farsi beauty

8 رایحه از بهترین ادکلن های خنک و شیرین زنانه

ادکلن

ادکلن های خنک و شیرین زنانه گزینه ای مناسب برای استفاده در روزهای گرم سال هستند. با شروع روزهای بهاری و تابستانی، قطعا دوست دارید رایحه ای لذت بخش و دلنشین از شما به مشام بقیه برسد؛ برای این هدف باید به سراغ بهترین ادکلن های خنک بروید. این ترکیبات شیرین و خنک معمولا کیفیت بالایی دارند، به همین دلیل قیمت آنها کمی متفاوت تر از سایر هم خانواده هایشان می باشد.

مثلا با اینکه قیمت عطر ورساچه زنانه صورتی تا حدودی بالاست، اما بسیاری از خانم ها با شروع روزهای گرم سال این محصول را خریداری کرده و استفاده می کنند، چون برای آنها کیفیت بوی آن به شدت اهمیت دارد.

فروشگاه های زیادی در سراسر کشور در زمینه فروش عطر و ادکلن فعالیت می کنند؛ برخی از آنها علاوه بر شعبه فیزیکی، یک شعبه آنلاین نیز دارند تا شما با آسودگی خیال اقدام به خرید عطرهای محبوب خود نمایید. از جمله این فروشگاه ها می توان به مرکز خرید اینترنتی عطر راینو اشاره کرد. در این فروشگاه ضمن دریافت مشاوره رایگان برای خرید عطر و ادکلن، می توانید لیستی از بهترین برندهای عطر را مشاهده کنید.

دقت کنید که با خرید عطر از فروشگاه های معتبر دیگر نگران نیستید که آیا محصولی که خریداری کرده اید دارای کیفیت مناسب، ماندگاری بالا و خط بویی عالی است یا خیر؟ آیا می دانید از این فروشگاه ها چه رایحه ای از عطرها را بخرید؟

 

بهترین ادکلن های خنک و شیرین زنانه

در ادامه لیستی از انواع ادکلن های خنک و شیرین زنانه را به شما معرفی می کنیم که توانسته اند نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب و با رایحه بی نظیرشان آنها را اغوا کنند.

1. عطر جنیفر لوپز استیل، جذاب و شیرین

عطر جنیفر لوپز استیل یکی از عطرهای معروف بازار است که با ماندگاری بالا یعنی حدود 8 ساعت، تا مدت ها مشام شما و دیگران را با رایحه ای خوش نوازش می دهد. این محصول با طبع و طعم خنک و شیرین برای استفاده در روزهای گرم بهاری و تابستانی پیشنهاد می شود.

گروه بویایی این محصول گلی است و با پخش بوی عالی توانسته فروش خوبی را در بازار از آن خود کند.

نت های ابتدایی: نارنگی ماندارین، سیب، فلفل، چای، برنج

نت های پایه: رز، فریزیا (زنبق آفریقایی)، یاس، گل برف، شکوفه پرتقال، پیچ امین الدوله

2. عطر اکلت لانوین، دلنشین و خنک

اکلت لانوین را نیز می توان به عنوان یکی از ادکلن های خنک و شیرین زنانه معرفی کرد که در گروه بویایی گلی و گیاهی توانسته مانند الماس تراش خورده بین رقبا بدرخشد. این محصول با ماندگاری حدود 6 ساعت و پخش بوی متوسط ساخته شده است؛ بنابراین می تواند نیازتان را از یک محصول باکیفیت و خوب برطرف کند.

شما می توانید در روزهای بهاری و تابستانی، این محصول را استفاده کنید و از رایحه دلنواز آن لذت ببرید.

نت های پایه: مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اوسمانتوس، یاس بنفش

3. عطر ورساچه برایت کریستال زنانه، پرفروش دنیا

از جمله کمپانی های معروف در زمینه تولید عطر، ورساچه است که با تولید محصول برایت کریستن توانسته نیاز تمام مشتری های خود را به عطری با طبع خنک و طعم شیرین برآورده کند. این محصول در گروه ادوتویلت قرار می گیرد و با گروه بویایی گلی میوه ای در بازار به فروش می رسد.

عطر ورساچه برایت کریستال زنانه در سال 2006 به بازار معرفی شد و کشور سازنده آن نیز ایتالیا است. هنوز هم این عطر جزء پرفروش ترین های دنیا می باشد.

نت های ابتدایی: انار، یوزو، آب

نت های میانی: گل صد تومانی، مگنولیا، نیلوفر آبی

نت های پایانی: مشک، کهربا، چوب ماهون

4. عطر ورساچه یلو دیاموند

ورساچه محصولی دیگری را با ماندگاری حدود 6 ساعت و پخش بوی متوسط تولید کرده است که در گروه عطرهایی با طبع خنک و طعم شیرین قرار می گیرد. این عطر با نام یلو دیاموند و در گروه بویایی رایحه های گلی تولید شده و در مدت زمان کوتاهی توانسته تبدیل به انتخاب اول بسیاری از مشتری ها شود.

نت های ابتدایی: ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج، گلابی

نت های میانی: فریزیا، گل ابریشم، شکوفه پرتقال، نیلوفر آبی

نت های پایانی: مشک، کهربا، چوب گایاک

5. عطر ویکتوریا سکرت بامب شل محبوب خانم ها

ویکتوریا سکرت بامب شل در سال 2010 و در ایالات متحده توسط مارک کنیتکوسکی و آدریانا مدیانا ساخته شد. این محصول در گروه بویایی گلی میوه ای قرار می گیرد و با طبع خنک و طعم شیرین خود قطعا می تواند لبخند رضایت را به لب هایتان هدیه دهد.

نت های ابتدایی: پرتقال، گریپ فروت، توت فرنگی، آناناس، میوه گل ساعت

نت های میانی: یاس، گل برف، گل صدتومانی، ارکیده، دانه های قرمز

نت های پایانی: مشک، خزه درخت بلوط، روایح چوبی

6. عطر زرجوف گرن بالو، ویژه خوش استایل ها

جیونچی پلی زنانه در سال 2013 و در کشور ایتالیا ساخته شد. این محصول در گروه بویایی گلی میوه ای شیرین قرار می گیرد و قطعا می تواند در هر جمع و مهمانی غوغایی به راه بیندازد و شما را تبدیل به کانون توجه همه کند.

این محصول با ماندگاری خیلی خوب و پخش بوی متوسط برای فصل های گرم سال بهترین گزینه است. این عطر قطعا می تواند شما را در هر دورهمی شیک و خوش استایل نشان دهد و توجه ها را به سوی تان جلب کند.

نت های ابتدایی: گل گاردنیا، گل پیچ امین الدوله و گل یاسمن سفید

نت های میانی: وانیل

نت های پایانی: کارامل و کهربا

7. عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی

جویسی کوتور ویوا لا جویسی را نیز می توان به عنوان یکی از بهترین ادکلن های خنک و شیرین زنانه معرفی کرد که با طبع خنک و طعم شیرین در سال 2008 در کشور ایالات متحده توسط کمپانی جویسی کوتور ساخته شد. این محصول با گروه بویایی گلی میوه ای شیرین قطعا می تواند رضایتتان را از خرید به همراه بیاورد.

نت های ابتدایی: نارنگی ماندارین، میوه های جنگلی

نت های میانی: یاس، گاردنیای یاسمنی، پیچ امین الدوله

نت های پایانی: کهربا، وانیل، چوب صندل سفید، پرالین، کارامل

8. عطر لالیک سولیل، پرطرفدار خنک

عطر لالیک سولیل یکی از عطر های فرانسوی معروف بازار است که توسط عطار های معروفی به نام بنویست لاتزا، باربارا زوبلین و الکساندرا مونت ساخته شده است. این محصول با گروه بویایی گلی میوه ای شیرین در سال 2019 توانست غوغایی در بازار به پا و نظر بسیاری از علاقه مندان به عطر و ادکلن را به خود جلب کند.

این محصول متناسب تمام خانم های خاص پسندی است که به دنبال بهترین رایحه ها برای روزهای گرم سال می گردند و می خواهند با استفاده از آنها یک امضای شخصی به وجود بیاورند و تیپ و استایلشان را نیز تکمیل کنند. قیمت لالیک سولیل هر چند نسبتا بالاست، اما قطعا نیازتان را تا مدت ها به خرید محصول مشابه برطرف خواهد کرد.

نت های ابتدایی: نارنگی ماندارین، هل، بادام

نت های میانی: یاس، بادام، گلابی، کارامل، شیر، قهوه

نت های پایانی: مشک، چوب صندل سفید، پرالین

ادکلن های خنک و شیرین زنانه، گزینه ای مناسب برای روزهای گرم سال

با استفاده از ادکلن های خنک و شیرین زنانه می توانید یک امضای شخصی عالی از خود در هر جایی به وجود بیاورید. این عطرها با خط بوی عالی، حتی بعد از گذشت مدت طولانی اثر خود را در محیط باقی می گذارند و همچنان با رایحه بی نظیرشان آنجا را خوشبو می کنند.

برای خرید یک عطر با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه باید به سراغ فروشندگان تخصصی عطر بروید، آنها مطابق با سلیقه و فصل و ... بهترین و خشبوترین عطرها را به شما معرفی خواهند کرد. اگر قصد خرید عطر های خنک و شیرین زنانه را دارید و همچنان سردرگم هستید، می توانید یکی از رایحه های موجود در این مقاله را امتحان کنید.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

177 مطلب