farsi beauty

طرز تهیه دسر آفوگاتو خوشمزه به سبک ایتالیایی

دسر آفوگاتو

دسر آفوگاتو یکی از دسر های خوشمزه ی ایتالیایی است که اگر از طرفداران طعم و عطر قهوه هستید قطعا از طرفداران این دسر هم خواهید بود. آفوگاتو از ترکیب بستنی و قهوه تهیه شده و دارای طعمی فوق العاده است. برای مشاهده ی آموزش دسر آفوگاتو در بخش آموزش آشپزی سایت فارسی بیوتی با ما همراه باشید.

مواد لازم دسر آفوگاتو برای چهار نفر

بستنی وانیلی

۸ اسکوپ

قهوه

۴ شات

شکلات تخته ای

۵۰۰ گرم

مغز گردو

۱ قاشق غذاخوری

دستور تهیه ی دسر آفوگاتو

در مرحله ی اول قهوه را آماده می کنیم :

در ابتدای کار باید قهوه را آماده کنیم. برای این کار از قهوه ی فوری استفاده کرده یا اگر اسپرسو ساز داشته باشیم می توانیم قهوه را به روش اسپرسو آماده کنیم. در صورت نبود اسپرسو ساز برای آماده کردن قهوه ی فوری می بایست برای هر نفر یک قاشق چایخوری قهوه ی فوری را همراه با دو قاشق سوپ خوری آب جوش داخل لیوان بریزیم و ترکیب کنیم تا آماده شود.

در مرحله ی دوم اسکوپ های بستنی را داخل لیوان می ریزیم :

در مرحله ی دوم می بایست دو اسکوپ بستنی وانیلی را در لیوان مورد نظرمان بریزیم.  پس از اضافه کردن بستنی داخل لیوان کافی است  روی بستنی ها یک شات قهوه اضافه کنیم. به این نکته توجه کنید که می توانیم دسر را به همین صورت سرو کنیم.

در مرحله ی سوم دسر را تزئین می کنیم :

در مرحله ی سوم می توانیم بستنی و قهوه را ترکیب کنیم یا به همان صورت باقی بگذاریم. سپس شکلات تخته ای را رنده کرده و بر روی بستنی می ریزیم. در پایان هم در صورت تمایل مقداری گردوی خرد شده روی دسر می ریزیم. دسر ما آماده است می توانیم به همین شکل سرو کرده یا در یخچال بگذاریم‌ و سپس به صورت خنک میل کنیم.

منبع تصویر caravelliscafe

قهوه

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب