farsi beauty

به جای بوتاکس صورت از این ماسک های طبیعی استفاده کنید!

بوتاکس

امروزه بسیاری از افراد چه بانوان و چه آقایان برای از بین بردن چین و چروک های صورتشان از بوتاکس استفاده می کنند تا صورتی صاف و بدون عیب داشته باشند. در صورتی که می توانند به جای استفاده از بوتاکس و صرف هزینه های زیاد از این ماسک های طبیعی استفاده کنند و داشتن صورتی صاف و بدون چین و چروک را تجربه کنند. برای آشنایی با این ماسک های طبیعی و روش استفاده از آنها تا انتهای این مقاله از فارسی بیوتی با ما همراه باشید. علاوه بر آن شما می توانید در مقاله راه های پیشگیری از چین و چروک، با روش های مقابله با چین و چروک صورت آشنا شوید.

ماسک هایی که می توانید از آن به جای بوتاکس استفاده کنید.

ماسک لیمو و ماست و عسل

مواد مورد نیاز برای تهیه ی ماسک لیمو و عسل و ماست
لیمو1 عدد
عسل1 قاشق
ماست1 قاشق
مخمر1 قاشق

طرز تهیه ماسک لیمو و عسل و ماست

ابتدا لیمو و عسل و ماست و مخمر را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. حال ماسک را برای 30 دقیقه روی پوستتان بگذارید و به آرامی ماساژ دهید. پس از گذشت 30 دقیقه صورتتان را با آب گرم بشویید و سپس به پوستتان کرم مرطوب کننده بزنید.

ماسک عسل

ماسک اسفناج و کلم سبز

مواد مورد نیاز برای تهیه ی ماسک اسفناج و کلم سبز
کلم سبز200 گرم
اسفناج200 گرم 
کشک مایع¼ فنجان 
روغن زیتون¼ فنجان 

طرز تهیه ماسک اسفناج و کلم سبز

برای درست کردن این ماسک ابتدا برای چند دقیقه اسفناج و کلم سبز را بجوشانید و داخل مخلوط کن بریزید. حال وقت آن رسیده که روغن زیتون و کشک مایع را به ترکیب اضافه کنید. مخلوط کن را روشن کنید و مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید تا یک دست شود. پس از آماده شدن ماسک، ابتدا پوستتان را کاملا بشویید و سپس ماسک را به مدت 10 دقیقه روی پوستتان قرار دهید. پس از گذشت 10 دقیقه ابتدا صورتتان را با آب گرم و بعد از آن با آب سرد بشویید.
می توانید این ماسک را هفته ای دو بار برای موهای خود استفاده کنید.

ماسک اسفناج

ماسک آب هویج و ماست ونشاسته ذرت

مواد مورد نیاز برای تهیه ی ماسک آب هویج و ماست و نشاسته
آب هویج5 قاشق
ماست1 قاشق
نشاسته ذرت1 قاشق
آب سرد½ فنجان
آب گرم ½ فنجان

طرز تهیه ماسک آب هویج و ماست و نشاسته

ابتدا نشاسته را با نصف فنجان آب سرد ترکیب کنید و سپس نصف فنجان آب گرم با آن اضافه کنید و روی حرارت قرار بدهید و تا زمانی که به یک کرم یک دست تبدیل شود آن را بهم بزنید. پس از اینکه کرم خنک شد، بقیه ی مواد لازم را به کرم اضافه کنید و بهم بزنید. حال صورتتان را به خوبی بشویید و ماسک را برای 30 دقیقه روی پوستتان بگذارید و پس از گذشت 30 دقیقه صورتتان را با آب گرم بشویید. شما می توانید از این ماسک 3 تا 5 بار در هفته استفاده کنید.

ماسک هویج

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
نرگس کاظمی

نرگس کاظمی

نویسنده این مطلب

154 مطلب