farsi beauty

خرید ماسک مو بدون سولفات

ماسک مو

مراقبت از موها یکی از مهم­ترین اقداماتی است که می­توان به منظور حفظ سلامت موها، درخشانی و حتی ظاهر زیبای آن­ها انجام داد. خوشبختانه امروزه انواع محصولات مراقبتی مو با ویژگی­ها، کاربردها و مشخصات مختلف تولید و عرضه می­گردد که یکی از بهترین انواع آن­ها، ماسک مو است. ماسک مو به دلیل داشتن ترکیباتی منحصر به فرد و کامل، از سلامتی موها به بهترین نحو محافظت می­کند. همچنین تاثیر زیادی در جلوگیری از آسیب دیدن موها نیز دارد. یکی از بهترین انواع ماسک مو، ماسک مو بدون سولفات یا فری سولفات است که استفاده از آن به دلیل مزایای منحصر به فردی که دارد، بسیار پیشنهاد می­شود. در ادامه این مقاله نیز قصد داریم به طور کامل و جامع در مورد خرید ماسک بدون سولفات و اهمیت استفاده از آن صحبت کنیم.

ماسک مو چیست؟

ماسک مو یک ماده نرم کننده بسیار قوی است که از آن برای تغذیه شدن، آبرسانی و همچنین تقویت موها استفاده می­شود. در واقع ماسک­های مو دارای ترکیبات مفید و مغذی برای موها است که استفاده مستمر و منظم از آن تاثیر زیادی در حفظ سلامت موها و حتی بازسازی آن­ها دارد.

علاوه بر این، استفاده منظم از ماسک موی با کیفیت باعث آبرسانی شدن موهای خشک شده و همچنین باعث حفظ رنگ موهای هر فرد می­شود. همچنین یکی از مهم­ترین کاربردهای ماسک مو، حفظ مو و به ویژه ساقه موها در برابر موخوره است.

ماسک مو بدون سولفات چیست؟

امروزه انواع ماسک مو با ترکیبات و مواد مغذی مختلفی توسط برندها و تولید کنندگان مختلف ساخته می­شوند. اما در این میان یکی از بهترین انواع ماسک­های مو، ماسک مو بدون سولفات است. در واقع سولفات نوعی سورفکتانت است که باعث زبر و خشک شدن موها می­شود. در صورتی که ماسک­های مو بدون سولفات به دلیل حذف این ماده و اضافه شدن ترکیبات دیگر نه تنها باعث زبر شدن موها نمی­شود، بلکه تاثیر زیادی در حفظ رطوبت و سلامت موها و حتی آبرسانی آن­ها دارد. به همین دلیل افرادی که موهای خود را کراتین یا پروتئین تراپی کرده­اند، ضروری و لازم است که از ماسک مو فری سولفات و ماسک مو فری سولفات مخصوص موهای کراتین شده استفاده کنند.

اهمیت استفاده از ماسک مو فری­سولفات

در نگاه و تصور اول برخی افراد فکر می­کنند که هدف اصلی برای استفاده از ماسک مو، آبرسانی موها است. یکی از مهم­ترین ویژگی ماسک­های مو این است که دارای ترکیبات قوی و بسیار موثر از جمله روغن­ها شامل روغن بادام و روغن آرگان و همچنین عصاره­های ساخته شده از گیاهان هستند. به همین دلیل حتی پس از یک­بار استفاده از ماسک مو نیز ساقه موها به بهترین نحو تغذیه می­شود. بنابراین نه تنها تاثیر زیادی در حفظ سلامت موها دارد، بلکه باعث آبرسانی شدن موها نیز خواهد شد. به طور کلی می­توان گفت که اهمیت استفاده از ماسک مو این است که ترکیبات موجود در ماسک مو، باعث ترمیم خشکی موها، و حتی برطرف شدن موخوره مو نیز می­شود. به صورتی­که با چند­بار استفاده از آن ماسک مو شاهد تاثیر چشمگیر آن خواهید بود. این موضوع برای افرادی که موهای خود را کراتینه کرده‌اند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مزایای استفاده از ماسک مو فری سولفات

به طور کلی یکی از مهم­ترین کاربردها و مزایای استفاده از ماسک مو این است که باعث براق و درخشان شدن موها می­شود. به صورتی­که حتی در ظاهر نیز شاهد موهایی سالم و زیبا خواهید بود. یکی از مهم­ترین ویژگی­های ماسک مو فری سولفات این است که تاثیر ویژه­ای برای افزایش مدت زمان ماندگاری موهای کراتین شده دارد. به همین دلیل ضروری است که از ماسک مو برای موهای کراتین شده استفاده کنید. علاوه بر این، از جمله مهم­ترین مزایای استفاده از ماسک مو فری سولفات می­توان به موارد مهم زیر اشاره کرد:

  • تثبیت و حفظ رنگ مو

سولفات­های موجود در ماسک موهای معمولی باعث از بین رفتن و کم رنگ و محو شدن رنگ موها می­شود. اما ماسک مو فری سولفات از کم رنگ شدن موها جلوگیری کرده و حتی باعث حفظ و تثبیت آن­ها می­شود.

  • افزایش طول عمر و شادابی موها

در ماسک مو فری سولفات نه تنها مواد مضری ندارد؛ بلکه سرشار از مواد طبیعی و مغذی از جمله روغن نارگیل، روغن آرگان، کره شی یا عسل، ویتامین­ها، مواد معدنی و ... است. بنابراین باعث حفظ رطوبت موها، آبرسانی و درخشانی آن­ها می­شود.

  • جلوگیری از تحریک و التهاب پوست سر

استفاده از شامپوها و ماسک­های دارای سولفات، باعث تحریک و خارش پوست سر می­شود. در واقع ماسک مو نباید با کف سر تماس داشته باشد زیرا باعث ریزش مو می‌شود اما اگر به طور اتفاقی نیز دچار تماس با ریشه موها شد می‌توان گفت که ماسک­های فری سولفات باعث تحریک پوست سر نمی‌شوند. بنابراین برای افرادی که پوست سر حساسی دارند، یا پوست آن­ها دچار پسوریازیس یا اگزما شده، هم بسیار مناسب است.

  • ترمیم ساقه مو

همان طور که در پاراگراف­های بالاتر هم ذکر شد، یکی از مهم­ترین ایرادات شامپو و ماسک مو سولفات دار، این است که باعث خشک شدن ساقه موها می­شود. در صورتی که یکی از بهترین مزایای استفاده از ماسک مو بدون سولفات این است که باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به ساقه و ریشه موها می­شود. همچنین تاثیر زیادی در ترمیم ساقه موهای آسیب دیده و خشک دارد.

  • جلوگیری از وز شدن موها

یکی از مشکلات مهم افرادی که موهای وز و مجعد دارند، این است که شانه کردن موهای آن­ها همیشه زمان زیادی از آن­ها می­گیرد. حتی باعث وز شدن بیشتر موها هم می­شود. اما با استفاده از ماسک مو فری سولفات تاثیر زیاد و منحصر به فردی در جلوگیری از وز شدن موهای مجعد دارد. چون باعث بهبود حالت موها شده و راحت­تر می­توان موها را شانه کرد.

خرید بهترین ماسک مو بدون سولفات از یاشیل شاپ

همان­طور که در بالاتر نیز ذکر شد، امروزه انواع ماسک مو توسط تولید کنندگان و برندهای مختلف تولید می­شود. اما همه آن­ها از کیفیت کافی و مناسبی برخوردار نیستند. فروشگاه اینترنتی یاشیل شاپ به منظور حفظ و افزایش رضایت مشتریان و خریداران بهترین انواع ماسک مو را عرضه می­کند که بهترین انواع آن­ها شامل موارد زیر است:

  • ماسک مو نرم کننده تونی حاوی کراتین

یکی از بهترین انواع ماسک­های مو موجود در سایت یاشیل شاپ، ماسک مو نرم کننده تونی حاوی کراتین است. این ماسک مو از طریق خنثی کردن شارژ الکتریکی موها، از وز شدن موها جلوگیری می­کند. همچنین تاثیر زیادی در افزایش درخشانی و شادابی موها دارد.

  • ماسک مو محافظ رنگ مو تونی

از جمله مهم­ترین ترکیبات ماسک مو محافظ رنگ تونی می­توان آب دیونیزه، ستئاریل الکل، ستریمونیوم کلراید، پروتئین ابریشم هیدرولیز شده، روغن جوجوبا، روغن هسته انار و ... را نام برد. بنابراین می­توان گفت که استفاده منظم از این ماسک باعث تقویت موهای آسیب دیده می­شود. همچنین در صورتی که موهای خود را رنگ یا کراتین کرده­اید، از ساقه موها در برابر عوامل مخرب جلوگیری می­کند.

  • ماسک مو کراتین اسکای شاین

این ماسک مو از برند اسکای شاین یک کمپلکس مراقبتُی – ترمیمی بوده که با کراتین هیدرولیز شده غنی شده و به خوبی موها را ترمیم، نرم و آبرسانی می‌کند.ماسک کراتین اسکای شاین به دلیل وجود ترکیباتی مانند جلبک دریایی گوار و پلی کواترنیوم می‌تواند اثر محافظتی برای استفاده از سشوار و اتومو داشته باشد که از آسیب به مو جلوگیری می‌کند.

 

کاشت ناخن

آموزش جامع کاشت ناخن با ژل و پودر

۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
علی کاظمی

علی کاظمی

نویسنده این مطلب

181 مطلب