راحت برای خرید ضد آفتاب رنگی خارجی اقدام کنید.

در انتها

به طور کلی ما در این مقاله سعی کردیم به 10 نکته برای خرید ضد آفتاب رنگ خارجی بپردازیم. با در نظر گرفتن این نکات، می توانید با خیال راحت کرم ضد آفتاب رنگی مناسب پوست خود را انتخاب کنید و با خیال راحت از آفتاب لذت ببرید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

176 مطلب