farsi beauty

اگه بدنسازی این غذا ها ممنوع! 7 ماده غذایی که بدنسازان نباید بخورند

غذاهای مضر
برای ویدئوهای بیشتر و جدیدتر، در کانال های زیر مارو فالو کنید

اگر شما نیز به اندام و سلامت جسمانی خود اهمیت می دهید و برای خودتان ارزش قائل هستید، حتماً سراغ ورزش هایی می روید که بتواند اندامی ایده آل را برای شما بسازند؛ اما ورزش کردن به تنهایی برای لاغر شدن یا به وزن مناسب رسیدن کافی نیست.

 یکی از ورزش هایی که متناسب برای پیکر و اندام شما در کل جهان پیشنهاد می شود بدنسازی می باشد، اما بدنسازی به تنهایی نمی تواند تمام مشکلات جسمانی شما را حل کند.

معمولاً توصیه می شود رژیم های سالم و مغذی در کنار هر ورزشی در برنامه روزانه خود قرار داده باشید، در این قسمت 7 ماده مضر که موجب برهم خوردن توازن ایده آل جسم شما می گردد را به شما معرفی می کنیم.

برخی غلات و گندم :

گندم دارای کربوهیدرات است و موجب هضم شدن سریع غذا می گردد و می تواند برای اشخاصی که در دوره حجم گرفتن هستند، لاغری غیر طبیعی را به دنبال داشته باشد، بنابراین گندم را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

غذاهای غیر ارگانیک :

غذاهای غیر طبیعی دارای چربی شکر و کالری بیش از اندازه و ناسالم می باشد، مصرف همیشگی این غذاهای غیر ارگانیک می‌تواند شما را بیمار میکند و وزن انسان را زیاد کند، از قبیل این غذاها می توانیم به فست فودها و غذاهای نگهدارنده دار مثال بزنیم.

انواع شیرهای مخلوط و پاستوریزه :

بهتر است مصرف شیر را از برنامه غذایی خود کنار بگذارید، زیرا حتی 5 درصد شیر 113 درصد کالری دارد و همچنین دارای لاکتوز می باشند که برای بعضی از افراد مضر بوده و می تواند با بروز مشکلات در جسم از ورزش کردن آنها جلوگیری کند، همچنین جزو نوشیدنی های نگهدارنده دار محسوب می شود.

شکر مصنوعی :

 نوشیدنی ها و غذاهایی که دارای این نوع شکر می باشند درون خود فروکتوز زیادی دارند که برای سلامتی مضر است و موجب افزایش قند خون و در نتیجه افزایش وزن می گردد.

نوشابه ها؛ انواع نوشابه ها غیر رژیمی و یا رژیمی :

نوشابه برای بدن به شدت مضر است و می‌تواند علاوه بر از بین رفتن دندان های سالم باعث بروز مشکلات معده و سردرد های شدید و اضافه وزن گردد، همچنین نوشابه کالری زیادی دارد که برای تناسب اندام مناسب نیست و مصرف بیش از حد آن به دلیل ترکیبات کافئین دار این ماده پیشنهاد نمیگردد.

میان وعده و ریزه خواری :

 اگر شما هم در طول روز به مقدار زیاد از میان وعده های مختلف استفاده می کنید، پیشنهاد متخصصین تیم ما به شما حذف آنها می باشد زیرا میان وعده ها دارای شکر و کالری بیش از اندازه می باشد که با هدف شما یعنی اندام متناسب کاملا متضاد است.

روغن های نباتی :

روغن های نباتی دارای اسید چرب و امگا 6 می باشند، این فاکتورها برای افرادی که در رژیم بدنسازی و یا هر ورزش دیگری هستند می تواند موجب بروز عفونت در کل بدن و در نواحی سر گردد.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
پویش تشکری

پویش تشکری

نویسنده این مطلب

134 مطلب