farsi beauty

تفاوت برندهای پروتز سینه و بهترین مارک پروتز کدومه؟

پروتز سینه

انواع برندها و مارک های پروتز سینه،کیفیت و جنس آن ها

درحال حاضر عمل پروتز سینه یکی از محبوب ترین روش ها برای افزایش حجم و ارتقاء زیبایی ظاهر سینه می باشد و بانوانی که دارای سینه های کوچکی هستند به این عمل روی می آورند.علاوه بر شرایط بدنی زیباجو و مهارت پزشک جراح،نوع برند پروتز سینه در نتیجه عمل مهم و تاثیرگذارخواهد بود.

همانند هر محصول دیگری،برندهای تولیدکننده پروتز سینه،محصولات خود را در سطوح کیفی متفاوت تولید و عرضه می نمایند.به همین علت افراد داوطلب ایننوع جراحی به دنبال یافتن بهترین نوع برند مارک پروتز سینه هستند.هرچه کیفیت پروتز سینه بهتر باشد ماندگاری و نتیجه عمل پروتز سینه افزایش خواهد یافت.استفاده ازپروتز سینه با کیفیت در پیشگیری از عوارض عمل پروتز سینه نیز نقش بسیار بسزایی دارد.

در اینجا ما در مورد ویژگی های بهترین مارک های پروتز سینه خواهیم پرداخت تا افرادی که قصد انجام این عمل را دارند بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.

بهترین مارک های پروتز سینه :

1.پروتز سینه مارک موتیوا(MOTIVA)

پروتز سینه موتیوا یکی از بهترین مارک های پروتزسینه می باشد.این برند پروتز سینه متعلق به شکور آمریکا می باشد.شرکت موتیوا درسال 2004 تاسیس گردی و به طور میانگین امروزه 60 کشور از محصولات آن استفاده می نمایند.شرکت موتیوا همواره سعی داشته بهترین کیفیت را ارائه دهد.این برند همزمان ایمپلنت های دیگری را برای بدن تولید می نماید.

در اروپا و آمریکا پروتزهای موتیوا و متتور با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند.موتیوا جز بهترین برندهای پروتز سینه به حساب می آید.

2.پروتز سینه مارک منتور

پروتز سینه منتور یکی از برندهای موفق در زمینه تولید پروتز می باشد.این برند در کشور ما نظرات زیادی را به خود جلب کرده است.بسیار از جراحان به بیماران خود توصیه می نمایند که از این نوع ایمپلنت برای عمل خود استفاده نمایند،زیرا این پروتزها دارای کیفیت بالایی می باشند.این برند متعلق به کشور آمریکا می باشد.این برند محصولات خود را در سایزها و طرح های مختلفی تولید و عرضه می نماید.این پروتز داری عمر طولانی می باشد.

3.پروتز سینه مارک پلی تک(POLYTECH)

تاریخچه تولید این نوع پروتز به سال 1986 بر می گردد.این نوع پروتز توانسته جای خود را در بازار اروپا باز نماید.کمپانی پلی تک محصولات خود ار با توجه به استانداردهای جهانی تولید کرده و امتیاز این کشور متعلق به کشور آلمان می باشد.

4.پروتز سینه مارک ناگور (NAGOR)

پروتزهای تولیدی این شرکت دارای ضمانت نامه بلند مدت می باشند و این شرکت از کیفیت محصولات تولیدی خود اطمینان کامل را دارد.این نوع پروتز نسبت به کیفیت بالای خود دارای قیمتی مناسبی نیز می باشد.

انتخاب سایز پروتزسینه

قبل از جراحی پروتز سینه و در جلسه مشاوره،داوطلب اهداف خود از جراحی،نوع سایز و فرمی که در نظر دارد را برای جراح بازگو می نماید.پزشک جراح با در نظر گرفتن نتایج ماموگرافی و بافت فعلی سینه،سایز مناسب شما برای پروتز سینه را انتخاب می نماید.پزشک جراح با آناتومی بدنی و ساختار سینه آشنایی کامل داشته و می داند چه سایزی مناسب شرایط فعلی بیمار است.بیمار نباید توقعات بیجا و غیرعلمی داشته باشد،به طور مثال نباید سایز سینه بیش از حد بزرگ انتخاب گردد.عملی را می توان موفقیت آمیز دانست که باعث ایجاد تناسب میان سینه ها و دیگر اجزای بدن شده و به طور کلی زیبایی شخص را افزایش دهد.بیمار قبل از انجام عمل می بایست در مورد مارک های مختلف پروتز سینه اطلاعات لازم را کسب کرده تا بتواند برند باکیفیت را انتخاب نماید.

تولید پروتز سینه خوب

پروتز سینه خوب از تکنولوژی بالایی برخوردار است.کشور ما در این زمینه هیچ فعالیتی نداشته است.در سراسر دنیا فقط چند کشور وجود دارند که در زمینه تولید پروتزهای سینه فعالیت دارند و محصولات با کیفیتی را تولید می نمایند.

آیا پروتز سینه باعث ایجاد سرطان می گردند؟

بسیاری از داوطلبان این سوال را می پرسند که آیا پروتز سینه با سرطان ارتباطی دارد یا خیر؟در جواب باید گفت که تمامی پروتزهای تولید شده توسط برندهای معروف توسط سازمان FDA آمریکا مورد تایید می باشند و طی سالیان متمادی کلیه موارد مصرف این پروتزها مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته اند.تاحالا موردی درباره ابتلا به سرطان در این باره گزارشی داده نشده است.

بهترین برند پروتز سینه

شرکت های متعددی در این زمینه در حال فعالیت می باشند.برای انتخاب بهترین برند پروتز سینه باید نکات خاصی را در نظر گرفت.اول اینکه به علت مسائل مالی نباید به سراغ پروتز بی کیفیت رفت.بهتر است زمانی این عمل انجام گیرد که شما توانایی تهیه و خرید پروتز با کیفیت را داشته باشید.این محصول هم مانند بسیار از محصولات دیگر تولید کننده دارای شرکت های متفرقه نیز هست.

انواع پروتز سینه از نظر جنس

پروتز سینه ازنظر جنس به دو نوع سیلیکونی و آب نمکی تقسیم می گردند.پروتزهای آب نمکی حاوی مایع سالین بوده و درحال حاضر کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.پروتزهای سیلیکونی در کشور ما داری طرفداران بیشتری هست و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.باید اشاره نمود که دیواره هر دو نوع پروتز از سیلیکون تشکیل شده است.اما محتویات داخلی آن ها متفاوت می باشند.پروتزهای آب نمکی به دو دسته تقسیم می گردند.نوع اول پروتزهایی که پس از قرار گرفتن در سینه پرشده و نوع دوم پروتزهایی که از قبل پر شده و دارای سایز ثابتی هستند.اما پروتز سیلیکونی دارای یک نوع بوده و موقع ساخت پر می گردند.یکی از مهم ترین محبوبیت های پروتزهای سیلیکونی حالت طبیعی آن ها از نظر سفتی می باشد.پروتز آب نمکی به طور معمول حالت طبیعی کمتری دارد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

172 مطلب