farsi beauty

تاتو خط لب، هاشور خط چشم و اسکالپ سر بروزترین تکنیک های زیبایی

تاتو خط لب

درمان طاسی مو با اسکالپ سر و روش‌های هاشور خط چشم، تاتو خط لب و .. از تکنیک‌های نیمه دائمی آرایش دائم به شمار می‌روند که امروزه مورد استقبال افراد قرار گرفته‌اند. بسیاری از بانوان و آقایانی که به دلایل مختلف دچار ریزش مو شده‌اند به دنبال روشی برای درمان طاسی مو هستند. اسکالپ سر یا میکرو اسکالپ سر روشی ایمن و نوین برای درمان طاسی مو و نواقص ظاهری سر می‌باشد. از طرفی بانوان بسیاری نیز با اجرای تکنیک‌های هاشور خط چشم، تاتو خط لب و میکرو ابرو سبب افزایش زیبایی چشم‌ها، لب‌ها و ابروهای خود می‌شوند. علاوه بر میکروبلیدینگ ابرو، لیفت ابرو با مواد نیز یکی از تکنیک‌های غیرتهاجمی و طبیعی مرتب سازی ابروهاست. افراد با پرداخت مقرون بصرفه هزینه لیفت ابرو، می‌توانند ابروهایی هالیوودی و هاشوری جذابی داشته باشند.

برای دریافت خدمات درمان طاسی مو از جمله اسکالپ سر، هاشور خط چشم، تاتو خط لب، میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز ابرو که همپی از تکنیک های آرایش دائم هستند، به بهترین سالن آرایش دائم در تهران مراجعه نمایید. بهترین مرکز آرایش دائم می‌تواند تمامی خدمات را بدون نیاز به ترمیم و با بیشترین ماندگاری برای انواع پوست ارائه دهد.

درمان طاسی مو بدون عوارض بدون نیاز به بانک مو

در میان روش‌های درمان جدید طاسی نظیر درمان طاسی سر با طب سنتی، درمان طاسی سر با داروی گیاهی، درمان طاسی سر با سلول های بنیادی، کاشت مو و ... بهترین روش اسکالپ سر است. اسکالپ سر یا میکروپیگمنتیشن پوست سر، روش جدید درمان طاسی سر ، بدون عوارض بدون نیاز به بانک مو می‌باشد. در روش انجام اسکالپ سر برای درمان طاسی مو، رنگدانه طبیعی توسط سوزن به لایه اپیدرمی پوست انتقال میابد. با انجام این درمان جدید طاسی، تراکم موها در پوست سر بیشتر به نظر خواهد رسید.

درمان طاسی مو با روش اسکالپ سر، ظاهر مو را روی پوست سر شبیه سازی می‌کند. از این روش برای افراد با موهای کم پشت یا طاس کامل استفاده می‌شود. از مهم ترین مزیت اسکالپ موی سر بانوان و اقایان، درمان طاسی مو بدون نیاز به بانک مو و دوران نقاهت برخلاف روش کاشت مو می‌باشد. در این روش رنگ مخصوص اسکالپ سر با ظرافت بالا و نزدیک بهم توسط دستگاه‌های پیشرفته در عمق کمی از پوست سر کاشت می‌شود. از این روش درمان طاسی مو برای از بین بردن اثرات ظاهری جای بخیه نیز استفاده می‌شود.

هاشور خط چشم چیست؟

هاشور خط چشم یا تاتو خط چشم تکنیکی نیمه دائمی است که در آن خطی ظریف پشت پلک چشم کشیده می‌شود. با اجرای تاتوی خط چشم، فرم و شکل چشم‌ها تغییر کرده و زیبایی چشم‌ها دوچندان می‌شود. افرادی که چشمانی بی حالت، افتاده یا خسته دارند و زمان و انرژی برای کشیدن خط چشم ندارند می‌توانند با اجرای تاتو خط چشم و هاشور خط چشم در بهترین سالن برای تتوی چشم به صورت دائمی خطی ظریف بالای مژه خود داشته باشند. تاتو خط چشم دائم یا هاشور خط چشم بوسیله دستگاه تاتو با کاشت رنگدانه در پوست پلک انجام می‌گیرد.

از این رو برای جلوگیری از بروز عوارض تاتو خط چشم بهتر است به بهترین سالن آرایش دائم مراجعه کنید. چراکه در صورتی که پیگمنتر تسلط کافی به اجرای هاشور خط چشم نداشته باشد ممکن است به چشم شما آسیب وارد کند. ضمن اینکه علت ریختن تاتو خط چشم و علت ابی شدن تاتو خط چشم نیز بی تجربگی پیگمنتر و استفاده از مواد نامرغوب است که فرد ناچار به ترمیم خط چشم بعد از چند روز می‌شود. اگر می‌خواهید که تاتو خط چشم به بهترین شکل برای شما انجام شود لازم است تا بهترین پیگمنتر را بیابید.

تاتو خط لب و رژ لب دائم

تاتو خط لب و تاتو لب از متدهای آرایش نیمه دائمی لب‌هاست که موجب تقویت رنگ لب و خوش فرمی آن می‌شود. روش تاتو خط لب طبیعی‬‎ معمولا برای ایجاد تقارن در لب‌ها انجام می‌شود. برای اجرای تاتو خط لب طبیعی در مرحله اول به دلیل اینکه تاتو خط لب درد داره، از مواد بی حسی استفاده می‌شود. سپس پیگمنتر تاتو خط لب و رژ لب دائم را براساس شکل و فرم لب‌های مشتری رسم می‌کند. در مرحله بعد پیگمنتر با مشورت با مشتری بهترین رنگ برای تاتو لب را براساس سلیقه و رنگ طبیعی لب او برمی‌گزیند. و به کمک سوزن‌های کوچک به بافت لب انتقال می‌دهد.

در انجام تاتو رژ لب دائم لازم است تا بهتوانید بهترین رنگ برای تاتو لب را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب بهترین رنگ تاتو خط لب می‌توانید از بابت داشتن لب هایی زیبا و خوش رنگ اطمینان خاطر داشته باشید. توجه نمایید که از ابزارهای بهداشتی برای شما عزیزان استفاده شود. در این صورت به هیچ عنوان دچار عارضه نخواهید شد.

هزینه لیفت ابرو با مواد چقدر است؟

لیفت و لمینت ابرو در آرایشگاه تکنیک‌ غیرتهاجمی مرتب‌سازی و پرپشت‌سازی ابروهاست. لیفت ابرو با مواد روشی است که در آن افرادی که ابروهای کم پشت و خالی دارند می‌توانند با بهترین هزینه لیفت ابرو با مواد باعث پرپشت‌تر بنظر رسیدن ابروهای خود شوند. شما می‌توانید این روش را با بهترین هزینه لیفت ابرو با مواد انجام دهید. قیمت لیفت ابرو ۱۴۰۲ و هزینه لیفت ابرو با مواد به کیفیت مواد مصرفی، تجهیزات مورد استفاده، تخصص و مهارت پیگمنتر و ... بستگی دارد. لازم است تا علاوه بر توجه به هزینه لیفت ابرو به کیفیت کار مرکز نیز توجه بسیار ویژه ای داشته باشید.

هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکنید. ...

آموزش میکرو ابرو در بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو

دوره‌های اموزش میکروبلیدینگ ابرو فرصتی طلایی برای افرادی است که می‌خواهند با یادگیری قوانین و قوائد مهم در میکروبلیدینگ ابرو به درآمدزایی‌های فوق العاده‌ای از این تکنیک دست یابند. آموزش میکروبلیدینگ حرفه ای با جدید ترین متد روز دنیا شما را برای ورود به بازار کار و کسب درآمدی باورنکردنی آماده می‌سازد. هنرجویان با شرکت در دوره آموزش جدیدترین روش میکرو ابرو می‌توانند به پرسش‌هایی از قبیل میکرو ابرو چگونه انجام میشود، میکرو ابرو با چه دستگاهی انجام میشود، قیمت میکروبلیدینگ ابرو، روش اجرای خطوط میکرو ابرو و ... پاسخ دهند. در بهترین آکادمی های آموزش آرایش دائم در تهران، جدیدترین روش میکرو ابرو به هنرجویان ارائه می‌شود. در این دوره های آموزشی نحوه کار با سوزن تاتو، میزان صحیح فشار دست و نیز میزان مناسب عمق تاتو را می‌توانید اموزش ببینید. پیشنهاد می‌نماییم تا در دوره های مراکزی شرکت نمایید که دوره های کارورزی نیز دارند.

به نظر شما بهترین مرکز برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو کجاست؟!

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

176 مطلب