farsi beauty

فوت و فن دم کردن قهوه را بدانید!

قهوه

اکثر افراد به دنبال روش هایی هستند که بتوانند قهوه ی خود را به درست ترین و صحیح ترین روش دم کنند و در نتیجه ی کار یک فنجان قهوه ی فوق العاده نوش جان کنند. برای مشاهده ی چند نکته ی مهم در دم کردم قهوه با ما در فارسی بیوتی همراه باشید.

 

قهوه ی خود را با روش درست دم کنید:

۱) گرم کردن قهوه ممنوع. حتما شنیده اید که می گویند گرم کردن از کیفیت قهوه می کاهد علاوه بر کیفیت این کار سبب مشکلاتی در سلامتی می شود. بنابر این دقت کنید که قهوه را به صورت تازه درست و میل کنید.


۲) از جوشاندن قهوه بپرهیزید زیرا این کار سبب تلخی طعم قهوه می شود بنابر این از این کار خودداری کنید.

 

۳) یکی دیگر از نکته های مهم این می باشد که آبی که برای دم کردن قهوه به کار می برید آب سرد و تازه باشد. 

 

۴) به این نکته ی ظریف دقت کنید که حتما از سایی که برای قهوه ساز شما متناسب باشد استفاده کنید. چرا؟ زیرا اکثر افراد از این موضوع بی خبرند که گاها دلیل رقیق شدن قهوه شان این است که سایی قهوه بسیار بزرگ و درشت بوده است. و همچنین اگر سایه قهوه خیلی کوچک و ریز باشد می تواند سبب تلخی قهوه شده و باعث خارج شدن بیش از اندازه ی عناصر قهوه شود. و همین امر می تواند با گذشت زمان سبب بسته شدن مجاری قهوه ساز شود.


۵) سوالی که برای اکثر افراد پیش می آید میزان به کار گیری  آب و قهوه ی آسیاب شده می باشد که ما در فارسی بیوتی پیشنهاد می کنیم که اگر دوست دارید در پایان قهوه ای عالی داشته باشید بهتر است به اندازه ی هر ۱۸۰ میلی لیتر آب از ۱۰ گرم قهوه ی آسیاب شده استفاده کنید.


۶) آیا تا به حال دیده اید که از تفاله های چای استفاده مجدد کنند؟ تفاله های قهوه هم به همین صورت است و استفاده مجدد از آن اشتباه است زیرا آنچه که باقی مانده بسیار تلخ و نامطبوع است.

 

۷) احتمالا برایتان پیش آمده است که قهوه را روی اجاق گاز گذاشته باشید تا برای مدتی گرم بماند. اما به این مساله دقت کنید که شما تنها می توانید به مدت بیست دقیقه قهوه را روی اجاق گاز یا اجاق برقی بگذارید تا گرم بماند و اگر از این زمان بیش تر شود کیفیت طعم و عطر قهوه کاهش پیدا می کند.

قهوه

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
شکوفه حشمتی

شکوفه حشمتی

نویسنده این مطلب

485 مطلب